Vi søkjer etter dyktig helsesekretær til fast stilling på dagtid
Alver kommune Lindås legekontor
Kolåsvegen 5, 5955 Lindås
Om jobben
Stillingstittel
Ledig 40 % fast stilling på Lindås legekontor
Type ansettelse
Fast, deltid 40%
Antall stillinger
1
Vi har no ledig ein fast 40 % stilling som autorisert helsesekretær ved Lindås legekontor med tiltreding etter avtale.
Stillinga kan eventuelt kombinerast med 60 % fast stilling på Ostereidet legekontor som også er utlyst. Vi gjer merksam på at dersom du ønskjer dette må du legge inn søknad på begge stillingane.
Om Lindås legekontorLindås legekontor er eit kontorfellesskap med 3 legar som er sjølvstendig næringsdrivande legar.
Lindås legekontor er velutstyrt og har store kontorlokale på det lokale kjøpesenteret. Legekontoret ligg i same etasje som tannlege, kiropraktor, og helsestasjon. Det er stabilt personalet på forkontoret, og det er tilsett både sjukepleiar og helsesekretær på legekontoret. Vi har driftskoordinator som tar hand om drift av kontoret. Legekontoret nyttar Infodoc journalsystem etter avtale med kommunen.
Arbeidet er organisert med heile arbeidsdagar.
Arbeidsoppgåver- Skiftestovearbeid
- Telefon og resepsjon
- Laboratoriearbeid
- Kvalitetsarbeid
- Driftsoppgåver etter avtale med lege
- Autorisert helsesekretær
- Gode norskkunnskapar, både skriftleg og munnleg
- Grunnleggjande god digital kompetanse
- Erfaring med Infodoc
- Relevant arbeidserfaring frå legekontor
• Utføre arbeidsoppgåver i tråd med kunnskapsbasert praksis på legekontor
• Gode samarbeidsevner i ein travel kvardag
• Ta initiativ til og bidra i forbetrings- og utviklingsarbeid
• Ha evne til å arbeide systematisk og målretta, både sjølvstendig og i samarbeid med legane
• Fleksibel og endringsvillig
• Ha godt humør og vere løysingsorientert
• Du er ein positiv bidragsytar inn i arbeidsmiljøet ved kontoret
Personlege eigenskapar blir vektlagt.
Vi tilby- Løn etter gjeldande tariff.
- Kollegafellesskap som samarbeider godt for å tilby gode helstenester
- Godt arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgåver
- Mogelegheit for å vere med å vidareutvikle legekontoret, med fokus på kompetanseheving og kvalitetsforbedring
- Arbeid på dagtid
I tråd med helse- og omsorgstenestelova §5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker duTrykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
Bli kjent med Alver kommune
Link til søknadsskjema: Søk her
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2358520
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3173639_236421_nn