Vil du jobbe med sosiale medier og friluftsliv?
Drytech AS
Ørnevegen 110, 9017 Tromsø
Om jobben
Stillingstittel
Community manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 10. august
Vi er markedsavdelingen bak REAL Turmat og REAL Field Meal, to merkevarer som har etablert seg som naturlige valg nasjonalt og internasjonalt for friluftsentusiaster og profesjonelle brukere. Vår hverdag handler om å forstå behovene til våre forbrukere, forhandlere, distributører og offentlige kunder som bringer REAL ut i markedene.
Vi er et sammensveiset team med stort engasjement og et felles driv etter å utvikle oss, både sammen og hver for oss. Når tempoet er høyt og oppgavene mange, samarbeider vi godt og finner løsninger i felleskap.
Om rollenSom Community Manager vil du være den ansvarlige for å styrke vår direkte-til-forbruker engasjement gjennom våre eide og fortjente flater. Du spiller en sentral rolle i å produsere innhold som skaper verdi og engasjement i takt med utviklingen innen organisk synlighet, format-trender og endringer i hvordan målgruppen oppdager og samhandler med merkevarer.
Rollen innebærer å jobbe tett med våre ambassadører og influensere, i tillegg være førstekontakt til forbrukere av våre produkter.
I tett samarbeid med markedsføringsansvarlig bygger og styrker derefellesskapet rundt merkevarene, med mål om å øke lojalitet, kundetilfredshet og innsikt til forretningsutvikling. Samtidig sikrer dere en tydelig og enhetlig kommunikasjon på tvers av våre flater.
Sentrale arbeidsoppgaver-
Skape og ivareta communities rundt merkevarene.
-
Skape engasjerende innhold selv og med våre innholdsskapere (video/foto/tekst).
-
Planlegge og publisere innhold i våre sosiale kanaler.
-
Drive aktiv dialog med følgere og kunder, moderere kommentarfelt og overvåke merkevarens omdømme.
-
Følge med på tilbakemeldinger og trender, og kvalitetssikre kommunikasjon på tvers av kanaler.
-
Utvikle B2C-butikken nasjonalt og internasjonalt.
-
Rapportere relevante funn til markedsføring/produktteam.
-
Bidra med innsikt og kunnskap om forbrukere til våre B2B-kunder.
-
Bachelorgrad innen relevant utdanning.
-
Plattformkunnskap: AI-verktøy, Facebook/Instagram (Meta), Google (GA4), LinkedIn, TikTok etc.
-
Foto/video/tekstskaping.
-
Grunnleggende designforståelse.
-
Canva/Photoshop/AE/Premiere Pro/Figma eller andre redigeringsprogrammer.
-
Har god forståelse for målgrupper.
-
Har sterk formidlingsevne (skriftlig & muntlig).
-
Har gode språkkunnskaper (norsk & engelsk).
-
Har god teknologiforståelse.
-
Har interesse for friluftsliv.
-
Må kunne sikkerhetsklareres -- en standard prosess som vurderes av NSM.
-
Prestasjonsorientert.
-
Kreativ.
-
Er sosialt trygg og har gode relasjonsbyggende egenskaper.
-
Tar ansvar og jobber selvstendig.
-
Gode samarbeidsevner.
-
En spennende stilling i en bedrift i vekst med utviklingsmuligheter og varierte arbeidsoppgaver.
-
En dedikert, nysgjerrig, og utviklingsorientert organisasjon med mange fagfelter og godt arbeidsmiljø.
-
Mulighet til å bli med på en vekstreise med sterke merkevarer i det nasjonale og internasjonale markedet.
-
Konkurransedyktige betingelser innenfor lønn og pensjon.
-
Gode personalordninger som støtter trivsel og helse, inkludert støtte til trening, behandling og velferdsaktiviteter.
Arbeidssted: Tromsø eller Bodø
Reise: Noe reisevirksomhet må påregnes
Tiltredelse: Etter avtale
Om bedriften
Drytech AS er en Nordnorsk familieeid bedrift med vekstambisjoner i det nasjonale og internasjonale markedet innenfor friluftsliv- og forsvarsmarkedet. Bedriften er lokalisert i Tromsø, etablert i 1989 og har 46 ansatte. Vi produserer og selger komplette måltider i porsjonsforpakninger, rasjonsforpakninger og "On The Go" produkter av høy kvalitet under merkevarenavnet REAL.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
567d5399-382d-4189-9292-4df6014a0cc2
- Hentet fra
FINN
- Referanse
415297812