Lyst til å jobbe for Nordens største frittstående rådgiver?
Söderberg & Partners Norge
Havnegata 4, 9404 Harstad
Om jobben
- Stillingstittel
- Porteføljeforvalter
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest søndag 9. november
Söderberg & Partners er Nordens største frittstående rådgiver innen forsikring, pensjon og formuesforvaltning.
To av landsdelens mest erfarne og anerkjente forsikringsmeglere, Kystmegler og Nordmegling , har forent sine krefter under navnet Söderberg & Partners Nord-Norge. Sammen blir vi den største aktøren innen forsikringsmegling for næringsliv og offentlig sektor i Nord-Norge. Söderberg & Partners Nord-Norge skal være en tydelig samarbeidspartner med mål om å skape trygghet, bærekraftige løsninger og merverdi for våre kunder.
Gjennom sammenslåingen styrkes den lokale forankringen med bredere kompetanse, sterkere forhandlingskraft og et enda mer komplett tjenestetilbud til både små og store virksomheter i regionen. Med Söderberg & Partners’ nordiske plattform i ryggen får kundene tilgang til markedsledende analyseverktøy, spesialistmiljøer og innovative løsninger -- kombinert med den nærhet, kunnskap og forståelse som bare et lokalt miljø kan tilby.
Nå søker vi forvaltere til en eller flere av våre kontorer i Bodø, Harstad, Tromsø og Svolvær .
Mens våre forsikringsmeglere har det kommersielle hovedansvaret for kundene, har forvalterne en svært viktig og helt sentral rolle som administrativt ansvarlige for kundeporteføljene. De skal sørge for at vi tar vare på kundene våre på beste mulige måte!
Som Forvalter er du den kunden helst henvender seg til for støtte, enten per telefon eller e-post. Du er organisert, har øye for detaljer og kontroll på oppgaver, prosesser, systemer, portaler og alt annet som trengs for førsteklasses kundeoppfølging. Du deltar gjerne i prosjekter, holder i dialogen med ulike støttespillere og bidrar til at vi hele tiden utvikler oss til det bedre. I denne rollen vil du bygge solide relasjoner både internt og eksternt. Du vil delta i kundemøter og ulike kundeprosesser sammen med ansvarlig megler, samt jobbe tett med leverandører.
Her har du mulighet for å utvikle dine kommersielle og faglige ferdigheter. Over tid vil du kanskje kunne utvikle deg inn i en rolle som forsikringsmegler.
Ansvar - helt konkret :
- Aktivt utvikle og vedlikeholde kundeforhold i samarbeid med ansvarlig megler og teamet
- Ivareta daglig kundeservice som sikrer god kundeoppfølging
- Oppdatere og kvalitetssikre innhold i våre fagsystemer
- Utarbeide diverse oversikter og presentasjoner
- Delta i kundemøter
- Løpende dialog med våre kunder, leverandører og samarbeidspartnere
- Være pådriver for effektivisering og automatisering av arbeidsprosesser
- Bidra i prosjektarbeid
- Bidra sosialt og handlekraftig inn i teamet
Her blir du del av et fagtungt, hyggelig og utformelt miljø hvor du kan lære mye! Du får en variert jobbhverdag som gir deg gode muligheter for utvikling. Våre verdier Brave, Driven, Responsible og Helpful preger og definerer kulturen vår. Vi har høye ambisjoner og stort engasjement, noe som skaper et inspirerende arbeidsmiljø. Vi ønsker at nye kolleger skal utfordre og tenke nytt - her er det kort vei fra nyskapning til beslutning og gjennomføring. Vår arbeidshverdag er fleksibel, men vi mener god kultur og fellesskapsfølelse først og fremst skapes gjennom samhandling og sosialt på kontoret. Vi er opptatt av samarbeid på tvers av lokasjon, og arrangerer jevnlig både faglige og sosiale samlinger.
Til denne rollen ser vi etter en engasjert og proaktiv lagspiller med utpreget serviceinnstilling. Du tar gjerne initiativ og ser hvilke oppgaver som må prioriteres. Du jobber strukturert og effektivt og er kvalitetsbevisst. I tillegg bidrar du positivt inn i teamet med ditt gode humør.
Vi tenker at du bør ha et par års erfaring fra forsikring, salg og markedsføring og/eller økonomi og administrasjon, i tillegg til relevant utdannelse. Vi oppfordrer både erfarne kandidater og nyutdannede med sterk interesse for forsikring til å søke. Uansett har du erfaring nok til å vite at det å bygge relasjoner og jobbe administrativt med kunder er noe du trives med! I tillegg er du komfortabel med digitale løsninger og har vilje og lyst til å lære deg nye systemer.
Er dette noe for deg? Det er enkelt å melde interesse - via søknadsskjemaet svarer du på et par spørsmål og legger ved din CV. Söderberg & Partners er opptatt av å være en inkluderende og mangfoldig virksomhet, også når vi rekrutterer. Vi vurderer alle søkere, uavhengig av kjønn, funksjonsevne og kulturell bakgrunn.Om bedriften
Söderberg & Partners er Nordens største aktør innen forsikringsmegling og forsikringsrådgivning. Samlet har Söderberg & Partners-gruppen i overkant av 800 mrd. kroner under rådgivning og er Nordens største frittstående innkjøper av forsikringer på vegne av sine kunder.
Konsernet omsatte for over 8 mrd. kroner i 2024 og har ca. 5000 ansatte i Sverige, Finland, Danmark, Luxembourg, UK, Spania og Nederland i tillegg til Norge.
I Norge er vi ca. 390 ansatte innen forsikringsområdet, med lokal tilstedeværelse i store deler av Norge. Hovedkontoret ligger på Lysaker.
Vi har en sterk bedriftskultur der våre ansatte har høye ambisjoner samt stort engasjement. Organisasjonen er kreativ og dynamisk og preges av korte beslutningsveier og stort rom for personlig initiativ. Dette skaper et inspirerende miljø hvor du har muligheter for å utvikle deg raskt.
Vi er stadig på jakt etter nye dyktige medarbeider som deler vårt ønske om å lykkes. Vil du være med oss på reisen videre?
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6007efd6-525e-4d66-89c3-8c814ceefcf5
- Sist endret
23. oktober 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
433414830
Lignende annonser
Markedmedarbeider
Arbeidsgiver
Edvardsen Multiservice As
Sted
Harstad
Rekrutteringsrådgiver
Arbeidsgiver
Ridderseth Rekruttering AS
Sted
Harstad
Arbeidsgiver
Festspillene i Nord-Norge
Sted
Harstad