Trigges du av å se hvordan digital teknologi kan løse samfunnets viktigste utfordringer?
Volue
Chr. Krohgs gate 16, 0186 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Customer Support Consultant
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Trigges du av å se hvordan digital teknologi kan løse samfunnets viktigste utfordringer? Da kan du være den vi leter etter!
Hos Gemini Water AS har vi i over 40 år jobbet lidenskapelig med å utvikle programvare som skal bidra til å sikre våre innbyggere trygt drikkevann og rene fjorder.
Vi ser nå etter en Customer Support Consultant som kan bli med på laget i Oslo, Trondheim, Bergen eller Porsgrunnog hjelpe oss med å stadig forbedre vår evne til å levere verdi til våre kunder -- i tråd med vår visjon.
Om rollenSom Customer Support Consultant er du en del av førstelinjen i vår supportorganisasjon og hjelper kundene våre med spørsmål og utfordringer knyttet til Gemini Water programvare.
Du gir teknisk støtte, rådgivning og jobber tett med kolleger i ulike fagmiljøer.
Hva du kommer til å jobbe med:-
Mottak og registrering av kundehenvendelser via telefon og e-post
-
Undersøke, koordinere og følge opp kommunikasjon internt og eksternt
-
Gi teknisk støtte og veiledning til sluttbrukere
-
Bidra til å identifisere underliggende årsaker til hendelser
-
Følge opp Major Incident-prosesser
-
Holde opplæring for kunder
-
Relevant høyere utdanning (f.eks. MSc/BSc innen ingeniørfag, teknologi eller tilsvarende) Erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
-
Gode kommunikasjonsevner på norsk -- både skriftlig og muntlig
-
En positiv, strukturert og ansvarlig tilnærming til arbeid
-
Evne til å skape gode relasjoner og samarbeid på tvers av team
-
En nysgjerrighet på teknologi og et sterkt ønske om å hjelpe kunder
-
En proaktiv holdning og et ønske om kontinuerlig utvikling
-
Mye innflytelse på å forme og utvikle rollen din videre
-
Gode kollegaer i et spennende selskap, med et innovativt og internasjonalt arbeidsmiljø
-
Fleksible arbeidstider og konkurransedyktige ordninger og goder
Stillingen rapporterer til Manager Support, og du vil samarbeide tett med kollegaer innen utvikling, produkt, konsulenttjenester og salg.
Klar for å bli en del av laget? Send oss din søknad og CV innen 15.09.2025. Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Bjørn Løvik, Manager Support (bjorn.lovik@volue.com)
Om bedriften
Volue is a market leader in technologies and services that power the green transition. Volue provides innovative solutions, systems and insights to industries critical to society. The company is headquartered in Oslo, Norway and active in 40+ countries.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
74e1c8e9-e0b8-41a6-8072-8bd9ada63268
- Hentet fra
FINN
- Referanse
421807152