Markedsrådgiver
Nav Værnes
Kjøpmannsgata 8, 7500 Stjørdal
Om jobben
- Stillingstittel
- Markedsrådgiver
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest søndag 30. november
Liker du å utvikle og gjennomføre markedsarbeid i samarbeid med arbeidsgivere og interne team? Har du gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter, samt evne til å bygge tillit og relasjoner? Liker du å ta kontakt og følge opp bedrifter og arbeidsgivere for å få folk ut i arbeid? Da kan du være vår nye markedsrådgiver.
Markedsrådgiveren skal bidra til å:- Øke overgang til arbeid for Navs målgrupper.
- Styrke Nav-kontorets kontakt med næringslivet.
- Formidle relevant markedsinformasjon internt.
- Representere Nav i eksterne fora og arrangementer.
Nav Værnes og Nav Malvik er i samme markedsområde, og jobber sammen på flere områder for økt kompetanseheving og resultatoppnåelse.
Stillingen som lyses ut ligger personalmessig til Nav Værnes, men det forventes utbredt samarbeid med markedsrådgiver(e) fra begge kontorene for å dekke felles markedsområde. Siden du vil jobbe med Nav ansatte, eksterne samarbeidspartnere, arbeidssøkere og arbeidsgivere i hele markedsområdet må det påregnes en del reisevirksomhet.
Nav har fleksibel arbeidstid og som markedsrådgiver vil du måtte forventes å delta i ulike fora i regi av næringsforumer, ulike messer eller tilsvarende som kan foregå utenfor Nav kontoret og også utenfor ordinær arbeidstid. Du må derfor være fleksibel i forhold til å kunne delta i aktiviteter som skjer utenfor den typiske 08:00-16:00 hverdagen.
Arbeidsoppgaver
Formål og rolle
- Ansvar for å utvikle og gjennomføre markedsarbeid i samarbeid med arbeidsgivere og interne team.
- Bidra til inkludering i arbeidslivet og mobilisering av arbeidskraft, med fokus på strategiske bransjer og målgrupper.
- Oppfølging av arbeidsgivere og koordinering av rekrutteringsprosesser.
- Innhente og følge opp rekrutteringsoppdrag.
- Bistå arbeidsgivere ved nedbemanning og permittering.
- Utvikling av samarbeidsprosjekter med næringslivet.
- Dokumentere aktivitet og resultater gjennom blant annet bruk av CRM-verktøy (Salesforce) og digitale løsninger for arbeidsgiverkontakt.
- Samarbeide med veiledere og bidra til økt markedskompetanse.
- Deltakelse i fagnettverk og markedsplanlegging.
- Koordinere og gjennomføre jobbmesser og informasjonsmøter.
Kvalifikasjoner
Må krav:- Minimum bachelorgrad fra relevant utdanning (markedsføring, samfunnsfag, HR eller tilsvarende). Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for delvis manglende utdanning.
- Erfaring fra markedsarbeid, rekruttering eller arbeidsgiverkontakt.
- Kjennskap til lokalt næringsliv og arbeidsmarked.
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
- God digital kompetanse og evne til å bruke verktøy som Salesforce.
- Førerkort klasse B (ofte nødvendig for bedriftsbesøk).
- God lokal arbeidsmarkedskunnskap og etablert nettverk i lokalt næringsliv.
- Kjennskap til Navs tjenester og arbeidsmarkedet er en fordel.
- Erfaring med tverrfaglig samarbeid, veiledning, arbeidsinkludering og/eller erfaring fra Nav
- Erfaring med bruk av CRM verktøy som Salesforce eller tilsvarende.
Personlige egenskaper
Du blir motivert av å oppsøke og samarbeide med arbeidsgivere og andre samarbeidspartnere for å lykkes med å få flere mennesker ut i jobb. Du må være komfortabel med å bli målt på dine resultater. For øvrig ser vi etter deg som:
- har evne til både å jobbe selvstendig, strukturert og effektivt som del av et team.
- har evne til å balansere flere oppgaver på en gang i en hektisk arbeidshverdag.
- er en relasjonsbygger med god samarbeidsevne.
- er initiativrik og løsningsorientert.
- er komfortabel med å stå foran grupper og holde presentasjoner.
Nav må i årene fremover kunne takle store og raske skifter. Dette både knyttet til digitalisering, satsingsgrupper, endring i arbeidsmetodikk, prioriteringer og endring i rammebetingelser. Dette betyr at du må være svært løsningsorientert, omstillingsdyktig og endringsvillig.
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte oppgaver i et aktivt og engasjerende arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 09 – 14.30 og totalt 37,5 timers arbeidsuke inklusive lunsj.
- Du har rett på Offentlig tjenestepensjon fra Statens pensjonskasse, som er en av Norges sikreste pensjonsordninger. Du betaler 2% av din lønn som en del av premien. Arbeidsgiver betaler mellom 10-12% premie for ditt medlemskap. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du går av med pensjon og livet ut.
- Gjennom medlemskapet i Statens pensjonskasse, får du tilgang til et av markedets beste boliglån og forsikringer
- Gode utviklingsmuligheter
- Tilsetting i kode 1434 Rådgiver, årslønn kroner 622000,- til 643000,- forutsatt at grunnkrav til utdanning er fylt. Der hvor det åpnes for at relevant erfaring og kompetanse (for eksempel fagbrev) kan kompensere for manglende utdanning, skal minstelønnsnivået for det aktuelle utdanningsnivået legges til grunn. Ved lang og relevant erfaring kan eventuelt høyere lønn diskuteres.
Kontaktinformasjon
Geir Morten Holum, Avdelingsleder, 99622211Arbeidssted
Kjøpmannsgata 87500 Stjørdal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NavReferansenr.: 5036300455
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 30.11.2025
Kontaktperson for stillingen
Geir Morten Holum
Avdelingsleder
99622211
Om bedriften
Nav søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i Nav. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrift via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
51283884-d8b2-4392-a75c-3bcf58493f6b
- Sist endret
13. november 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
3be70e32bec240a3a8d5e1d0f2f6bb06
Lignende annonser
Avdelingsleder (bemanningsselskap)
Arbeidsgiver
Fjellmark As
Sted
Trondheim
Arbeidsgiver
ABMARKETING AS
Sted
Trondheim
Arbeidsgiver
Nav Lerkendal, Trondheim kommune
Sted
Trondheim