Nes sykehjem avd 2A ønsker helsefagarbeider/hjelpepleier
Nes kommune Nes sykehjem avd. 2A, somatisk
Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Helsefagarbeider/Hjelpepleier 2A
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 13. oktober
Du ønsker å gi eldre en verdig alderdom - Vi gir deg en jobb med mening!
Er du genuint opptatt av eldreomsorg og har faget i fokus?
Vi ønsker oss hjelpepleier/helsefagarbeider som kan bidra med sin faglige kompetanse, brennende engasjement og smittende godt humør, som gjør avdelingen til et godt sted å være, både for pasienter, pårørende og ansatte.
Vi har nå ledig fast hjelpepleier/helsefagarbeider stilling 100% i 2 delt turnus med arbeid hver 3. helg.Avdeling 2A er en somatisk langtidsavdeling med 29 pasienter fordelt på 3 grupper. Her vil du møte en glad sammensatt gjeng med fagfolk og assistenter som trives på jobb. Det er høyt fokus på aktiviteter for de eldre, det lille ekstra i hverdagen, og tett samarbeid med pårørende. Vi har fokus på mest mulig behandling i egen avdeling, fremfor unødig flytting mellom institusjoner.
Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll, gjennom fagdager lagt i turnus hver 12. uke. Sykehjemmet implementerer nå TØRN og oppgaveforskyvning, der det er mulighet for å øke sin kunnskap, og få nye spennende arbeidsoppgaver.
Arbeidsoppgaver- Utøve direkte pleie og påse at pleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
- Dokumentere og rapportere
- Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
- Jobbe målrettet i forhold til langtidspasienter på sykehjem
- Veilede medarbeidere, lærlinger, elever og nyansatte
- Samarbeid og kommunikasjon med pasient, pårørende, lege, fysio/ergo
- Delegert ansvar for legemiddelhåndtering, dele ut fra ferdig fylt dosett/multidose
- Kartlegge sykepleiebehov, lage og oppdatere tiltaksplaner, sikre kvalitet
- Delta på previsitt før legevisitt
- Autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier
- Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig
- Beherske norsk skriftlig og muntlig, meget godt, bestått norskprøve B2
- Gode digitale ferdigheter, krav til bruk av epost/teams som informasjonskanal i avdelingen
- Kjennskap til dokumentasjonssystem som CosDoc er en fordel
- Erfaring med arbeid fra eldreomsorg. Demens og somatikk
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Personlige egenskaper
- Gode samarbeidsevner, like å arbeide i team
- Evne til å bidra til et trygt og hyggelig miljø i avdelingen
- Omsorgsfull, pålitelig og ærlig
- Fleksibel, positiv, løsningsorientert, imøtekommende
- Evne til å arbeide selvstendig og være faglig trygg i egen rolle
- Positiv holdning, bidra til et godt arbeidsmiljø
- Kunne ta ansvar og være faglig trygg
- Ryddig, strukturert og systematisk
- Like et aktivt arbeidsmiljø med tidvis mange arbeidsoppgaver
Personlig egnethet vektlegges.
- Kompetanseheving: fagdager for alle fast ansatte, avsatt tid i turnus hver 12 uke
- Et godt inkluderende arbeidsmiljø
- Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling
- Lønn etter gjeldende tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stilinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Aktuelle søkere kontaktes fortløpende.
Prakitisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål, tas med til et eventuelt intervju. Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6ad41731-2318-4cfe-96f3-a22d373f02b5
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3544431_246511_no