Er du klar for å ta styringen og gjøre en forskjell for våre kunder?
Jotron SKIPPER AS
Enebakkveien 150, 0680 Oslo, 3251 Larvik, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Maritime Support Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 19. juni
BLI MED PÅ LAGET
Jotron er et globalt selskap grunnlagt i Norge spesialisert på navigasjons-, kommunikasjons- og sikkerhetsprodukter med ekstreme krav til ytelse. Vi har som mål å gjøre reisen din så trygg som mulig.
Da du satt i et fly sist, er det gode sjanser for at landingstillatelsen fra kontrolltårnet på flyplassen ble sendt med en av våre radioer. Eller kanskje du har vært om bord på et skip? Nødpeilesenderen som automatisk tilkaller redningshelikopteret, om det verste skulle skje, er sannsynligvis levert av oss.
Men Jotron handler ikke bare om sikkerhet i luft og på hav. Gjennom vårt datterselskap Jotron SKIPPER, leverer vi også avanserte ekkolodd og navigasjonssystemer til den profesjonelle maritime sektoren -- teknologi som hjelper fartøy med å navigere trygt, effektivt og presist, uansett forhold. Våre løsninger er utviklet i Norge, og brukes av kunder over hele verden.
Som Maritim Support Manager vil du få en viktig rolle i å sikre at våre kunder får en førsteklasses opplevelse av supporttjenestene våre. Du vil ha ansvar for å lede og videreutvikle supportfunksjonen innenfor våre maritime produktområder, og være et viktig bindeledd mellom salg og kunde. Sammen med dyktige kollegaer vil du sørge for en smidig overgang fra leveranse til drift og vedlikehold av våre systemer.
Stillingen innebærer også personalansvar for et team av supportingeniører, både ved hovedkontoret i Larvik og ved vårt kontor i Oslo. Du vil også ha fagansvar for support-ansatte ved våre datterselskaper i Singapore og Houston. En sentral oppgave vil være å etablere en effektiv og helhetlig supporttjeneste for maritime produkter på tvers av Jotron-gruppens datterselskaper.
Det forventes noe tilstedeværelse på begge lokasjoner (Larvik og Oslo), men hovedarbeidssted kan tilpasses etter nærhet og praktiske forhold. Stillingen innebærer noe reisevirksomhet internasjonalt.
ANSVARSOMRÅDER- Lede og utvikle supportteamet
- Ansvar for å sette sammen en årlig kurskalender og løfte synligheten av våre kurs gjennom målrettet markedsføring.
- Planlegge og gjennomføre kundekurs, samt bidra som instruktør.
- Koordinere og yte teknisk support innenfor dine produktområder.
- Følge opp supporthenvendelser og sikre høy kundetilfredshet.
- Være superbruker i vårt ticket-system (Salesforce Service Cloud)
- Representere Jotron i kundemøter og foreslå løsninger
- Støtte salg, utvikling og produksjon ved behov
- Utføre onsite-reparasjoner og håndtere returer
- Bidra til kontinuerlig forbedring av interne rutiner og dokumentasjon
HVEM ER DU?
Vi ser etter deg som har teknisk utdanning og relevant erfaring fra maritim bransje eller tilsvarende teknologisk miljø. Du har solid erfaring med kundesupport og teknisk problemløsning, og trives med å finne gode løsninger i samarbeid med både kunder og kollegaer. Gode kommunikasjonsferdigheter på både norsk og engelsk er en forutsetning, da du vil ha kontakt med kunder og samarbeidspartnere over hele verden.
Du evner å planlegge og prioritere i en hektisk hverdag, og har gjerne erfaring med bruk av systemer som Salesforce eller tilsvarende verktøy. Har du ledererfaring, og evne til å motivere og utvikle team, vil det være en stor fordel i denne rollen.
HVORFOR JOBBE HOS OSS?- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter.
- Mulighet til å være del av et av et internasjonalt, tverrfaglig og høyteknologisk miljø.
- Korte beslutningsveier og store påvirkningsmuligheter.
- Fokus på deling av kunnskap.
- Fleksibel arbeidstid
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Nytt bygg med kantine og gode treningsmuligheter.
- Variert tilbud av sosiale arrangementer.
JOTRONKULTUREN
Vi tror på å investere i våre ansatte og gi dem de verktøyene de trenger for å lykkes. Hos oss verdsetter vi initiativ og ideer, og oppfordrer våre ansatte til å komme med løsninger som kan bidra til vekst og utvikling. I Jotron tror vi på å gi ansatte tillit og mulighet til å ta ansvar. Vi lykkes ved å være gode sammen, hjelpe hverandre og dele kunnskap.
VÅRE VERDIER
Jotrons verdier er: Presisjon, entusiasme og respekt. Om stillingsbeskrivelsen er interessant og du kjenner deg igjen i våre verdier, vil vi gjerne høre fra deg!
Vi tror mangfold skaper verdi. Vi tar derfor gjerne imot søknader fra kandidater med ulik bakgrunn både knyttet til etnisitet, nasjonalitet, religion, kjønn, seksuell legning, funksjonshemming, alder og mer.
Søknader vil bli behandlet fortløpende. Relevante kandidater vil bli gjenstand for bakgrunnssjekk under rekrutteringsprosessen.
Om bedriften
Jotron Gruppen er et ledende internasjonalt konsern innen utvikling, produksjon og salg av kommunikasjonssystemer, navigasjonssystemer og sikkerhetsutstyr for luftfarts- og maritime applikasjoner. Jotron har hovedkontor i Larvik og datterselskaper i Oslo, Litauen, England, USA, Singapore og Nederland. Gruppen har 385 ansatte og en årlig omsetning på ca. 883 millioner kroner.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
722dcfa1-9452-4ee6-ac66-83114e1c8b57
- Hentet fra
FINN
- Referanse
408746495