Bli vår nye Site Manager - ta ledelsen og skap resultater som betyr noe!
4Service Facility AS
0159 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Site Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 15. september
Er du en engasjert leder med et sterkt driv for å skape gode resultater og utvikle mennesker? Ønsker du totalansvar for drift, økonomi og teamutvikling på din egen lokasjon? Da kan dette være muligheten du har ventet på!
Om stillingenSom Sitemanager i Compass Group får du det overordnede ansvaret for den daglige driften av din tildelte lokasjon. Rollen kombinerer personalledelse, kvalitetsarbeid og økonomistyring med et sterkt fokus på kundetilfredshet og utvikling. Du blir en nøkkelperson i å forme både resultatene og arbeidskulturen -- og får stor frihet til å påvirke. Du blir det viktige bindeleddet mellom alle tjenester på lokasjonen og får en viktig rolle med å skape synergier og sømløse tjenester på tvers av avdelinger og funksjoner, for å sikre en helhetlig og effektiv drift og de beste opplevelsene for våre kunder.
Dine ansvarsområder-
Helhetlig ansvar for drift og økonomi, inkludert budsjettstyring
-
Personalansvar: rekruttering, opplæring og oppfølging av medarbeidere
-
Sikre høy kvalitet på tjenester og kundetilfredshet
-
Ansvar for IK-MAT, HACCP, HMS og beredskapsrutiner
-
Identifisere og utvikle mersalg og nye tjenester
-
Administrasjon av betalingssystemer og digitale løsninger
-
Har relevant ledererfaring fra service- eller facility management-bransjen
-
Har god økonomiforståelse og erfaring med budsjettarbeid
-
Har erfaring med personalledelse og rekruttering
-
Kjenner til kvalitetssystemer og compliance-rutiner
-
Er strukturert, resultatorientert og har et sterkt kundefokus
-
Har eller er villig til å ta etablererprøven
-
Har relevant utdanning innen administrasjon, mat/service eller tilsvarende
-
En variert og utfordrende lederstilling med stort ansvar
-
Mulighet til å påvirke og utvikle egen lokasjon
-
Faglig utvikling gjennom kurs og opplæring
-
Tilhørighet til et profesjonelt og engasjert team i et voksende selskap
**Søknadsfrist: 15. september 2025.**Vi behandler søknader fortløpende, så send inn din søknad så snart som mulig.
Om bedriften
Siden 2010 har 4Service vokst til å bli en ledende leverandør av servicetjenester i Norge. Den store veksten i mennesker, omsetning og tjenester har først og fremst kommet gjennom investering i våre medarbeidere. Ved å gi muligheter og ansvar, har vi fått så mye mer tilbake.
4Service er en del av Compass Group Norge som er en del av Compass Group PLC som er en verdensledende leverandør av måltidsrelaterte tjenester og andre supporttjenester, og har en omsetning på over £22 milliarder. Konsernet har over 550 000 ansatte i over 35 land og serverer over 5,5 milliarder måltider hvert år.
Selv om vi i dag har blitt et stort konsern er utfordrerånden en innarbeidet del av vår kultur. I 4Service brenner vi for å skape bedre tjenester og leter alltid etter flere engasjerte kollegaer til laget vårt.
Servicetjenester levert enkelt og personlig!
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6f5b0494-ed0f-4cd8-8233-eeaeca4f9140
- Hentet fra
FINN
- Referanse
423756692