Svensk medarbeider søkes til vårt onboarding- og supportteam i Kristiansand
Diller
Vestre strandgate 23, 4611 Kristiansand S, 4611 Kristiansand S
Om jobben
Stillingstittel
Onboarding- og supportmedarbeider
Oppstart
15.11.2025
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Skandinavisk eller norsk
Antall stillinger
1
Arbeidssted
Hybridkontor
Diller AS ble etablert i 2016 for å kunne gi alle bedrifter en rimelig, lønnsom og datadrevet lojalitetsplattform for personalisert kundedialog. Se www.diller.no
Diller har siden oppstarten etablert en solid kundebase med flere millioner medlemmer ved inngangen av 2025. Selskapet er nå markedsleder innenfor SMB-markedet i Norge og er etablert i alle de Nordiske landene. Selskapet har ambisjon om at Diller skal bli en globalt ledende kunde- og lojalitetsplattform.
Vi i Diller mener at alle bedrifter skal kunne konkurrere på like vilkår med de store internasjonale kjedene og Amazon. Vi har derfor utviklet markedets mest effektive teknologi for kundelojalitet, som er tilgjengelig som en «plug-and-play»-løsning.
Vi har kontorer i Kristiansand, Oslo, London og Leiria i Portugal og har et tett partnernettverk rundt om i Skandinavia og Europa. Vår lojalitetsplattform er i dag integrert i de største kasseleverandørene (POS), samt i de største eCommerce-plattformene globalt.
Ettersom vi ekspanderer raskt, også på det svenske markedet, søker vi nå etter en svensk kollega til vårt hyggelige kontor i Kristiansand.
Du vil bli en del av et team som hjelper nye kunder med å lykkes med lojalitet og kundedialog – både i Norge og Sverige.
Arbeidsoppgaver
- Opplæring, onboarding og rådgivning for oppsett av kundeprogram og personalisert kundedialog hos kunder
- Førstelinjesupport (håndtering av e-post, telefoner og ticket-system)
- Bidra til å holde FAQ oppdatert
- Teknisk støtte for tredjeparts- integrasjoner som POS'er, eCommerce, ulike mailsystemer.
Kvalifikasjoner/ egenskaper
- Flytende svensk, muntlig og skriftlig
- Bachelorgrad i IT eller tilsvarende vil være en fordel
- Erfaring fra kundeservice, support eller andre serviceorienterte roller
- Prosjektledererfaring eller erfaring med storkundehåndtering er en fordel
- Du er en person som liker å yte det lille ekstra og brenner for fornøyde kunder
- Løsningsorientert og effektiv
Vi tilbyr
- Muligheten til å være med på en spennende reise i et etablert selskap i vekst internasjonalt
- En spennende og utfordrende stilling
- Bli en del av et utrolig bra team
- Mulighet for fast ansettelse
- Flotte lokaler i Kristiansand sentrum
- Konkurransedyktige betingelser
- Oppstart etter avtale
For ytterligere informasjon om stillingen kontakt vår rekrutteringsrådgiver Torill T. Keim telefon, 971 59 909, torill@adeptrekruttering.no
For å søke stillingen bruker du den elektroniske lenken i annonsen
Om bedriften
Diller AS ble etablert i 2016 for å kunne gi alle bedrifter en rimelig, lønnsom og datadrevet lojalitetsplattform for personalisert kundedialog. Se www.diller.no
Diller har siden oppstarten etablert en solid kundebase med flere millioner medlemmer ved inngangen av 2025. Selskapet er nå markedsleder innenfor SMB-markedet i Norge og er etablert i alle de Nordiske landene. Selskapet har ambisjon om at Diller skal bli en globalt ledende kunde- og lojalitetsplattform.
Vi i Diller mener at alle bedrifter skal kunne konkurrere på like vilkår med de store internasjonale kjedene og Amazon. Vi har derfor utviklet markedets mest effektive teknologi for kundelojalitet, som er tilgjengelig som en «plug-and-play»-løsning.
Vi har kontorer i Kristiansand, Oslo og Leiria i Portugal og har et tett partnernettverk rundt om i Skandinavia og Europa. Vår lojalitetsplattform er i dag integrert i de største kasseleverandørene (POS), samt i de største eCommerce-plattformene globalt.
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
5b620ee7-76a0-4408-af75-2f0c3b0c97c3
- Hentet fra
websystemer
- Referanse
k214_t3000282