Vil du koordinere et globalt serviceteam innen pumpeteknologi fra Sande?
PG FLOW SOLUTIONS AS
Lærumveien 100, 3074 Sande i Vestfold
Om jobben
- Stillingstittel
- Service Coordinator
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest fredag 2. januar
Vil du koordinere et globalt serviceteam innen pumpeteknologi fra Sande?
PG Flow Solutions AS søker Service Coordinator for å organisere vårt service team som utfører idriftsettelse og service for pumpesystemer i inn og utland. Vi søker en engasjert, fleksibel, strukturert og teknisk interessert koordinator for vår service avdeling som jobber ut ifra vårt kontor & verksted i Sande -- bli med på PGs videre vekst!"PG" har i over 40 år levert pumper og løsninger for væskehåndtering i hele verden innen Havbruk, Marine, Industri og Energi sektorene. Dette gjør at vi har en variert portefølje, og bedriften er i stor vekst.
Vi har behov for å styrke avdelingen med en engasjert, fleksibel, strukturert og teknisk interessert person som kan ha noe reiseaktivitet.
Som Service Coordinator i PG har du det operative ansvaret for servicepersonell som utfører idriftsettelse, feilsøking og reparasjoner på pumper og pumpesystemer for Havbruk, Marine, Industri og Energi. Teamet teller i dag 5-10 personer inkludert innleid personell. Rollen krever teknisk interesse, human skills og evne til å koordinere komplekse serviceoppdrag i flere markeds segmenter og lokasjoner over hele verden. Du vil være ansvarlig for at PG sine leveranser er i tråd med selskapets interne prosesser og prosedyrer, for å møte kundens krav og spesifikasjoner.
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe i en bedrift som er i utvikling og som har klare og tydelige målsetninger om vekst. Stillingen som Service Coordinator medfører utstrakt kommunikasjon med våre kunder, leverandører, og internt på tvers av avdelinger, men mest av alt operativ kontakt og organisering av service teamet.
Søknader vurderes fortløpende! Vi tilbyr-
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse og engasjerte kollegaer.
-
Gode utviklingsmuligheter og opplæring.
-
Konkurransedyktig lønn og solide pensjons-/forsikringsordninger
-
Mulighet til å jobbe med verdensomspennende prosjekter og leveranser.
-
State of the art produksjonsanlegg
-
Arbeidssted er ved vårt kontor i Sande, Vestfold - kun 5 minutter syd for Drammen
-
Gratis parkering, mulighet for å lade elbil.
-
Telefonordning.
-
Bonusordning.
-
Fleksitid.
-
Koordinere avdelingens aktiviteter og arbeidsfordeling (Service, idriftsettelse, reparasjon og garanti) for oppdrag onshore og offshore
-
Kommunisere profesjonelt med kunder, skip, verft, plattformer, oppdrettsanlegg mm for å planlegge og følge opp fremdrift i felt.
-
Godkjenne timelister og reiseregninger.
-
Sikre tilbud, ordrebehandling og fakturering
-
Avklare tekniske behov, forventninger og eventuelle endringer i oppdrag.
-
Representere virksomheten på en trygg og løsningsorientert måte.
-
Bidra til god teamkultur, motivasjon og høy faglig standard.
-
Sørge for at HMS alltid er høyeste prioritet i teamet.
-
Gjennomføre risikovurderinger, SJA og sikkerhetsmøter.
-
Sikre at serviceoppdrag utføres sikkert, effektivt og i henhold til krav (DNV, ABS, NORSOK, ATEX m.fl.).
-
Følge opp avvik og bidra til kontinuerlig forbedring av prosesser og rutiner.
-
Sikre raske, grundige og godt dokumenterte servicerapporter, timelister og reiseregninger.
-
Relevant høyere utdannelse. Arbeidserfaring, personlig egnethet og bransjekunnskap kan kompensere for dette.
-
Relevant erfaring fra eksempelvis maritim industri er en fordel.
-
Kunnskap om pumper, pumpesystemer, hydraulikk, mekanikk, elektro og relevante kontrollsystemer er en fordel.
-
Førerkort klasse B.
-
Sterke operasjonelle planleggings ferdigheter.
-
Strukturert, proaktiv, fleksibel og høy arbeidskapasitet.
-
God kunnskap om digitale løsninger og generell IT kunnskap
-
Flytende engelsk.
-
Evne til å kommunisere med mennesker på alle nivåer, og etablere gode arbeidsrelasjoner.
-
Ansvarlig og med kommersiell forståelse.
-
Økonomisk forståelse og gode beslutningsevner.
Om bedriften
PG Flow Solutions AS ble etablert i 1982 under navnet Ing. Per Gjerdrum AS, og har i over 40 år levert systemer og produkter til væskehåndtering innen fiskeoppdrett, maritim, industri og energisektoren -- på land, til sjøs og offshore. Vårt hovedproduktområde er egenutviklede systemløsninger innen pumper og pumpeteknologi.
I dag har PG rundt 110 ansatte og er i stadig vekst. Vårt hovedkontor ligger i Sande i Vestfold, kun 10 minutter fra Drammen. Her har vi samlet design- og produksjonsavdeling med egen sveise- og maskineringshall, testavdeling med testbasseng, salg og administrasjon under samme tak.
Vår visjon er å være den foretrukne leverandøren av strømnings- og pumpeløsninger, produkter og tjenester gjennom kvalitet, innovasjon og bærekraft i et globalt marked.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
7aab5166-b8c9-44fd-9f68-a6ad2817550b
- Sist endret
10. desember 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
438257197
Lignende annonser
Arbeidsgiver
PG FLOW SOLUTIONS AS
Sted
Sande i Vestfold
Servicetekniker – Hach prosessinstrumentering
Arbeidsgiver
ØWRE-JOHNSEN AS
Sted
Mjøndalen
Prosjektkoordinator digitalisering
Arbeidsgiver
Trondheim Engineering AS
Sted
Heimdal, Trondheim, Oslo