Nav-leiar i Samnanger kommune
Samnanger kommune
Tyssevegen 217, 5650 Tysse
Om jobben
- Stillingstittel
- NAV leiar i Samnanger kommune
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest fredag 9. januar
Om stillinga
Ynskjer du ei spennande leiarstilling med eit meiningsfullt samfunnsoppdrag?
Til Nav-kontoret i Samnanger søkjer me ein tydeleg leiar med særleg blikk for gode relasjonar både internt i kontoret og til samarbeidspartar og næringsliv. Som leiar i Nav arbeidar du tillitsbasert med ein motiverande og inkluderande leiarstil. Under utøvingsbasert leiing er det viktig å sjå potensialet i dine tilsette. Nav leiaren er kommunalt tilsett, men ivaretek leiaroppgåver både for stat og kommune. Einingsleiar for livsmeistring er næraste leiar, og er under kommunalsjef helse og omsorg.
Nav Samnanger er eit partnarskap mellom Nav Vestland og Samnanger kommune.
Leiaren skal ha det faglege og administrative ansvaret, og den viktigaste oppgåva blir å sikre gode og heilskaplege tenester for einskildpersonar og næringsliv, og ivareta samfunnet sitt mål om størst mogleg yrkesdeltaking. Samarbeid på tvers av kommunar vil framover bli avgjerande for å vidareutvikle tenestene og for å bli ein synleg og løysingsdyktig samfunnsaktør. Kontoret har i dag 5 tilsette. I tillegg til statlege tenester i Nav, har Nav Samnanger ansvar for tenester heimla i lov om sosiale tenester i Nav og flyktningtenesta. Nav Samnanger er eit av tre kontor i Nav region Midthordland og Nav leiar inngår og i regionleiar si leiargruppe.
Kva går jobben ut på?
- Fag, personal- og budsjettansvar
- Ivaretaking av medråderett i tråd med gjeldande avtaleverk
- Sikre tidleg innsats for alle brukargrupper
- Bidra til eit godt partssamarbeid og medbestemming i kontoret
- Bidra i tverrfagleg samarbeid i kommunen
- Bidra til å vidareutvikla samarbeid i regionen og med våre samarbeidspartnarar
- Ein må pårekne at deler av stillinga nyttast til sakshandsaming
Kva kompetanse er viktig i denne rolla?
Krav- Fullført utdannelse tilsvarende minimum bachelor. Relevant utdanning og/eller arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Leiarutdanning og/eller leiarerfaring
- Kunnskap om samfunnet og sterk interesse for arbeids- og velferdspolitikken
- God digital kompetanse
- Gode munnlege og skriftlege kommunikasjonsevner på norsk
- God økonomiforståing og forståing for rammebetingelsar
- Kjennskap til arbeidsmarknaden
Kva ser vi etter hos deg
- Viser tydeleg leiarskap og tek ansvar for retning og prioriteringar
- Kommuniserer ope og tydeleg, lyttar aktivt og skapar tillit
- Er open for endring og utvikling, og ser moglegheiter der andre ser utfordringar
- Er god på å ta avgjerder, er målretta og løysingsdyktig i lag med andre
- Er oppteken av kontinuerleg forbetring
Kvifor velje oss
- Ein arbeidsplass med engasjerte kollegaer og eit godt fagmiljø
- Spennande og meiningsfylte arbeidsoppgåver innanfor eit viktig samfunnsområde
- Tverrfagleg samarbeid og høve til å påverke og jobbe innovativt
- Gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling
- Lønn, offentleg pensjon og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
- Gunstige pensjonsordningar, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
- Fleksible arbeidstidsordningar og gode velferdsordningar
Arbeidstilhøve
Me ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegla folkesetnaden elles. Me oppfordrar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller minoritetsbakgrunn. All utanlandsk utdanning må vera godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse, HR-dir. Me legg vekt på å leggja til rette arbeidsforholda dersom du har behov for det.
Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Me gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort, sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort, og vil ha moglegheit til å trekkja søknaden.
Som tilsett i Samnanger kommune vil du bli innmeldt i KLP si pensjonsordning. KLP tilbyr pensjon, bank og forsikringstenester og er Norges største pensjonsselskap. Ordninga dekker alderspensjonar, AFP, uførepensjon, etterlattepensjon, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
Søknadar må leverast innan fristen og må sendast inn via rekrutteringssystemet vårt JobbNorge.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
I hjarta av gamle Hordaland, midt mellom Bergen og Hardanger, ligg Samnanger kommune som ein naturleg skjønnheit. Med relativ kort veg til både by- og naturopplevelsar, er Samnanger perfekt for deg som ønskjer både i pose og sekk. Kraftkommunen med sine 2 500 innbyggjarar er i vekst, og potensialet er stort. Me treng deg som ser dette potensialet og vil vera med på den spanande reisa vidare.
Helse og omsorg er ein sektor leia av kommunalsjef. Pleie og omsorg, helse, barnevern, NAV og flyktningetenesta er knytta til sektoren. Helse og omsorg har som mål å leggja til rette for tenester tilpassa den einskilde, slik at kvar og ein skal ha eit trygt, meiningsfylt og innholdsrikt liv.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
7b61dfea-4dbe-498d-9c7f-713c5a1e7813
- Sist endret
19. desember 2025
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10275148
Lignende annonser
Rådgjevar/koordinator - samarbeidssekriteriat i Helsefelleskapet i bergensområdet
Arbeidsgiver
Samnanger kommune
Sted
Tysse
Underdirektør, Norheimsund
Arbeidsgiver
Skatteetaten, divisjon person
Sted
Norheimsund
Rådgivar - turnusarbeid
Arbeidsgiver
Bjørnafjorden kommune HR-avdelinga
Sted
Os