HMS-rådgiver
Agder Arbeidsmiljø
4838 Arendal
Om jobben
Stillingstittel
HMS-rådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
1
Agder Arbeidsmiljø IKS er et interkommunalt selskap som eies av kommunene Arendal, Froland og Åmli samt Agder Fylkeskommune.
Vi er en godkjent bedriftshelsetjeneste og leverer tjenester innenfor områdene HMS systematikk, ergonomi, yrkeshygiene, arbeidsmedisin samt organisatorisk og psykososialt arbeidsmiljø. Vår visjon er; "Sammen om bærekraftige arbeidsmiljøer på Agder".
Vi søker nå etter en person som kan jobbe som HMS-rådgiver hos oss.
Som HMS-rådgiver vil du jobbe innenfor fagfeltet psykososialt og organisatorisk arbeidsmiljø
Agder Arbeidsmiljø IKS har sitt hovedsete i Arendal og den som tilsettes vil ha arbeidssted her.
Arbeidsoppgaver
- Styrke det forebyggende og systematiske HMS-arbeidet gjennom rådgivning og bistand til ledere og ansatte
- Undervisning, veiledning og rådgivning til ledere og ansatte innenfor psykososialt og organisatorisk arbeidsmiljø på både individ og gruppenivå
- Bidra til kompetanseutvikling innen HMS området både internt og eksternt
- Administrative oppgaver
Kvalifikasjoner
- Utdanning, fortrinnsvis på masternivå innen relevante fagområder (psykologi, helsefremmende arbeid, organisering og ledelse eller lignende)
- Arbeidserfaring fra fagområdene psykososialt- og organisatorisk arbeidsmiljø, hovedsakelig på gruppenivå.
- God kunnskap og erfaring i bruk av digitale plattformer
- Kjennskap til offentlig sektor og god organisasjonsforståelse
- Veiledningskompetanse
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- STAMI grunnkurs er ønskelig
Personlige egenskaper
- God struktur og et hjerte for HMS
- Gode kommunikasjonsevner.
- Evne til å arbeide selvstendig og i team
- Fleksibel, med god arbeidskapasitet
- Trives med å jobbe både på individ- og gruppenivå
- Positiv bidragsyter i møte med dine kollegaer, og kan bidra til å løfte vårt team ytterligere.
- Gode samarbeidsevner på tvers av ulike yrkesgrupper
Vi tilbyr
- Varierte arbeidsoppgaver og innflytelse over egen arbeidshverdag.
- Spennende utfordringer og mulighet for utvikling.
- En kultur på arbeidsplassen preget av åpenhet, raushet, men også tydelighet
- Høy faglig kompetanse og engasjement, hos oss skaper vi de gode resultatene i fellesskap
- Lønn etter avtale, pensjonsordning i KLP og fleksibel arbeidstid.
Kontaktinformasjon
Katrine Hopen, Konstituert daglig leder, 41201943, katrine.hopen@aa-miljo.noArbeidssted
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Agder ArbeidsmiljøReferansenr.: 4708912198
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.10.2023
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2436625
- Hentet fra
talentech
- Referanse
1388ef4c727b450e9e00d97ee5c1a051