Vil du jobbe med de beste Event Tech løsningene?
Om Tappin
Drammensveien 288, 0283 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Customer Success Manager
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi i Tappin søker en engasjert og strukturert Customer Success Manager som brenner for gode kundeopplevelser, teknologi og kommunikasjon. Hos oss blir du en del av et team som leverer noen av markedets mest innovative løsninger for eventer og konferanser.
Som Customer Success Manager vil du ha ansvar for hele leveransen -- fra oppstart og kundedialog til oppsett av påmeldingsløsning, event-app og oppfølging under arrangementet. Du blir en sentral kontaktperson for våre kunder og bidrar til at de får maksimalt utbytte av våre løsninger. Du spiller også en nøkkelrolle i å realisere Tappins strategiske mål, ved å omsette kundesuksess til forretningsvekst og langsiktige partnerskap.
Du blir en viktig del av vårt leveranseteam, der vi sammen skaper sømløse og engasjerende digitale arrangementer som imponerer både kunder og deltakere. Vi ser etter deg som trives med mange baller i luften, som liker å ha oversikt, og som får energi av å finne løsninger -- spesielt når det “koker” litt på jobb.
Dine kvalifikasjoner:-
2--4 års relevant arbeidserfaring, gjerne fra kundeservice, prosjektledelse eller eventbransjen
-
Gode relasjons- og kommunikasjonsevner
-
Sterk serviceinnstilling og genuin interesse for å skape gode kundeopplevelser
-
Teknisk forståelse og evne til raskt å sette deg inn i nye systemer og verktøy
-
Erfaring med Excel og kjennskap til bilderedigeringsverktøy
-
Løsningsorientert og trygg under press
-
Evne til å jobbe selvstendig -- men også samarbeide tett i team
-
Flytende norsk og engelsk
-
Strukturert, løsningsorientert og serviceinnstilt
-
En relasjonsbygger med gjennomføringskraft
-
Komfortabel med ansvar, tydelige mål og høyt tempo
-
Initiativtaker og proaktiv
-
En lagspiller som også trives med å jobbe selvstendig
-
En nøkkelrolle i et selskap i sterk vekst
-
Arbeid med innovativ eventteknologi som brukes av kjente merkevarer og ledende eventbyråer
-
Tilgang til et bredt nettverk i eventbransjen
-
Dyktige og engasjerte kollegaer med ekte ståpåvilje
-
Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter
Om bedriften
Tappin AS er Norges ledende leverandør av Event Tech-løsninger -- og er 50 % eid av Gateway Group , et internasjonalt konsern med over 2000 ansatte i 16 land .
Det betyr at vi kombinerer entreprenørkraften til et tech-selskap med den strategiske og finansielle styrken fra et globalt konsern.
Vi hjelper kundene våre å levere helhetlige, engasjerende og datadrevne arrangementer som skaper varige inntrykk.
Tappin vokser raskt, og har i dag rundt 20 ansatte fordelt på Europa og Asia -- nå søker vi en Customer Success Manager som vil være med å ta oss videre.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Send søknad og CV snarest, eller ta kontakt med oss dersom du har spørsmål om stillingen.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
5437d6cd-5ed8-4624-97d2-e214e3365000
- Sist endret
3. november 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
434752179
Lignende annonser
Account Manager
Arbeidsgiver
Tappin AS
Sted
Oslo
Key Account Manager / Customer Success Manager
Arbeidsgiver
Aspia Accountor Norge - People & Culture Services
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Plaace
Sted
Oslo