Assistant Front Office Manager - Quality Airport Hotel Værnes
Quality Airport Hotel Værnes
7500 Stjørdal, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Skandinavisk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 10. juli
Er du vår nye Assistant Front Office Manager?
Quality Airport Hotel Værnes søker en engasjert Assistant Front Office Manager med service i sitt DNA!
Resepsjonen er det første gjestene møter når de kommer inn døren, og allerede her skal de føle den varme atmosfæren som er unik for hotellene våre. Her blir de møtt av et "hei" eller en "velkommen tilbake". Vi ser etter deg som ønsker å jobbe i resepsjonen og bistå vår Front Office Manager med å lede vårt fantastiske team i resepsjonen ved å aktivt coache og inspirere til å opprettholde det høyeste servicenivået.
Om jobben:Du sikrer at gjestene alltid blir godt ivaretatt og imøtekommende på best mulig måte. Du er ansiktet vårt utad, og du er godt kjent med vårt varemerke.
Som Assistant Front Office Manager jobber du selv i drift og bistår med å lede teamet ved å være et godt eksempel, coacher og inspirerer aktivt for å opprettholde det høyeste servicenivået. Du ser muligheter og ser alltid etter områder som kan forbedres, forenkles og utvikles, i tett samarbeid med vår resepsjonsleder.
Du rapporterer til Front Office Manager ved hotellet . Arbeidstiden er en 80 % stilling, vakter vil variere mellom dagtid/kveldstid/helg da det er skiftarbeid i resepsjonen. Stillingen lønnes etter tariff, med et ansvarstillegg for meransvaret som følger stilingen.
Om arbeidsoppgavene:Stålkontroll på standard resepsjonsrutiner i henhold til gjeldende sjekkliste.
Jobbe for kontinuerlig forbedring og effektivisering av rutiner.
Fakturering og følge opp eventuelle tap på fordringer.
Bistå Front Office Manager med bemanningsplanlegging.
Ansvar for resepsjon i fravær av Front Office Manager.
Bidra til et godt arbeidsmiljø i avdelingen.
Bistå Front Office Manager med implementering av eventuelle nye rutiner.
Motivere til mersalg og verving av Strawberry medlemmer.
Opplæring av nye kollegaer i resepsjon.
Om deg:Du har en varm og omsorgsfull personlighet.
Du synes det er morsomt å snakke med både store og små.
Blant vennene dine er du kjent for å alltid gi de beste gavene fordi du ser hva andre ønsker og trenger. Ofte før de vet ordet av det selv.
Du er en naturlig inspirator som liker å motivere mennesker rundt deg bare ved å være deg selv.
Du ser det store i det små og har et øye for detaljer.
Du forstår at salg = service og sammen oppnår vi våre mål.
Du er uavhengig og fleksibel og liker et høyt tempo.
Du er flytende både i tale og skriving på et skandinavisk språk, så vel som på engelsk for å kunne møte alle gjestene våre på et så personlig nivå som mulig.
Du jobber selvstendig , er løsningsorientert og tar utfordringer på strak arm.
God evne til å håndtere stress og uforutsette situasjoner.
Du har gode digitale ferdigheter og lærer kjapt.
Relevant faglig bakgrunn er en fordel.
Du har lederambisjoner og takker gjerne ja til muligheter for å lære mer.
Tiltredelse 7.juli 2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2952310
- Hentet fra
workbuster
- Referanse
07eea5d2-a71f-456f-9372-7bb7b9a3c8ac