Bli med og utvikle morgendagens eiendomsdrift hos OBOS Eiendom!
OBOS
Standardveien 1-13, 0581 Oslo, Norge, 0581 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Teknisk forvalter
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
OBOS Eiendom skal være en forvalter for fremtiden, med høyt fokus på kundetilfredshet. Nå søker vi en kunnskapsrik, kundevennlig , innovativ og fremtidsrettet teknisk forvalter som skal være med å utvikle dagens eiendomsforvaltning inn en ny tid.
OBOS Eiendom har en diversifisert eiendomsportefølje, fra Construction City som blir arbeidsplassen til 4-5000 medarbeidere. Totalt er porteføljen vår på ca. 700 000 m2, fordelt på ca.70 eiendommer. Dette bidrar til en variert arbeidshverdag og et bredt spekter av både kunder, leverandører og utfordringer.
Teknisk forvalter vil jobbe tett sammen med teamledere og daglig leder i vårt nye driftsselskap Driftig Eiendomsservice.
Med vår nye teknisk forvalter vil vi bli åtte ansatte på vårt team. Vi er en gjeng med trivelige og flinke folk med variert bakgrunn, som alle har lyst til å hjelpe og gjøre en god jobb. Vi har varierende og spennende arbeidsoppgaver, og en dag er sjelden lik. Et viktig fokusområde er effektiv forvaltning for å ivareta interessene til våre kunder. Samtidig som vi gjør våre daglige oppgaver er vi i OBOS alltid på jakt etter «The Next Big Thing», og søker deg som vil finne veien dit sammen med oss!
Arbeidssted er i våre nye lokaler på Construction City på Ulven.
Du vil rapportere til avdelingsleder Teknisk forvaltning.
- Overordnet ansvar for oppfølging og etterlevelse av HMS innenfor egen portefølje
- Bidra til høy kundetilfredshet gjennom riktig ledelse og oppfølging av driftsleverandører og øvrige samarbeidspartnere, samt teamarbeid internt i OBOS Eiendom.
- Sørge for utarbeidelse, oppfølging og dokumentasjon knyttet til forsvarlig og effektiv drift av egen portefølje, for eksempel ved at det utarbeides gode driftsinstrukser
- Utarbeide og forvalte drifts- og vedlikeholdsbudsjett med utgangspunkt i leiekontrakter, teknisk tilstand, økonomiske rammer og kommersielle mål
- Økonomisk oppfølging, rapportering og vurdering av prognoser, budsjetter, nøkkeltall for eierkostnader og felleskostnader vs. benchmark o.l.
- Optimalisering og effektivisering av felleskostnader og eierkostnader
- Sørge for at eiendommene overholder alle relevante lover, forskrifter og standarder inkl. nødvendig dokumentasjon.
- Sørge for overordnet oppfølging av at inngåtte drifts- og serviceavtaler benyttes, at det foreligger nødvendige servicerapporter og at identifiserte avvik på egen portefølje følges opp.
- Sørge for at det gjennomføres og dokumenteres tilstandsvurdering i egen portefølje, herunder at leietakers vedlikeholdsansvar følges opp.
- Bistå ved behov knyttet til anbud, bestilling og oppfølging av leverandører for mindre planlagte og uforutsette vedlikeholdstiltak
- Bestille prosjektledelses-bistand, koordinere og følge opp prosjektleder ved leietakertilpasninger, større vedlikeholdsprosjekt og ombygginger
- Min.3 års erfaring fra teknisk forvaltning av næringseiendom eller annen tilsvarende erfaring
- God økonomisk forståelse - erfaring med etablering og oppfølging av budsjett og økonomisk rapportering
- Fagbrev innen tekniske fag eller ingeniør utdannelse, høyskole eller fagskole
- God system- og IT-kunnskaper - bl.a. FDV systemer, energioppfølgingssystemer o.l.
For og lykkes og trives i rollen som teknisk forvalter hos OBOS Eiendom har du en kombinasjon av både faglig tyngde og sterke personlige egenskaper. Du er kunnskapsrik og løsningsorientert , med evne til å håndtere en variert hverdag og komplekse utfordringer. Ettersom kundetilfredshet er høyt prioritert, er det også avgjørende at du er kundevennlig, serviceinnstilt og god på relasjonsbygging -- både overfor kunder, leverandører og kolleger. Du har et innovativ og fremtidsrettet mindset , og har et sterkt engasjement for utvikling og forbedring av eiendomsforvaltningen er. I tillegg verdsettes samarbeidsevne, initiativ og nysgjerrighetda samarbeid i OBOS konsernet alltid står sterkt.
Hva kan vi tilby deg?Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her. I tillegg er vi opptatt av å skape en inkluderende kultur, både innad og utad, hvor alle skal føle seg velkommen og kunne være seg selv. Hos oss får du en jobb med mening!
I OBOS er det uante muligheter! OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom og vi er opptatt av at du skal få utvikle deg og oppfylle din karrieredrøm.
Vi kan tilby et inspirerende og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag. Interessante og utviklende arbeidsoppgaver med rom for nytenking gjør det gøy å gå på jobb.
OBOS investerer i egne ansatte og har gode ordninger som blant annet fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt firmahytter.
\#LI-Hybrid
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS? Besøk hjemmesiden vår https://obos.no/jobb
Hos oss blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
Om bedriften
OBOS har over 2300 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig. Vi har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo, og i løpet av 2025 flytter vi til fantastiske Construction City på Ulven.
Sektor
Privat
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6387fa94-a4fa-44a0-a7a3-b2986c448644
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410802765