Vi søker jobbveileder i Oppfølging ASD
A2G Kompetanse
Bergen
Om jobben
- Type ansettelse
- Engasjement, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest søndag 30. november
A2G er en av de største arbeid- og inkluderingsbedriftene i Vestland. Gjennom tett samarbeid med NAV tilbyr vi en rekke arbeidsrettede tjenester innenfor alle bransjer og arbeidsområder.
Jobbveileder i Oppfølging ASD
A2G Kompetanse AS har som formål å bidra til økt deltakelse i arbeids- og samfunnsliv gjennom inkludering, læring og kompetansebygging. Våre medarbeidere har bred kompetanse og erfaring fra kursaktivitet og individuell tilrettelegging i den hensikt at flere får innpass på arbeidsmarkedet.
Oppfølging autismespekterforstyrrelser (ASD) er et oppfølgingstiltak som gir bistand til den enkelte deltaker med sikte på å få og beholde lønnet arbeid. Jobbveilederne i dette tiltaket har ulik bakgrunn, men har et felles engasjement for deltakerne vi følger opp.
I dette tiltaket gis det bistand til den enkelte deltaker med sikte på å få og beholde lønnet arbeid.
Som veileder i Oppfølging ASD får du ansvar for:- Kartlegging, karriereveiledning og bistand til å se muligheter på arbeidsmarkedet
- Individuell veiledning og oppfølging, til både deltaker og arbeidsgiver
- Samarbeid med andre kursholdere / veiledere, NAV og andre instanser som er involvert i forhold til deltakerne
- Rapportering til NAV
- Andre oppgaver må påregnes ved behov
Vi søker deg som har relevant høyere utdanning på minimum Bachelornivå. Du har erfaring fra inkludering av utsatte grupper i ordinært arbeid og godt kjennskap til det lokale og regionale arbeidsmarkedet.
Det er en fordel dersom du har erfaring og kunnskap om ASD, samt har vært med på rekrutteringsprosesser, spesielt ansettelser. Er du strukturert og har god fremstillingsevne, vil du lykkes godt med rapportering.
Som person er du opptatt av å bygge gode relasjoner, og trives med veiledning av mennesker i endringsprosesser. Din evne til å tilegne deg ny kunnskap gjør at du raskt finner deg til rette i ulike prosesser og situasjoner.
Du motiveres av å oppnå individuelle måltall, samt bidra til avdelingens felles mål
What`s in it for me?Vi holder til i romslige lokaler, sentralt i Bergen. I tillegg til et godt arbeidsmiljø med inkluderende, dyktige kollegaer, vil du få eget kontor og gratis parkering. I forbindelse med markedsarbeid, betaler vi kjøregodtgjørelse. Ønsker du en dag å la bilen stå, kan du benytte deg av gode kollektivforbindelser til arbeidsplassen.
Vi tilbyr faglig oppdatering i form av f.eks kurs i MI, Karriereverktøy, IPS, som en del av opplæringen.
Det er stor grad av selvstendighet og fleksibilitet i hverdagen.
Andre kjekke ting vi kan by på er fleksitid, med kjernetid 09.00-14:30 samt gode pensjons- og forsikringsordninger og et aktivt bedriftsidrettslag.
Både personlig egnethet og erfaring med målgruppen vil bli vektlagt.
Du må ha klasse B sertifikat og disponere bil.
Arbeidssted vil ved ansettelse være i Bergen sentrum.
Stillingen er midlertidig, med mulighet for forlengelse / fast. Snarlig oppstart er ønskelig, engasjementet har en varighet ut 30.04.2026
Søknader behandles fortløpende. Søknadsfrist 30.11.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
705c8f99-bdb6-4863-b346-e75f9217d912
- Sist endret
19. november 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
3fe1c596cb3a48459362a0ea77fbaa69
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Rettleiar - Nav Askøy
Sted
Kleppestø
Vernepleier/ miljøterapeut Tjønnen dagsenter
Arbeidsgiver
Tjønnen dagsenter, Bergen kommune
Sted
Laksevåg
Arbeidsgiver
ReHabiliteringsklinikken/ Regionalt kompetansesenter for habilitering og rehabilitering, Helse Bergen HF
Sted
Nesttun