Brenner du for gode kundeopplevelser og liker å ta ansvar?
AutoSync AS
Hammersborggata 2, 0181 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
4
Søk på jobben
Søk senest i morgen
Er du en lagspiller med et hjerte for kundeservice? Har du teft for teknologi, blikk for detaljer - og evne til å gjøre kundereisen enkel og smidig for våre kunder?
Da har vi jobben for deg!
Hos AutoSync ruller ting fort - bokstavelig talt. Vi har 1,8 millioner bilister som kunder og håndterer nærmere 600 millioner bompasseringer i året, men vi er fortsatt små nok til at ideene dine høres, og innsatsen din virkelig teller. Nå leter vi etter deg som kan ta rollen som Kunderådgiver - en rolle full av puls, påvirkning og utviklingsmuligheter.
Vi har spurt våre ansatte hva de mener om egen rolle, her er svarene:- Her er det ikke mangel på utfordringer.
- Vi har et bra mangfold, så her kan alle føle seg hjemme.
- Som nyansatt ble jeg godt mottatt av joviale og inkluderende kolleger.
- Vi har gode ledere som ser oss.
- Vi jobber i et ryddig selskap som behandler ansatte ordentlig.
- Vi er gode på å ha det hyggelig sammen.
Du blir en del av kundesenteret som i dag består av 17 engasjerte kollegaer. Sammen med teamet ditt sikrer du at hjulene går rundt - og at kundene våre får en god og smidig opplevelse.
I praksis betyr det at du skal:- Besvare henvendelser i våre kundekanaler, telefon og e-post
- Løse saker for kunden raskt, enkelt, trygt og personlig
- Veilede våre kunder til selvbetjente løsninger
- Bidra med måloppnåelse for deg og avdelingen
Du trives med ansvar, og liker å finne løsninger. Du liker deg i mindre miljøer hvor du kan ha en stemme og mulighet til å påvirke både utvikling av systemer, tjenester og produkter.
Du vet at gode kundeopplevelser er en balanse mellom kvalitet og effektivitet og starter med gode løsninger gjennom profesjonell rådgivning.
- Høyere relevant utdannelse, minimum fullført bachelorgrad
- Erfaring med kundebehandling/saksbehandling/telefonsupport
- Struktur i hodet og varme i tilnærmingen
- Har gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig og kan veilede kunder på norsk og engelsk.
Vi er små, men med stor fart. Hos oss får du:
- En rolle med ansvar og mulighet til å bistå i tverrfaglige prosjekter
- Et sosialt og sammensveiset arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
- Lokaler midt i Oslo med treningsrom, sykkelparkering og garderober
- Arbeidstid: 08:00-15:30 inkl. lunsj
- Gode pensjons- og personalforsikringer
Høres dette spennende ut?
Vår samarbeidspartner Jobzone vil inviterer aktuelle kandidater fortløpende til intervju. Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med partnere i Jobzone, Camilla Meland.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om bedriften
AutoSync er Norges største AutoPASS-utsteder med mer enn 1,4 millioner norske bilister som kunder. Vi krever inn over åtte milliarder kroner hvert år, fra mer enn 1,9 millioner aktive kjøretøy.
I en tid hvor både betalings- og transportvaner er i endring har vi i AutoSync som mål å gjøre bompenger enklere og mer oversiktlig for deg som bilist. Utvikling for AutoSync handler om å kontinuerlig forbedre dagens kundeløsninger, samtidig som helt nye tjenester skapes. Bompenger er for mange en del av hverdagsøkonomien og vi i AutoSync ønsker å gjøre hverdagsøkonomien enklere for bilister i hele Norge. Vi fakturerer over 600 millioner bompasseringer i året, og tilbyr selvbetjente løsninger til deg som kunde.
AutoSync er et datterselskap av Fremtind, som er eid av SpareBank 1, DNB og Eika gruppen.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
70cbb9f7-e379-4aee-a22e-4d6fe566988e
- Hentet fra
FINN
- Referanse
419845546