Spennende vikariat for en med teknisk kompetanse og godt humør
Stø AS
Oslo, Norge, 0150 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Teknisk 2.linje, Supportkonsulent - 1 års vikariat
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Stø AS er en spennende arbeidsplass der du får jobbe i grensesnittet mellom teknologi, samfunn og mennesker.
Vi har tre forretningsområder; ID, Betaling og KYC. Kjennskap til ett eller flere av disse domenene er et pluss, men ikke et krav.
Som en del av teamet for teknisk support vil du være vårt ansikt utad mot våre kunder og partnere og være et nøkkelpunkt i samhandling med produkteier og applikasjonsutviklere, da tjenesten videreutvikles i nært samarbeid med våre kunder og partnere. Du vil bli en del av et team som dekker flere av våre tjenester hvor vi hjelper hverandre på tvers av primære ansvarsområder.
Dine primære arbeids- og ansvarsområder vil være:
- Sikre vellykket implementering og løpende tilpasning av kundenes løsning
- Tett dialog med kundene med henblikk på spesifisering av ønsker for ytterligere utvikling/tilpasning av BankID
- Analyse av nye saker (feil og endringsbehov) i vårt interne saksbehandlingssystem
- Koordinere arbeid med feilretting i systemet
- Sikre at vi har en løsning som er enklest mulig for brukere og brukersteder å ta i bruk, samtidig som den er i verdensklasse på sikkerhet
- Forbedre dokumentasjon og FAQ sammen med tech-lead, utviklingsteam og kommunikasjon
Rollen er en fulltidsstilling (dagtid) med primær arbeidstid fra 08.00 - 16.00. Vi ønsker oss en som liker å jobbe på kontoret, men vi har en fleksibel hjemmekontorordning.
Dette er et spennende vikariat med allsidige arbeidsoppgaver, hvor du får en bred kontaktflate internt og eksternt for å bistå kundene og partnerne med de ulike problemstillingene.
Du vil bli del av et veletablert og ambisiøst selskap i vekst, med veletablerte produkter som er godt kjent av allmennheten. Rollen har stor fleksibilitet og selvstendighet.
For å lykkes i stillingen bør du trives med problemløsing, ha gode kommunikasjonsferdigheter og trives i dialog med kunder og brukere. Du bør også ha noe erfaring som gjør deg kvalifisert til å jobbe med ganske tekniske løsninger for våre kunder, som i all hovedsak er bankene.Det er viktig at du jobber strukturert, effektivt og nøye, og har stort fokus på å skape de beste mulige løsningene for dine kunder og kolleger.
Som person er du:
- God til å bygge personlige relasjoner og kommuniserer godt med alle typer mennesker.
- Løsningsorientert og liker å skape resultater samt er i stand til å prioritere din tid og strukturere dine arbeidsoppgaver da rollen er svært selvstendig.
- Vant med å jobbe både selvstendig og i team og komfortabel med å bruke din faglige innsikt og ditt naturlige engasjement til å fordype deg i systemer og inngå i dialog med andre om dette.
- Du er god på å lytte og skape tillit. Du kan være en brobygger mellom svært tekniske fagmiljøer og kunder.
- Du har en interesse for teknologi og innovasjon. Du bør kunne lese kode, men ikke nødvendigvis programmere selv. Kanskje du har bakgrunn fra QA? eller kanskje du bare liker å lære ny teknologi og bruke den i hobbyprosjekter? Kanskje du er god på å scripte?
- Du er stødig, trygg, strukturert og ansvarsfull. Du er analytisk og glad i å finne sammenhenger.
- Du trives når det skjer mye, og du klarer å navigere i mye informasjon og flere nøkkelpersoner.
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både i norsk og engelsk. Hos oss er vi så uformelle vi kan, men så hender det at situasjonen eller arbeidshverdagen trenger mer formell kommunikasjon.
Søknader vurderes fortløpende. Alle søknader bes leveres på norsk. Det vil være en fordel om du har mulighet for en rask oppstart, men det er viktigst for oss å finne rett person. Det hadde vært supert med noen års erfaring, men det er egnethet for rollen som vil være viktigst.
I forbindelse med ansettelsen vil vi foreta en bakgrunnssjekk i regi av Semac.
Rekrutteringsselskaper trenger ikke å ta kontakt med oss for å levere kandidater til denne stillingen. Takk for at dette respekteres.
Om bedriften
Hva gjør vi?
Vi gjør det superenkelt å identifisere seg og betale. Det er trygt og gjort på et øyeblikk, akkurat sånn det skal være.
Stø AS står bak merkevarene BankID, BankAxept og Stø. Tjenestene våre er ledende innen ID og betaling, og vi er i god vekst innen antihvitvask og bekjempelse av økonomisk kriminalitet. Våre tjenester fungerer sømløst og trygt, uansett tid og sted.
Våren 2025 byttet vi selskapsnavn til Stø; et kort og enkelt navn som sier noe om hva vi står for - stødig, trygt og helnorsk Vi er norske og lager bunnsolide tjenester som bedriftene og befolkningen stoler på.
BankAxept er den enkleste og rimeligste måten å ta betalt på. Butikkene er trygge på at betalingen alltid skjer, selv om det er problemer med nettet. Det er god butikk og god beredskap.
BankID er nordmenns favoritt for å logge inn på offentlige tjenester. Selv om det finnes andre eIDer, foretrekker 9 av 10 å bruke BankID. Det skal være trygt, samtidig som det er enkelt. Det er vanskelig, og derfor elsker vi det.
StøKundesjekk hjelper bedrifter med å bekjempe økonomisk kriminalitet. Rapportering og detektering, kundekontroll og identifisering, eierkart og signaturer, alt er samlet i ett system. Vi gjør det kjipt for kriminelle, og det liker vi veldig godt.
Hvem er vi?
Våre 250 ansatte jobber hver dag med å skape et knirkefritt samfunn. Vi holder til i i flotte og nyoppussede lokaler sentralt plassert i Oslo, Bergen og Stavanger. Stø ønsker å være førstevalget for de beste folka; de skarpeste hodene og de som brenner for bærekraftig samfunnsutvikling. Vi skal være en arbeidsgiver som er så bra og meningsfull å jobbe for at du stolt anbefaler oss til de beste folka du kjenner.
Det viktigste for oss er ikke hvor du kommer fra eller hva slags bakgrunn du har, så lenge du liker å jobbe sammen med andre for å skape gode resultater. Vi har et åpent og inkluderende arbeidsmiljø og ønsker at teamene våre skal bestå av folk med ulike bakgrunner og personligheter.
Vi har en uformell arbeidskultur med lite hierarki, men vi er samtidig opptatt av sikkerhet og at jobben blir gjort skikkelig. Hos oss handler det mest om å få oppgavene gjort, ikke om hvilke titler folk har.
I Stø er vi opptatt av å ha det bra på jobb. Vi er glade i å feire sammen, har et godt sosialt miljø og et veldig aktivt bedriftsidrettslag, med løpetreninger, sjakk-klubb, padling, padel, pilates, organiserte hytteturer og mye mer. Vi kan også tilby flere fantastiske goder, blant annet en av de beste forsikrings- og pensjonsordningene på markedet. Forsikringene dekker våre medarbeidere både på jobb og i fritiden, rett og slett fordi vi synes de fortjener det beste. God balanse mellom jobb og fritid er viktig. Derfor har vi fleksibel arbeidstid som gir deg handlingsrom i din hverdag utenom kjernetid. I tillegg får du som ansatt fem ekstra betalte fridager i forbindelse med påske og/eller jul.
Bli med oss og skap et knirkefritt samfunn! Les mer om å jobbe hos oss her.
Sektor
Privat
Nettsted