Kan du tenke deg å være en del av teamet vårt på intermediæravdeling?
Valdres Lokalmedisinske Senter, Nord-Aurdal kommune
Garlivegen 14, 2900 Fagernes, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kan du tenke deg å være en del av teamet vårt på Intermediæravdeling?
Type ansettelse
Fast, deltid 80%
Arbeidstid
Turnus
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Intermediæravdelingen er en interkommunal avdeling som er organisert i Valdres lokalmedisinske senter (VLMS) på Fagernes. Vi yter både interkommunale tjenester og tjenester til Sykehuset Innlandet.
Vi trenger dyktige og engasjerte medarbeidere til følgende stillinger på intermediæravdelingen:
1 x 80 % fast stilling i tredelt turnus med arbeid hver tredje helg. Ledig fra 01.09.25
1 x 80 % vikariat i tredelt turnus med arbeid hver tredje helg. Ledig medio juli
Valdres lokalmedisinske senter (VLMS) er et kompetansesentrum i regionen og en stor arbeidsplass. Virksomhet VLMS består av regionale tjenester med legevakt, jordmortjeneste, samt intermediæravdeling med kommunale akutte døgnplasser. Ved VLMS har Sykehuset Innlandet et bredt poliklinisk helsetilbud med bl.a. kreftpoliklinikk, røntgen- og dialyseavdeling.
Arbeidshverdagen på intermediæravdelingen preges av spennende og varierte arbeidsoppgaver. Hos oss får du jobbe tverrfaglig og ingen dag er lik. Avdelingen er preget av høy kompetanse med fokus på faglighet, dyktige medarbeidere, svært godt samhold og samarbeid i avdelingen og på tvers av andre tjenesteområder. Vi omgås hverandre, pasienter, pårørende og besøkende med kvalitet, trygghet og respekt. Vi har et godt arbeidsmiljø der vi alle bidrar til å bevare og videreutvikle arbeidsplassen.
Høres det interessant ut? Da mottar vi gjerne en søknad fra deg!
Intervjuer planlegges i uke 14 eller 15Arbeidsoppgaver
- Følge opp rutiner og prosedyrer i avdelingen
- Iverksette og følge opp medisinsk behandling
- Samarbeid og samhandling med leger og sykepleiere i avdelingen og på tvers av avdelinger når det er behov
- Bruke journalsystemet Profil
- Benytte kvalitetssystemet Compilo til rutiner og prosedyrer samt avviksføring
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier eller spesialsykepleier med relevant videreutdanning
- Erfaring fra kommunal- og spesialisthelsetjeneste er ønskelig, men ikke et krav.
- Sykepleierstudenter med minimum fullført to år på fulltid kan bli vurdert
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk
Personlige egenskaper
- Du er ansvarsbevisst, fleksibel og har god arbeidsmoral
- Du har evne til å arbeide tverrfaglig, selvstendig og i samarbeid med andre
- Du er opptatt av kvalitet, faglig engasjert og har god arbeidsmoral
- Du har evne til å bygge trygge relasjoner i møte med pasienter, pårørende og øvrige medarbeidere
Personlig egnethet vil bli vektlagt i stor grad
Vi tilbyr
- Bare sykepleiere i turnus, noe som gir trygghet ved at man ikke står alene om arbeidsoppgaver, ansvar eller avgjørelser
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø
- Takhøyde for å stille spørsmål, diskutere og hjelpe hverandre
- Avdelingen har fokus på kompetanseutvikling, har fagdager og internundervisning
- God opplæring med våre erfarne sykepleiere/spesialsykepleiere samt fadderordning for nyansatte
- Overlege tilstede i avdelingen samt fysioterapeut
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
- Gode forsikrings- og pensjonsvilkår i KLP
- Lønn etter gjeldende tariff (KS) og lokalt lønnsregulativ
- Sykepleiere lønnes minimum tilsvarende åtte års ansiennitet ved bestått bachelor (startlønn for nyutdannede)
Annet:
Nord-Aurdal kommune benytter elektronisk søknadsbehandling. Attester og vitnemål skal legges som vedlegg til søknaden. Høyere utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT og godkjenningen må dokumenteres. For at vi skal kunne vurdere deg som søker, må du laste opp gyldig dokumentasjon som viser din erfaring/ansiennitet og utdanning samtidig som du søker stilling hos oss.
Kommunen er opptatt av å reflektere mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, nedsatt funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Det gjøres oppmerksom på at navnet på en søker kan bli offentliggjort selv om søkere har bedt om navnet blir unntatt offentlighet. Ønske om unntatt offentlighet må begrunnes i søknaden jf. offentleglova § 25, andre ledd. Du varsles dersom ønsket ikke kan tas til følge.
Politiattest jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges ved tilsetting.
Tilsetting vil skje på de vilkår og med de plikter som følger av gjeldende lovverk, reglement og tariffavtaler.
Vil du vite mer om Valdres?
Vi har unik natur, kultur og er en attraktiv region, sentralt i Norge. Har du spørsmål om å bo og leve i Valdres, jobbmuligheter for partner, våre tilbud til barn og unge eller andre ting? Les mer HER og ta gjerne kontakt - VELKOMMEN!
Kontaktinformasjon
Karianne Garli Vestheim, Konstituert avdelingsleder Intermediæravdeling, 41552564Anita Rødningen Svenstad, Konstituert virksomhetsleder VLMS, +47 957 08 290
Arbeidssted
Garlivegen 142900 Fagernes
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Nord-Aurdal kommuneReferansenr.: 4926650283
Stillingsprosent: 80%
Fast, Vikariat
Søknadsfrist: 23.03.2025
Om bedriften
Valdres Lokalmedisinske Senter (VLMS) Valdres er en region med lang og god tradisjon for samhandling og utvikling av helsetjenester. Valdres Lokalmedisinske Senter (VLMS) er et kompetansesentrum i regionen og en stor arbeidsplass hvor også vertskommunen Nord-Aurdal har lokaler med institusjons- og hjemmebaserte tjenester. Innlandet fylkeskommune har etablert tannklinikk.Virksomhet VLMS består av regionale tjenester; legevakt, jordmortjeneste og Intermediæravdeling med kommunale akutte døgnplasser. Sykehuset Innlandet- et av landets bredeste polikliniske helsetilbud, kreftpoliklinikk, røntgen- og dialyseavdeling. Se filmen om virksomhet VLMS til høyre i annonsen, og besøk gjerne vår hjemmeside www.vlms.no.
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2877150
- Hentet fra
talentech
- Referanse
61b142738c2d4d448d8212775cf340df