Er du serviceorientert og har kunden i fokus? Da kan rollen som Kundemottaker på vårt Skadesenter være noe for deg
Møller Bil Skadesenter Haugesund
5536 Haugesund, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 26. oktober
Hos Møller Bil Skadesenter Haugesund har vi fokus på to ting: "folk" og "forretning" - i den rekkefølgen. Vi setter våre kunder og medarbeidere først og har klokketro på at dette vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kunden og kollegaen.
Som Kundemottaker har du en svært viktig rolle som bindeledd mellom våre kunder og kolleger. Du vil gjøre en forskjell for kunden, trives med å etablere kontakt med nye mennesker og sørger for at besøket blir en positiv opplevelse. Du er nøyaktig og pliktoppfyllende, gjennomfører avtaler, og samarbeider godt med dine kollegaer. Sammen skaper vi gode tilbakemeldinger og et solid rykte, noe som bidrar til økt kundetilfredshet, flere bilsalg og et sterkere ettermarked.
Arbeidsoppgaver:
Profesjonell kundeveiledning og oppfølging:
- Du er vår stemme og ansikt utad, og en naturlig nøkkelperson i vår kundereise
- Mottak og oppfølging av kunder ved inn- og utlevering av bil
- Koordinering mellom kunde, verksted og forsikringsselskap
- Behandling og oppfølging av garantisaker
- Fakturering og dokumentasjon
- Kontakte kunden ifm eventuelle tilleggsarbeider
- Gjennomføre andre relevante oppgaver for å sikre den daglige drift
Personlige egenskaper:
Du har alltid kunden i fokus og du bør være:
- En god relasjonsbygger som evner å motivere og begeistre både kunder og kolleger
- Strukturert, med evne til å holde oversikt i en hektisk hverdag og ferdigstille oppgaver løpende
- God til å kommunisere både skriftlig og muntlig
- En trygg rådgiver i kundedialogen - og har du sans for salg, er det et pluss
- En lagspiller som fungerer godt i vårt team på 13 personer
- Nysgjerrig på ny teknologi og trygg i bruk av digitale verktøy
- Fleksibel og trives med en arbeidshverdag som kombinerer kundekontakt og kontoroppgaver
- Erfaring fra kundeservice eller kundebehandling
- Interesse for mennesker og biler
- Erfaring med IT-verktøy og evne til å ta i bruk nye digitale løsninger raskt
- Beherske norsk svært godt, både skriftlig og muntlig
Vi oppfordrer alle som kan relatere seg til overnevnte egenskaper til å søke - uavhengig av kjønn, bakgrunn eller erfaring. Vi vet at mangfold og ulike personligheter skaper de beste resultatene!
- En spennende rolle i et solid konsern med sterke merkevarer
- Gode utviklingsmuligheter og opplæringsprogrammer
- Et inkluderende og hyggelig arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Svært gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknadsfrist: 26. oktober 2025, søknader behandles fortløpende.
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
605caabb-6e66-454a-a714-929612800954
- Hentet fra
talentech
- Referanse
4a5a98012e574af7b19594e36893b944