Konsulent - intern utlysning
Bodø kommune
Hjemmetjenesten Skjerstad og Furumoen sykehjem, 8100 Misvær
Om jobben
Stillingstittel
Konsulent - intern utlysning
Type ansettelse
Fast, deltid 80%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Om stillingen
Furumoen Helsesenter ligger i Misvær og består av
- Furumoen sykehjem
- Hjemmetjenesten Skjerstad
- Psykiatrisk sykepleier
- Lysthushaugen bolig
- Distrikts nattjenesten (DNT)
- Skjerstad dagsenter.
Avdelingene er en del av omsorgstjenesten sør/øst med hjemmetjenesten Mørkved, Tverlandet og Saltstraumen. Bofelleskapet Straumbo, Sørgjerdet og Tverlandet Bo og servicesenter.
Konsulenten har en sentral rolle i virksomheten og inngår i lederteamet. Vi ser etter deg som liker utfordringer, er kreativ, fleksibel og nyskapende.
Stillingen er 80 % fast.
Konsulenten samhandler med de andre konsulentene i virksomheten.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Kvalifikasjoner:Det er ønskelig med:
- kontorfaglig utdanning eller tilsvarende
- gode økonomi og IT- kunnskaper samt
- erfaring fra personalarbeid og saksbehandling både i elements og ressurstyring
Vi søker deg som har gode samarbeidsevner, er selvstendig, tar initiativ og viser besluttsomhet. Du må ha evne til å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver og bistå ved opplæring av annet personell.
Det vil i tilsettingen bli lagt stor vekt på motivasjon for stillingen og personlig egnethet
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Kontaktperson mellom avdelingene og HR kontoret/ lønn og personal
- Bistå virksomhetsleder og avdelingsledere
- Turnusarbeid
- inngår i virksomhetens konsulent team
- Personalarbeid som arbeidsavtaler/ tilsettingsbrev, politiattester, utlysninger, fraværsregistrering og innleie av personell
- Implementering av nye verktøy samt opplæring i avdelingene
- Sentralbord/ postmottak
- Oppfølging av avdelingens budsjett og regnskap i nært samarbeid med virksomhetsleder
- Fakturabehandling og regnskapsføring
- sekretær for brukerråd, kvam/amg og avdelingsmøter
Vi kan tilby deg
Annet
Aktuelle søkere vil bli invitert til intervju .
Dokumentasjon på utdanning og praksis legges ved søknaden.
Får du tilbud om stillingen må gyldig politiattest leveres til leder/tjenestested. jf. Kommunal helse- og omsorgstjenestelov § 5-4 og Helsepersonelloven § 20 a. (skal ikke vedlegges søknaden).
Søkere må benytte elektronisk søknadsskjema.
Arbeidsplassene i Bodø kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Bodø kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Fast ansatte i Bodø kommune med fortrinnsrett som overtallig, avklart omplasseringskandidat på bakgrunn av helse eller som ønsker å øke sin stillingsandel oppfordres til å søke.
Ditt navn kan bli offentliggjort, selv om du ber om å ikke bli oppført på søkerlisten. Dette blir du i så fall varslet om.
For alle stillinger gjelder de regler som går fram av lover, reglement og gjeldende tariffavtale.
Ved første gangs ansettelse i kommunen gjelder en prøvetid på 6 måneder.
Søknad, CV og vedlegg sendes via lenke på denne siden. Har du spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.
Om bedriften
Bodø er den ultimate kombinasjonen av kultur og natur. Vi er en av Norges raskest voksende byer, lokalisert midt mellom storslåtte naturperler i regionen rundt. Vi er uredde, har trua, er gode på samhandling og utvikler nye og smarte løsninger.Våre medarbeidere får det til å skje. En jobb i kommunen er en jobb med mening, hvor det du gjør betyr noe for innbyggerne – og gjør Bodø til et godt sted å leve.
Sektor
Offentlig