Konsulent
Nav Lerkendal, Trondheim kommune
Sorgenfriveien 13, 7037 Trondheim
Om jobben
- Stillingstittel
- Konsulent
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest søndag 23. november
Nav Lerkendal har ledig en fast 100 prosent stilling som konsulent i Administrasjonsavdelingen.
Vil du jobbe med økonomi, lønn, HR og teknisk støtte i en samfunnsviktig organisasjon?
Nav Lerkendal søker en strukturert og engasjert medarbeider til Administrasjonsavdeling.
Nav kontoret er organisert som partnerskap mellom stat og kommune, og oppgavene i stillingen favner begge parter. Du vil få en sentral rolle i å sikre god økonomistyring, lønnshåndtering, personalforvaltning og teknisk støtte til kolleger.
Arbeidsted er Nav Lerkendal. Enheten har 230 ansatte fordelt på åtte avdelinger.
Arbeidsoppgaver
Hvilke oppgaver ligger til denne stillingen?
- Budsjettoppfølging og økonomirapportering
- Kontroll og kvalitetssikring av lønnsprosesser
- HR-oppgaver som rekruttering og onboarding
- Saksbehandling innen økonomi og personalforvaltning
- Utarbeidelse og vedlikehold av rutiner og retningslinjer
- Rådgivning og støtte til ledere og ansatte i økonomi- og HR-spørsmål
- Teknisk brukerstøtte, inkludert oppsett og vedlikehold av PC, mobiltelefon og annet utstyr
- En må påregne å ta del i andre arbeidsoppgaver som ligger i Administrasjonsavdelingen
Kvalifikasjoner
- Minimum bachelor økonomi og administrasjon og ett år med juridiske emner innenfor relevante fagområder og offentlig forvaltning
- Erfaring med datateknisk support og brukerstøtte
- God kjennskap til lov- og avtaleverk innenfor lønn og personal
- Gode digitale ferdigheter og erfaring med relevante systemer
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Minimum fem års erfaring fra offentlig forvaltning og ønskelig med erfaring fra Nav
- Ønskelig med erfaring fra økonomi- og HR-arbeid fra offentlig sektor
Personlige egenskaper
- Strukturert og nøyaktig
- Gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
- Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ
- Fleksibel og løsningsorientert
- Evne til å holde tidsfrister og håndtere høyt arbeidspress
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- En meningsfull jobb i en organisasjon med viktig samfunnsoppdrag
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
- Trondheim kommune har god pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring
- Vi tilbyr lønn basert på sentrale tariffavtaler og Trondheim kommunes lokale lønnspolitikk med fagstiger og lokale lønnsmodeller. Lønn avtales ut fra din kompetanse, erfaring og stillingens ansvar.
Kontaktinformasjon
Margrethe Leinum, Avdelingsleder, +47 93208298Arbeidssted
Sorgenfriveien 137037 Sorgenfri
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Trondheim kommuneReferansenr.: 5038245550
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.11.2025
Kontaktperson for stillingen
Margrethe Leinum
Avdelingsleder
+47 93208298
Om bedriften
Åpen – kompetent – modig
Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og Norges største arbeidsplass nord for Dovre med om lag 15 000 medarbeidere. Sammen jobber vi for å gi byens innbyggere gode helse- og velferdstjenester, oppvekst- og utdanningsmuligheter, kultur- og fritidstilbud og et godt bymiljø. Vi er stadig på utkikk etter nye, engasjerte og motiverte medarbeidere.
Trondheim kommune er en framtidsrettet og moderne arbeidsgiver som samarbeider med byens forsknings-, universitets- og høgskolemiljø. Hos oss finnes det spennende karrieremuligheter innen en svært bredt spekter av fagfelt. Mange av våre medarbeidere har hatt et langt og variert karriereløp internt i organisasjonen. Les mer om Trondheim kommune på vår hjemmeside og siden Jobb hos oss.
Trondheim kommune legger til rette for mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion, etnisitet, eller hull i CV-en. Trondheim kommune tilrettelegger arbeidsforholdene så langt det er mulig.
Deltidsansatte i Trondheim kommune som ønsker utvidelse av sin stilling og som er kvalifisert oppfordres og tilbys her å søke på stillinger som er utlyst.
Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (tidligere NOKUT), og godkjenningen må dokumenteres.
Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Gyldig politiattest må fremlegges der det er påkrevd.
Vi gjør oppmerksom på at det ved behov vil gjennomføres bakgrunnssjekk.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
093437cb-67b5-4e0c-87a4-51433ef05fe4
- Sist endret
8. november 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
3350af14c36f41be9ea7667f76a270e0
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Lønnsseksjonen, St. Olavs hospital
Sted
Trondheim
Studieadministrativ konsulent
Arbeidsgiver
Trøndelag høyere yrkesfagskole
Sted
Stjørdal
Barnevernkonsulent
Arbeidsgiver
Barne- og familietjenesten Omsorgsenheten, Trondheim kommune
Sted
Trondheim