Ønsker du å bidra med å utvikle Gjemnes kommune?
Gjemnes kommune Areal og Drift
Nordmørsvegen 24, 6631 Batnfjordsøra
Om jobben
Stillingstittel
Plansaksbehandler/Arealplanlegger 100% stilling, 1års vikariat m/mulighet for forlengelse
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Antall stillinger
1
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.
Arbeidsoppgaver:
Delta i arbeid med strategiske planer som kommunal planstrategi,kommuneplanens areal- og samfunnsdel, sentrumsplan med mer.
Utarbeide kommunale reguleringsplaner og saksbehandle private reguleringsplaner.
Vedlikeholde planregister og planbaser.
Veiledning og dialog med offentliger og private aktører.
Ivareta og innkludere folkehelsearbeid i planarbeid.
Utarbeidelse av saksfremlegg til politisk behandling.
Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen.
Kvalifikasjoner:
Universitets-/høgskoleutdanning innenfor relevante fagområder.
Erfaring fra kommunal forvaltning er ønskelig, men nyutdannede oppfordres til å søke.
For søkere med lang og relevant erfaring kan utdaningskrav fravikes.
God kjennskap til plan og bygningsloven, offentlig forvaltning og politisk styring.
Gode IKT kunnskaper, kjennskap til Plan&Built 360 er en fordel.
God muntlig og skriftligfremstillingsevne på norsk.
Personlig egnethet vektlegges.
Egenskaper:
Vi søker positiv, samfunnsengasjert medarbeider som har brennende interesse for kommunal utvikling.
Du må kunne jobbe selvstendig og systematisk, ha vilje til å ta ansvar.
Evne til å prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver og levere godt faglig innhold innenfor tidsfrister.
Det er viktig at du er god til å samarbeide og bistår til et godt arbeidsmiljø.
God rolle og prosessforståelse og evne til å håndtere flere prosesser samtidig.
Du bør ha evne til å se og forme løsninger i skjæringspunktet mellom plannivå.
Vi tilbyr:
Spennende og variert arbeidshverdag, der ingen dager er like.
Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Link til søknadsskjema: Søk her
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2337139
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3167959_181835_no