Personlig assistent 35 %
Nes kommune Hjemmetjenesten avd. 2
Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Pleiemedarbeider/helsefagarbeider
Type ansettelse
Fast, deltid 35%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 2. juni
Vi ser etter deg som er positiv, sosial og som har lyst til å yte pleie- og omsorgstjenester til en bruker på dagtid og i helg.
Som personlig assistent vil du hjelpe brukeren med helsetjenester og dagligdagse oppgaver. Du vil også hjelpe til å gjennomføre aktiviteter, så du må kunne kjøre bil. Brukeren bruker elektrisk rullestol som du må kunne håndtere.
Brukeren er glad i å lese, se på TV og er interessert i planter og blomster. Så dette er interesser du deler, så er sannsynligheten stor for at dere har grunnlag for gode samtaler.
Denne ordningen er en del av hjemmetjenesten og ansettelsesforholdet er tilknyttet avdeling 2 i hjemmesykepleien. Det vil være mulig å kombinere med vakter i hjemmesykepleie.
Arbeidstiden er på dagtid, hverdager og annenhver helg. Stillingen er 35 % fast. Det vil være muligheter for merarbeid forbindelse med ferieavvikling og annet fravær.
Arbeidsoppgaver
- Ivareta hygiene og ernæring
- Hjelp med toalettbesøk
- Medisinhåndtering
- Kliniske observasjoner og vurderinger, samt igangsetting av tiltak
- Dokumentasjon i CosDoc
- Hjelp til å gjennomføre aktiviteter, inkl. kjøring til og fra.
- Husstell
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Skaper gode relasjoner
- Tillitsskapende
- Lærevillig
- Tar ansvar og initiativ
- Opptatt av kvalitet og å skape gode dager for brukeren
- Selvstendig
Personlig egnethet vil vektlegges.
Kvalifikasjoner
- Stillinger krever ikke autorisasjon som helsepersonell, men du må ha erfaring innen helse og/eller BPA-tjenester. Dersom du er autorisert helsefagarbeider vil det være en fordel.
- Godt norsk språk
- Kan bruke arbeidstelefon til journalføring. Det gis opplæring.
- Førerkort klasse B
Vi tilbyr
- En meningsfylt hverdag
- Organisert opplæring og oppfølging
- Lønn etter gjeldende tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.
Praktisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2941186
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3501629_246587_no