Rådgivere for offentlige anskaffelser hos Odin Prosjekt
ODIN PROSJEKT AS
Sorgenfriveien 9, 7031 Trondheim, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Har du erfaring med offentlige anskaffelser og ønsker å utvikle deg videre i et sterkt fagmiljø? Vår styrke ligger i menneskene våre - derfor investerer vi i din kompetanse og utvikling. Hos Odin Prosjekt blir du en del av et inkluderende arbeidsmiljø hvor vi spiller hverandre gode!
Om stillingen
Hos Odin Prosjekt vil du oppleve en hverdag med variasjon, fleksibilitet og tillit. Det beste med oss er miljøet, og de dyktige menneskene som jobber her. Vi er et inkluderende team med ulike personligheter og fagbakgrunner som utfyller hverandre godt. Sammen skaper vi et miljø hvor ulike perspektiver gir rom for nytenkning, læring og sterke faglige leveranser.
Om du har erfaring med offentlig anskaffelse og ser etter et sted hvor utfordringene er varierte og kollegaene dine er dyktige, så håper vi at du tar en prat med oss. Vi kommer til å tilrettelegge for deg, slik at du kan vokse og utvikle deg innen faget ditt. Du blir en del av en gruppe mennesker med solid kompetanse i innkjøpsfaget. Vi søker både junior- og seniorprofiler, og tilpasser rolle og ansvar ut fra din erfaring og kompetanse.
Hvorfor bli en del av Odin Prosjekt?
-
Karriereprogresjon: Muligheter for videre utvikling - også for deg med lengre erfaring
-
Eksperter i faget vårt, du blir del av en gruppe mennesker med solid kompetanse i innkjøpsfaget. Kollegene dine har også svært varierte bakgrunner som juss, økonomi, IT og mer.
-
Variasjon, tillit og fleksibilitet i arbeidshverdagen
-
En flat struktur - hvor døren alltid er åpen
-
Et sterkt fagmiljø som prioriterer samarbeid og læring
-
Mentorordning for de i starten av karrieren og tilpasset oppfølging for erfarne kolleger.
-
Godt Arbeidsmiljø: Vi har flere sosiale sammenkomster gjennom året og utlandstur hver 18 måned
-
Konkurransedyktige kompensasjonsordninger i tillegg til god fastlønn
Vi spesialiserer oss på strategisk og operativ rådgivning innen innkjøp, med oppdrag hovedsakelig for statlige, fylkeskommunale og kommunale oppdragsgivere. Vårt mål er å tilby kunder profesjonell rådgivning av høy faglig kvalitet gjennom et nært og tillitsfullt samarbeid. Vi kombinerer solid anskaffelseskompetanse med forvaltningserfaring og tilhørende juridisk, økonomisk og IKT-faglig ekspertise.
-
Strategisk og operativ anskaffelsesbistand, herunder blant annet være prosjekt-/prosessleder for gjennomføring av komplette anskaffelsesprosesser
-
Kontraktsstyring og kontraktsoppfølging
-
Bistå i utvikling av innkjøpsfunksjonene til våre kunder
-
Bistå med ulike problemstillinger innen fagfeltet
-
Har høyere utdanning på masternivå, gjerne innen logistikk, juss, ingeniørfag eller økonomi. Annen utdanning kan også være relevant.
-
Har relevant erfaring innen offentlige anskaffelser
-
Er nysgjerrig, ønsker faglig utvikling og liker å jobbe med mange ulike mennesker
-
Kommuniserer godt skriftlig og muntlig på norsk og engelsk.
For å lykkes i rollen er det nødvendig at du først og fremst er en god problemløser. Du er målrettet og ryddig i arbeidet ditt og klarer å skape eller tilpasse struktur etter kundenes behov. Du må trives både med selvstendig arbeid og samarbeid med kolleger og fagpersoner hos kunder.
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle spørsmål vedrørende stillingene rettes til rekrutteringsansvarlig Silje Grøtte på silje.grotte@academicwork.no.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. CV og søknad sendes via "Søk her"-knappen i denne stillingsannonsen.
Annen informasjon
-
Oppstart: Etter avtale
-
Omfang: 100% Fullltid
-
Arbeiddsted: Sorgenfriveien 9
Søknadsfrist: Snarest
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
Odin Prosjekt AS ble stiftet i 2009 og har siden oppstarten vokst i tråd med etterspørselen etter våre tjenester. Vi er totalleverandør av prosjektledelses- og rådgivningstjenester knyttet til planlegging, gjennomføring og oppfølging av anskaffelser under innkjøpsregelverket. Hos oss vil du finne over 40 spesialister, rådgivere og prosjektledere knyttet til innkjøpsfaget med utdanningsbakgrunn fra jus, økonomi, samfunnsvitenskap og IT. De ansatte er fordelt på våre kontorer i Bergen, Oslo, Trondheim og Kristiansand.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
529985a5-5c6a-4c00-af6c-506f90dd9e12
- Hentet fra
FINN
- Referanse
412344426