Enhetsleder for teknisk enhet
Kommunedirektør, Gausdal kommune
2651 Østre Gausdal
Om jobben
Stillingstittel
Enhetsleder for teknisk enhet
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 31. desember
Den spennende stillingen som leder for teknisk enhet i Gausdal kommune er ledig! Som enhetsleder får du ansvaret for det spennende oppgavefeltet plan, bygg, teknisk drift og eiendom - med et stort handlingsrom for utvikling.
Vi ser etter en leder med solid kompetanse og gode lederegenskaper, som kan bidra til å videreutvikle kommunen og enheten til å møte fremtidens utfordringer. Som enhetsleder vil du ha helhetsansvar for fag, økonomi og personal, og rapporterer til kommunedirektør v/assisterende kommunedirektør. Du blir en del av ledergruppen bestående av totalt 8 enhetsledere i Gausdal kommune, og deltar gjennom det aktivt i utviklingen av kommuneorganisasjonen. Gausdal har en tydelig profil med en styrkebasert tilnærming i organisasjonsutvikling og ledelse.
Teknisk enhet i Gausdal kommune har ansvar for planlegging og infrastruktur, som bolig- fritidsbolig- og næringsutvikling, drift av veg, vann, avløp (VVA), eiendomsforvaltning, renovasjon, arealplan, byggesak, oppmåling m.m. I tillegg har kontoret en viktig rolle innen beredskap, bærekraft og det grønne skifte i regionen. Det er et tett samarbeid med andre tjenester i kommunen, private aktører, entreprenører og utbyggere. Enheten har til sammen ca 70 ansatte med høy kompetanse innenfor alle fagområder. Som enhetsleder har du med deg fagansvarlige til å bistå i å ivareta den daglige driften samt personalansvaret på ulike områder.
Kvalifikasjoner (overskrift)
Kvalifikasjoner- Du har relevant høyskole-/universitetsutdanning. Søkere med lang relevant erfaring uten høyere utdanning vil også bli vurdert.
- Ledererfaring er ønskelig
- Du har kjennskap til og forståelse for offentlig virksomhet, med god rolleforståelse i samspillet mellom politikk og administrasjon
- Du har god kompetanse innen økonomioppfølging og plan- og prosessarbeid, alternativt evne og vilje til å utvikle slik kompetanse.
- Du har svært gode samarbeidsevner
- Du har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter.
- Det er krav om førerkort klasse B
Som leder
- Har du et positivt menneskesyn, og oppleves som åpen og inkluderende.
- Er du en strategisk, tydelig og synlig leder som jobber systematisk inn mot organisasjonens mål, i samarbeid med dine medarbeidere, lederkolleger og
- samarbeidspartnere
- Er du ambisiøs og målrettet på kommunens vegne
- Er du utviklings- og løsningsorientert, nysgjerrig på teknologiske trender og mulighetene som ligger i digitalisering
Vi tilbyr
- Spennende, varierte og meningsfylte lederoppgaver.
- Muligheten til å bidra i samfunnsutviklingen i Gausdal.
- Deltakelse i ledernettverk med fokus på styrkebasert tilnærming, ledelse og utvikling.
- En fleksibel arbeidshverdag som du har gode muligheter til å påvirke selv
- Lederstøtte og veiledning når du trenger det.
- Konkurransedyktige betingelser.
Kontaktinformasjon
Jarle Snekkestad, Assisterende kommuendirektør, +47 +4790024620Arbeidssted
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Gausdal kommuneReferansenr.: 4889523696
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 31.12.2024
Kontaktperson for stillingen
Jarle Snekkestad
Assisterende kommuendirektør
+47 +4790024620
Om bedriften
Gausdal kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke jobb i kommunen, uansett alder, kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.
Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2798236
- Hentet fra
talentech
- Referanse
3ae3bdabca45483ca693c4dce690ee57