Avdelingsleder med fagansvar - Oppfølgingstiltak Trøndelag
JobLearn
Orkdalsveien 84, 7300 Orkanger, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Avdelingsleder med fagansvar - Oppfølgingstiltak Trøndelag
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 19. mai
Har du lyst til å jobbe med arbeidsinkludering, og samtidig lede en gjeng med karriereveiledere på vårt oppfølgingstiltak i Trøndelag? Din hovedlokasjon vil være Orkanger, men avdelingen er også lokalisert på Melhus, Hitra/Frøya, Røros og Oppdal. Dermed må det påregnes noe reisevirksomhet. I denne jobben vil du ha personal - og fagansvar for 8 karriereveiledere fordelt på nevnte lokasjoner, samtidig som du i 50% av jobben vil ha egne deltakere i Orkanger.
Det vil være nødvendig å disponere bil for å kunne være tilstede på de ulike lokasjonene.
Søkere vil bli behandlet fortløpende. Oppstart snarest mulig.
Arbeidsoppgaver
- Daglig drift av avdelingen
- Personalledelse og medarbeiderutvikling
- Ansvar for rekruttering og bemanning i forhold til gjeldende rammeavtaler
- Utstrakt samarbeid med NAV
- Oppfølging og støtte til veiledere, samt regelmessige statusmøter
- Ansvarlig for å levere verktøy og metodikk i henhold til avtalen med NAV. Opplæring vil bli gitt
- Løpende, faglig oppdatering knyttet til forskning og utvikling
- Sørge for god markedskompetanse i teamet og utføre feltveiledning og porteføljegjennomgang
- Sikre faglig kvalitet i rapporter
- Motivere og sikre lagånd i teamet
- Følge opp og sikre fulle porteføljer til enhver tid
- Følge opp egne deltakere
Kvalifikasjoner
- Utdannelse på minimum bachelornivå innen relevant fagretning
- Erfaring fra ledelse
- Gjerne erfaring med arbeidsmarkedskompetanse og arbeidsinkludering
- Ønskelig med erfaring innen Motiverende intervju og Inflow24, men nødvendig opplæring/sertifisering vil bli gitt
Personlige egenskaper
- Erfaring fra eller ønske om å lede andre
- Arbeider strukturert og effektivt med stor respekt for tidsfrister
- Engasjert med evne til å begeistre og få andre med på laget
- Kreativ og løsningsorientert med evne til å sette seg inn i nye problemstillinger
- God på å kommunisere, skriftlig og muntlig
- God omstillingsevne, og evne til å fokusere på og koordinere flere ting samtidig
- Høy grad av «stå på» vilje og gjennomføringsevne
- Ansvarsfølelse for felles resultater og måloppnåelse
- God forretningsforståelse og evne til god økonomistyring
- Ønske om å være en aktiv bidragsyter til samarbeid, faglig utvikling og deling i fagmiljøet vårt
Vi tilbyr
- En sentral funksjon i drift og videreutvikling av selskapet
- Personlig utvikling
- Stor grad av frihet under ansvar
Kontaktinformasjon
Tonje Høyem, Leder for individuelle tiltak, 92820764, tonje.hoyem@joblearn.noArbeidssted
Orkdalsveien 847300 Orkanger
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: JobLearnReferansenr.: 4966091437
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 19.05.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
JobLearn AS leverer arbeidsmarkedstiltak for NAV, både individuelle og grupperettede. Vi samarbeider tett med næringslivet for å hjelpe enkeltindivider og bedrifter med å få til en best mulig jobbmatch, slik at arbeidsforholdet blir bærekraftig. Gjennom våre verdier med arbeidsglede, integritet og innovasjon, hjelper vi enkeltmennesker til å finne den rette kursen videre i livet og arbeidsgivere til å rekruttere den rette medarbeideren.
Vi er en toneangivende leverandør i Norge og eies av Intendia Group Norge AS, som er blant Skandinavias største private leverandør av utdanning- og kursvirksomhet.
Våre ansatte er gode på karriereveiledning, resultatorienterte, profesjonelle og har høy fagkompetanse.
JobLearn bidrar til et mer inkluderende samfunn!
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2933883
- Hentet fra
talentech
- Referanse
7dbbdd8828a84aff93c4aa04a2b4f5b7