Kundeservicemedarbeider
Elkjøp
Solheimsveien 10, 1461 Lørenskog
Om jobben
Stillingstittel
Advisor
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
10
Hos Elkjøp vil du være en del av et team som gjør en forskjell hver dag . Din viktigste oppgave blir å stille de riktige spørsmålene, forstå kundenes behov, og finne den perfekte løsningen for dem. I denne rollen er gode kommunikasjonsferdigheter avgjørende -- både evnen til å lytte og å snakke med folk på en måte som skaper tillit. Vi håndterer et bredt spekter av kundehenvendelser, og selv om de fleste skjer via telefon, bruker vi også e-post, chat og sosiale medier for å nå ut til kundene våre.
Det er en fordel om du har interesse for våre produkter og tjenester, men det er ikke et krav . Vi sørger for at du får den opplæringen du trenger for å kunne levere kundeservice i verdensklasse . Vi skiller oss ut med vår kompetanse og tilgjengelighet, så det er viktig at du er fleksibel til å jobbe både dag, kveld og enkelte helger. Når du når målene dine og kundene er fornøyde, feirer vi sammen -- fordi vi vinner og vokser sammen!
Hvorfor skal vi velge deg?Som kundeservicemedarbeider hos oss får du et stort ansvar, hvor både vi og kundene våre stoler på deg. For å passe godt inn i teamet og skape gode kundeopplevelser, ser vi etter deg som:
- Positiv og serviceinnstilt -- Du møter kundene med et smil og løser deres behov med troverdighet og glede.
- Nysgjerrig og engasjert -- Du elsker å hjelpe, deler kunnskapen din, og forstår at alt starter med et spørsmål.
- Resultat- og løsningsorientert -- Du drives av å nå dine mål, og du vet at gode løsninger er veien dit.
- Ansvarsfull og utholdende -- Du gir aldri opp, støtter dine kollegaer, og er alltid klar til å brette opp ermene for å få jobben gjort.
I tillegg ønsker vi at du snakker og skriver flytende norsk, og kan uttrykke deg godt på engelsk både muntlig og skriftlig.
Er du den vi leter etter?Send inn din søknad i dag! Vi setter pris på din CV, men vi synes det er enda mer interessant om du sender en kort video om deg selv, slik at vi kan bli bedre kjent med deg. Videoen trenger ikke å være lenger enn ett minutt. Vær oppmerksom på at du vil motta en e-post med tester som må gjennomføres før vi vurderer søknaden din.
Vi holder intervjuer fortløpende, og rekrutteringsprosessen avsluttes når vi har funnet våre nye kolleger.
Praktisk informasjon:- Oppstartsdato: 01.10.2025
- Heltidsstilling (100%)
- Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsvilkår og bonusavtale.
- Du får tilgang til våre personalkjøpsordninger.
- Vårt kontor ligger på Solheimsveien 10, Visperud i Lørenskog, med gode bussforbindelser fra Oslo, Lillestrøm og Lørenskog. Ekspressbuss fra Helsfyr tar ca. 13 minutter.
- Vi tilbyr parkering for ansatte, inkludert muligheter for lading av elbil.
Å jobbe for vårt Customer Care Center (CCC) er spennende og utviklende. Som ansatt hos oss er du en del av et av Nordens største elektronikkselskaper!Vårt nordiske selskap eies av Currys, en av verdens største elektronikkforhandlere, med over 42 000 ansatte i ni land. Gjennom vår historie har vi utviklet en sterk kultur som er grunnlaget for vår suksess. Vårt felles mål er å alltid sørge for at våre kunder er fornøyde, der våre verdier veileder oss i alt vi gjør.På vårt kontor i Lørenskog vil du bli en del av et profesjonelt og begivenhetsrikt miljø som er i stadig endring og hvor personlig utvikling står i fokus. Du kan derfor forvente å bli videreutdannet, trent og utviklet i den retningen du ønsker. Det er derfor vi sier ‘’start her og gå hvor som helst’’, fordi du definitivt har gode muligheter til å vokse i vår fantastiske verden av teknologi!Vi ønsker å informere deg om at din søknad og CV vil bli skannet av AI-teknologi. Vær oppmerksom på at AI ikke tar noen beslutninger -- det er det mennesker som gjør. AI skanner CV og annen dokumentasjon som ligger i søknaden og vurderer egnethet opp mot annonseteksten. Dette er kun et ekstra hjelpemiddel for at våre rekrutterere skal kunne ta en enda mer informert beslutning.Vi ser frem til å motta din søknad!
Om bedriften
Som markedsleder tør vi å si; Velkommen til det beste teamet innen elektronikk og kundeopplevelse!
Jobben vår er å gjøre alles liv litt bedre ved hjelp av den fantastiske verden av teknologi.
Vår suksess ligger i menneskene som jobber hos oss -- hvordan vi løser problemer sammen og hvordan vår kunnskap gjør at vi skiller oss fra våre konkurrenter.
Hos oss ønsker vi et mangfold av forskjellige mennesker som sammen jobber mot å kunne gi de beste rådene til våre kunder. Selskapet har en ambisiøs bærekraftstrategi, der vi involverer alle ansatte i å bidra til en bedre fremtid for kundene, for planeten, og for oss selv.
Vi selger ikke bare teknologi -- vi løser kundenes hverdagsproblemer. I en verden som stadig forandrer seg, må vi hele tiden finne nye løsninger.
På vårt Customer Care Center (CCC) som er lokalisert på Lørenskog vil du lære mye og ha gode muligheter til å vokse.
Dine ambisjoner, engasjement og fokuserte arbeid vil ta deg langt - fordi vi elsker å tilby spennende muligheter til de som fortjener det!
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
50b65c96-1cac-46fa-8592-a37eec0bf365
- Hentet fra
FINN
- Referanse
415906450