1. linje support – kundeorientert og nysgjerrig problemløser søkes!
Make AS
Sandakerveien 116, 0484 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- 1-linje support IT
- Oppstart
- Etter avtale
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk eller skandinavisk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Send søknad til
1. linje support -- kundeorientert og nysgjerrig problemløser søkes!
Sted: Oslo (Grev Wedels plass 9) | Stillingsprosent: 100 % | Oppstart: Etter avtale
Make AS er i vekst og søker nå etter en ny kollega som kan ta over stafettpinnen i vår 1. linje support. Rollen er en nøkkelposisjon for oss -- her møter kundene våre oss først, og førsteinntrykket vi gir er en viktig del av produktet.
Vi ser etter deg som trives med dialog, som er teknisk nysgjerrig, og som elsker å hjelpe mennesker på en profesjonell, varm og løsningsorientert måte.
Hvem er vi?
Make er en norsk plattform for e-postmarkedsføring og automatisering -- og en foretrukket partner for over 1 500 virksomheter i både offentlig og privat sektor. Vi utvikler og drifter all teknologi selv, og har full lagring og datasikkerhet i Norge. Vårt team på 22 personer holder til i lyse og moderne lokaler i Oslo sentrum. Vi er jordnære, faglige og opptatt av kvalitet i alle ledd -- både teknisk og menneskelig.
Hva går jobben ut på?
Du vil være bindeleddet mellom kundene våre og de mer tekniske teamene internt. Dine hovedoppgaver blir:
-
Svare på henvendelser fra kunder via chat, e-post og telefon
-
Løse eller rute videre tekniske spørsmål (f.eks. hvordan sette opp ny mal, koble til integrasjon, feilmeldinger)
-
Følge opp saker og sikre god fremdrift
-
Bistå i onboarding av nye kunder
-
Dokumentere løsninger og bidra til forbedring av supportprosesser
Vi tror du passer godt hvis du:
-
Har erfaring med kundeservice eller IT-support (minimum 1--2 år)
-
Er strukturert og ansvarlig, og fullfører det du starter på
-
Er nysgjerrig og lærer raskt -- liker å forstå hvordan ting virker
-
Evner å kommunisere tydelig og vennlig, uansett hvem du snakker med
-
Trives med mennesker og variasjon i hverdagen
-
Snakker og skriver flytende norsk
Vi tilbyr deg:
-
Et faglig sterkt miljø med dyktige og hyggelige kolleger
-
Et norsk teknologiprodukt med korte beslutningsveier og stor påvirkning
-
Trygg og langsiktig rolle med muligheter for utvikling (eks: onboarding, kundedialog, spesialistroller)
-
Kontorplass sentralt i Oslo, med hyggelige felleslunsjer og lav terskel for gode ideer
-
Konkurransedyktige betingelser
Søk nå:
Send CV til ctd@yourheadway.no
Merk søknaden: 1. linje support - Make
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Make er en norsk plattform for e-postmarkedsføring og automatisering -- og en foretrukket partner for over 1 500 virksomheter i både offentlig og privat sektor. Vi utvikler og drifter all teknologi selv, og har full lagring og datasikkerhet i Norge. Vårt team på 22 personer holder til i lyse og moderne lokaler i Oslo sentrum. Vi er jordnære, faglige og opptatt av kvalitet i alle ledd -- både teknisk og menneskelig.
Make AS er i vekst og søker nå etter en ny kollega som kan ta over stafettpinnen i vår 1. linje support. Rollen er en nøkkelposisjon for oss -- her møter kundene våre oss først, og førsteinntrykket vi gir er en viktig del av produktet.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
46d5cac9-d501-4b64-a75a-ac1f254f053b
- Sist endret
17. november 2025
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
46d5cac9-d501-4b64-a75a-ac1f254f053b
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Attensi
Sted
Oslo
Drift og Supportkonsulent
Arbeidsgiver
Randstad AS
Sted
Oslo
IT Support Technician
Arbeidsgiver
Advania Norge AS
Sted
Asker