Landmåler/matrikkelfører – fast stilling 100 %
Holmestrand kommune Plan, byggesak og landbruk
Prestegårdsalleen 35, 3070 Sande i Vestfold, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 4. september
Vi søker etter en nøyaktig, omgjengelig og effektiv medarbeider til vår geodatatjeneste. Stillingen er ledig fra dags dato. Virksomheten har ansvar for reguleringsplaner, byggesaker, dispensasjoner, tilsyn, ulovlighetsoppfølging, delingssaker, seksjonering, oppmåling, kart og geodata, matrikkelføring og landbruk. Aktivitetsnivået er høyt og sakene tverrfaglig.
Du kommer til å jobbe innenfor tjenesteområdet geodata og vil samarbeide nært med flere hyggelige og kompetente kollegaer.
For tiden er arbeidsstedet i administrasjonsbygget i Sande, men flytter til nytt rådhus i Holmestrand i løpet av 2026.
Arbeidsoppgaver
Du blir engasjert i generell kartforvaltning. Vi bruker programvare fra Norconsult (WinMap) til forvaltning av våre kart- og oppmålingsdata og Acos WebSak til saksbehandling.
- Primær oppgaver:
- Matrikkelføring
- Oppmålingsoppgaver
- Andre oppgaver avhengig av kompetanse/interesse:
- Forvaltning, kontroll, drift og vedlikehold av reguleringsplaner, NVDB og FKB
- Temakart, webkart og analyser
- Kommuneplan kart
Oppgavene kan bli endret, og andre oppgaver kan tilkomme.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning og praktisert som landmåler, gjerne autorisert
- Godkjent matrikkelfører
- Beherske digitale kartprogram godt, fortrinnsvis WinMap
- God kompetanse på bruk av ulike datasystemer
- Kunnskap om SOSI filer og god forståelse av geografiske data
- God norsk fremstillingsevne skriftlig og muntlig
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
- God arbeidskapasitet og engasjement for fagområdet
- Har motivasjon og evne til å tilegne deg ny kunnskap
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Du holder tidsfrister og er nøyaktig
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø med kompetente kolleger. Hos oss er vi lojale støttespillere for hele organisasjonen
- Arbeidsmiljø med både nyutdannede og medarbeidere med lang erfaring, samt god alders- og kjønnsfordeling
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver innenfor viktige samfunnsområder
- Gode faglige utviklingsmuligheter
- Lett atkomst til arbeidssted med offentlig kommunikasjon og privatbil
- Lønn etter avtale
Vi trekker 2% av lønnen til KLPs pensjonsordning. Dette gir deg medlemskap i en av de beste pensjonsordningene i Norge, mulighet for gunstig boliglån og gode forsikringsordninger. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger overenskomster, reglementer og lover.
Attester, vitnemål og referanser tas med ved et eventuelt intervju.
Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6935de63-f5e2-4378-a7d6-41f3d5a0e4d2
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3533885_164893_no