Kundeservicemedarbeider for Warner Bros. Discovery!
Concentrix Norway Consulting As
Kråkerøyveien 2B , 1671 Kråkerøy, Hjemmekontor
Om jobben
Stillingstittel
Kundeservicekonsulent
Oppstart
19. mai 2025
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Skift, dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
3
Søk på jobben
Søk senest i dag
Vi er på utkikk etter kundeservicemedarbeidere til oppdraget for vår klient, et velkjent globalt medie-merke! Teamet vårt gir kundestøtte til abonnenter av en populær strømmetjeneste.
Beskriver du deg selv som serviceorientert, selvstendig og teknisk anlagt? Da kan dette være den perfekte jobben for deg. Dine arbeidsoppgaver vil omfatte å svare på henvendelser fra kunder via samtaler, e-post, chat og sosiale medier. Henvendelsene kan dreie seg om produkt- og tjenestefunksjoner, spørsmål om innhold og håndtering av abonnementer eller betalinger. I denne stillingen vil kundene bli støttet på norsk og engelsk. Kunnskap i andre nordiske språk vil bli vurdert som en fordel, men er ikke et krav.
Opplæringen og relaterte tester gjennomføres på engelsk, og i tillegg foregår vår interne kommunikasjon hovedsakelig på engelsk. Derfor kreves sterk engelskkunnskap for ditt daglige arbeid (spesielt flytende skriftlig engelsk).
Er det deg vi søker?
Vi ser etter deg som er kundeserviceorientert og snakker flytende engelsk. For å lykkes i denne rollen må du trives i et hektisk arbeidsmiljø og like å løse ulike situasjoner.
Du er sosial, fleksibel og uttrykker deg godt både skriftlig og muntlig. Du er proaktiv, brenner for å gi god kundeservice og lytter til kundens behov.
Tempoet kan tidvis være høyt. Derfor er det viktig at du har en positiv innstilling, har lett for å lære nye ting, er løsningsorientert og er tilpasningsdyktig. Du bør kunne ha flere baller i luften samtidig da det er stor variasjon i hva kundene trenger hjelp til.
Kvalifikasjoner:
• Utmerket situasjonsbevissthet og raske reflekser
• En systematisk tilnærming til arbeidsoppgaver
• Evnen til å navigere på en datamaskin uten utfordringer
• Flytende engelsk og norsk ferdigheter, både skriftlig og muntlig
• Motivasjon til å betjene kundene våre med kvalitet, tilby dem den beste løsningen og den beste servicen
• Tidligere erfaring innen kundeservice vurderes som en fordel
• Erfaring med å administrere innhold på sosiale medieplattformer (enten profesjonelt eller på egen tid) er en fordel.
Hva kan du forvente fra oss?
Vi kan tilby en gruppe med , opplæring, en komfortabel arbeidsmiljø og støtte fra hele arbeidskollektivet.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2927659
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
77594d99-20a0-48b5-a395-4ad76871572a