Ønsker du nye utfordringer innen regnskap/fakturakontroll i statlig virksomhet?
Anonym arbeidsgiver
0155 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Saksbehandler kostnad/fakturakontroll
Oppstart
01.11.2023
Antall stillinger
1
Innledning
Vil du være med på et spennende eventyr innen regnskap og fakturakontroll? Vi søker en saksbehandler til et prestisjefylt prosjekt innen statlig virksomhet. Her vil du være med på å forme fremtiden og sørge for økonomisk integritet. Om du har erfaring fra bygge- eller anleggsbransjen og prosjektarbeid, er det en fordel, men vi ønsker å høre fra deg uansett. Dersom du søker en utfordrende mulighet innen saksbehandling og regnskap, kan dette være ditt neste karrieresteg!
Stillingen er et engasjement med anslått varighet på 2,5 år, og vi ser etter deg som kan starte i november/desember 2023. Arbeidsted vil være midt i hjertet av Oslo sentrum.
Arbeidsoppgaver
Som vår saksbehandler for kostnad/fakturakontroll vil du ha en nøkkelrolle i å sikre nøyaktig og effektiv fakturahåndtering. Dine oppgaver inkluderer:
- Kontroll av fakturadokumentasjon fra entreprenører iht. utarbeidet veileder.
- Avklare spørsmål ved fakturadokumentasjon med entreprenør.
- Koordinere godkjenning av fakturadokumentasjonen med prosjektstyrer/samspillsleder.
- Arkivere fakturaunderlaget iht. veileder.
Ønskede kvalifikasjoner
- Tidligere erfaring innen regnskap og fakturakontroll.
- Solide grunnleggende kunnskaper i Excel.
- Erfaring fra bygg- og anleggsbransjen, samt prosjektarbeid vil bli vektlagt positivt.
- Erfaring med sikkerhetsgraderte prosjekter er ønskelig, men ikke et krav.
- Flytende kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig.
Hvem er du?
For å trives og lykkes i denne rollen, tror vi at du er:
- Nøyaktig og grundig i arbeidet ditt.
- Selvstendig og strukturert i tilnærmingen til oppgaver.
- En lagspiller med utmerkede samarbeids- og kommunikasjonsevner.
- En person som leverer resultater og fullfører oppgaver effektivt.
Vi tilbyr
- En mulighet til å bli en del av et stort og dyktig fagmiljø.
- Rom for personlig og faglig utvikling i et trygt og inkluderende arbeidsmiljø.
- Verdifull erfaring fra en spennende statlig virksomhet
Stillingen lønnes som konsulent/rådgiver/seniorrådgiver med årslønn fra kr 466.600 til kr 600.000, avhengig av dine kvalifikasjoner og erfaring. Endelig lønnsinnplassering vil bli vurdert på dine samlede kvalifikasjoner.
Avsluttende tekst
Ta gjerne kontakt med Vanessa Gilje Bergan, personalrådgiver i BackUp Personell hvis du har spørsmål rundt søknadsprosessen eller stillingen på mail til vanessa@backup-personell.no.
For å søke på stillingen må du registrere deg på www.backup-personell.no. Dersom du vil at CV'en din skal være søkbar for andre ledige stillinger fra BackUp Personell må du fylle inn all relevant informasjon om deg. Dersom du kun er interessert i denne stillingen kan du klikke deg videre til slutten og kun legge ved din egen CV. Klikk på SØK HER på høyre side.
Om bedriften
BackUp Gruppen har siden 1997 vært en totalleverandør av rekrutterings- og bemanningsløsninger. Gjennom våre avdelingskontorer bemanner vi hele Norge. Vi har en solid kundeportefølje innen privat og offentlig sektor. Omsetningen i 2019 var 235 millioner NOK, og vi hadde over 1500 utleide medarbeidere hos våre kunder. Vi skal være den beste arbeidsgiver for våre medarbeidere og vårt overordnede mål er gjennomgående kvalitet i hele verdikjeden.