Rådgiver
Kvalitet og pasientsikkerhet, Sykehuset Innlandet HF
Furnesvegen 26, 2382 Brumunddal
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 2. september
Har du interesse for forbedringsarbeid og verdsetter kvalitet og pasientsikkerhet høyt?
Vi søker rådgiver i fast 100 prosent stilling.
Stillingen er organisatorisk i seksjon Faglig forbedring i avdeling Kvalitet og pasientsikkerhet med kontorsted Brumunddal. Kvalitet og pasientsikkerhet er en av flere avdelinger i Medisin og helsefag. Avdelingen bistår foretak og klinikk med forbedringsarbeid innen ulike fagområder med ansvar for rapportering og overordnede prosedyrer tilknyttet pasientbehandling.
Reisevirksomhet må påberegnes, søker må bruke egen bil.
For mer informasjon om Sykehuset Innlandet HF, besøk Sykehuset Innlandets hjemmeside: https://www.sykehuset-innlandet.no/
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for forvaltning av EK - dokumenter og koordinering av dokumenter tilknyttet pasientbehandling, som prosedyre, pasientinformasjon og sykepleiedokumentasjon
- Bistand av ulike forbedringsprosesser både på foretak og klinikknivå
- Samarbeid med klinikk i forhold til forbedring, utarbeidelse av standarder og prosedyrer
- Svare ut faglige oppdrag knyttet til revisjoner, tilsyn og styringsdokumenter
- Rapportering og oppfølging av helsedata
- Arbeidsoppgavene tilpasses foretakets behov og utvikling
Kvalifikasjoner
- Formell kompetanse innenfor helsefag
- Erfaring med Kvalitetsportalen
- Erfaring med saksbehandling og forvaltning av EK dokumenter
- Erfaring med pasientflyt og digitale kliniske verktøy
- Ønske om erfaring med forbedringsarbeid og forbedringsmetodikk
- Inneha gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner
- Søker må beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjons – og samarbeidsevner
- Selvstendig og initiativrik
- Fleksibel med evne og vilje til å tilpasse deg skiftene krav og forhold
- Evne til å jobbe strukturert, systematisk og se helhet i prosesser
- Evne til tverrfaglig samarbeid i avdeling, stab og med klinikk
- Evne til å bidra til et godt faglig og sosialt miljø
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Et trivelig og tverrfaglig arbeidsmiljø i utvikling
- Et arbeidsmiljø med kollegaer fokusert på fag, kvalitet og pasientsikkerhet
- Variasjon i arbeidsoppgaver
- Mulighet for kompetanseøkning innen forbedringsmetodikk og teamarbeid
- Lønn etter overenskomst
- Gode pensjonsordninger i KLP
- Egne forsikringsordninger
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Bedriftsidrettslag SI Aktiv: https://www.siaktiv.no/
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved i søknaden.
Kontaktinformasjon
Kristin Kolloen, Avdelingssjef, +4799552882
Arbeidssted
Furnesvegen 26
2382 Brumunddal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuset Innlandet HF
Referansenr.: 5002967664
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 02.09.2025
Kontaktperson for stillingen
Kristin Kolloen
Avdelingssjef
+4799552882
Om bedriften
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø.
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
4b7a7c6b-33eb-4bc6-a8c9-1f5c7ef161a5
- Hentet fra
talentech
- Referanse
44ceb17fd3bb499e82199498c42e2c94