Administrativ koordinator
MOVAR
1513 Moss
Om jobben
Stillingstittel
Administrativ koordinator
Type ansettelse
Annet, heltid 100%
Antall stillinger
1
Er du vår nye administrative koordinator?
Administrasjonen er en støttefunksjon for våre virksomheter. Vi har et bredt ansvar for felles funksjoner på fagområder som økonomi, innkjøp, HR, HMS, arkiv, sentralbord med mere. Vår nåværende koordinator går snart av med pensjon etter nærmere 30 år i tjeneste for MOVAR IKS. Vi leter derfor etter en ny og dyktig kollega, som vil bidra i samfunnsoppdraget vi løser for innbyggerne i våre fire eierkommuner. Arbeidsstedet vil være i våre nye kontorlokaler på Tykkemyr 2 i Moss.
Om stillingen
Som administrativ koordinator har du en variert og til tider hektisk arbeidshverdag. Du har ansvaret for og blir involvert i en rekke små og store oppgaver. I hverdagen vil du jobbe mye selvstendig, men også i tett samarbeid med ledere og andre stabsfunksjoner i selskapet.
- Postmottak og sentralbord
- Være fagansvarlig for arkiv
- Være superbruker for relevante fagapplikasjoner
- Koordinere og selv bidra i interne prosesser og prosjekter
- For- og etterarbeid i forbindelse med saker, møter og arrangementer
- Utarbeide skriftlige leveranser og registrere/vedlikeholde informasjon
- Bidra som støttefunksjon for ledere
- Andre administrative kontorstøtteoppgaver
Kompetanse og personlige egenskaper
I MOVAR heier vi på hverandre. For at du skal trives og lykkes i denne rollen mener vi at det viktig at du er serviceinnstilt, strukturert og i tillegg opptatt av at vår tjenesteyting holder høy kvalitet. Du har erfaring fra tilsvarende roller og er opptatt av at kunder blir godt ivaretatt. I vår organisasjon har vi høyt fokus på nytenking og kontinuerlig forbedringsarbeid, det er derfor viktig at du ser nytten av samarbeid, også på tvers av de ulike fagområdene. I et fremoverlent arbeidsmiljø er det også viktig at du har erfaring med og mestrer bruken av mange ulike digitale systemer, plattformer og arbeidsverktøy.
Kvalifikasjoner
I rollen er det ønskelig at du har relevant høyere utdanning. Lang relevant arbeidserfaring kan kompensere for noe manglende formell utdanning. I rollen er det et absolutt krav om god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
Hva kan vi tilby?
Vi tilbyr spennende oppgaver i et godt faglig og sosialt miljø. Du vil kunne nyte godt av fleksible arbeidstidsordninger, offentlig tjenestepensjon og gode forsikringsordninger. Våre lokaler sentralt plassert på Tykkemyr i Moss er helt nye og legger til rette for mange måter å utføre arbeidet på.
MOVAR IKS ønsker et mangfold i organisasjonen. Vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke på stillingen. Når ellers like godt kvalifiserte kandidater vurderes, kan faktorer som bidrar til et større mangfold bli vektlagt positivt.
Har du spørsmål om stillingen?
Kontakt økonomi og administrasjonssjef Merete Ruud Tuskin på telefon 992 62 494 eller HR-rådgiver Johan Sahlman på telefon 968 83 970.
Slik sender du inn søknaden
Send en kortfattet søknad sammen med din CV til oss senest mandag 10.04.2023 via "søk på stilling" knappen på denne siden. Dersom du vurderes som aktuell til stillingen, vil vi be om vitnemål, kursbevis og attester. Du trenger derfor ikke å sende oss dette sammen med søknaden.
Opplysninger om deg som søker, kan bli offentliggjort. Søkere som ber om unntak må begrunne dette, og vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes (offentlighetsloven §25).
Om bedriften
Sektor
Offentlig