Mulighetsrom til å påvirke kundeservice i Svea
Svea
Innspurten 15, 0663 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
SVEA | Vi søker engasjerte kundekonsulenter!
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
7
Søk på jobben
Søk snarest mulig
I Svea lever vi etter verdiene: Engasjement, Handlekraft og Kompetanse. De er ikke bare fine ord på en veggplakat, men verdier vi faktisk følger i hverdagen. Her får du mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig, bygge CV og ikke minst bli en viktig del av et lag som heier på hverandre, hele veien -- Team Svea.
Hva handler jobben om?Kort sagt: Du blir den trygge og profesjonelle stemmen kundene møter når de trenger hjelp med blant annet inkasso eller spørsmål rundt faktura. Du er personen som sørger for at ting går fra «hvorfor...» til «Tusen takk for god hjelp». Du vil svare på spørsmål, løse utfordringer og sørge for at kundene føler seg sett, hørt og ivaretatt, hver eneste dag. Som kundekonsulent i Svea skaper du muligheter for våre kunder og bidrar til at situasjoner går fra usikkerhet til løsning - Enklere. Raskere.
Dette vil du jobbe med:- Besvare henvendelser fra kunder via telefon og e-post
- Bistå kunder med alt fra fakturahåndtering til spørsmål om våre tjenester
- Oppfølging av pågående saker og sørge for smarte løsninger
- Bidra til forbedring og utvikling av arbeidsprosesser og kundereisen
- Samarbeide tett med andre avdelinger for å sikre optimal kundetilfredshet
- Har relevant erfaring fra kundeservice, servicebransjen, salg eller lignende
- Har god skriftlig og muntlig formuleringsevne på både norsk og engelsk
- Ikke er redd for å prøve nye digitale verktøy og systemer
- Er komfortabel med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver
- Kan omstille deg raskt og gi hver kunde full oppmerksomhet
- Du er engasjert og har et sterkt ønske om å hjelpe andre
- Trives med å jobbe både selvstendig og i team
- Har en positiv fremtoning og høy grad av serviceinnstilling
- Delta aktivt i teamet og bidra til et positivt arbeidsmiljø
- Er tilpasningsdyktig og tar initiativ
- Nysgjerrighet! Du liker å lære nye ting og dele kunnskap med andre
- En spennende og variert arbeidshverdag med mulighetsrom for individuell utvikling
- Trygg arbeidsplass i et selskap som har sterkt fokus på de ansatte.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lyse og moderne lokaler i Oslo (Helsfyr), og kollektiv trafikk i direkte nærhet.
Hos oss vil du møte et arbeidsmiljø som tar mangfold og inkludering på alvor, og vi ønsker alle søkere velkommen -- uavhengig av kjønn, alder, etnisitet, funksjonsgrad eller andre personlige forhold.
Vi liker å ha det gøy sammen, og arrangerer alt fra små sosiale sammenkomster til større happenings i løpet av året.
Vil du bli vår nye kollega innen kundeservice?Har du spørsmål til stillingen, er du velkommen til å ta kontakt. Vi ser frem til å motta din søknad!
Søknadsfrist: 31.08.2025Vi går fortløpende gjennom alle søknader, så søk idag!
Om bedriften
Hvem er vi?
Vi tilbyr administrative og finansielle tjenester for små og store bedrifter i alle bransjer. Dette inkluderer fakturakjøp, factoring, inkasso, business credit og betalingsløsninger for web og fysisk butikk, samt tjenester til privatmarkedet.
Vi har over 230 ansatte i Norge fordelt på kontorer i Oslo, Trondheim og Hamar. I tillegg har vi kontorer i 13 land, med over 2000 medarbeidere i hele konsernet.
Vårt slagord er «Enklere, raskere!» og det er noe vi streber etter å levere i alt vi gjør.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
557d1d8a-603c-41e2-ae5c-9c4d6ea3f917
- Hentet fra
FINN
- Referanse
422016945