Vi søker etter to engasjerte jusstudenter til et 40 % vikariat som administrasjonsassistent!
Kirkens Bymisjon Rettshjelp
Skippergata 23, 0154 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Administrasjonsassistent
Type ansettelse
Vikariat, deltid 40%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest søndag 17. august
Kirkens Bymisjon jobber for å avdekke urett, lindre nød og påvirke årsakene til at nød og urett oppstår. Som ansatt må du kunne slutte deg til visjonen vår om at alle mennesker erfarer respekt, rettferdighet og omsorg uavhengig av livssituasjon, livssyn eller kulturell bakgrunn.
Rettshjelp Øst består av tre rettshjelpstiltak i Kirkens Bymisjon; Gatejuristen, Ung rettshjelp og Rettshjelp A-Krim. Vi gir gratis rettshjelp til enkeltmennesker og løfter frem saker i offentligheten for å sette søkelys på rettssikkerheten for våre klientgrupper. Rettshjelpen utføres av jurister og frivillige jurister og studenter.
Administrasjonsassistenten har en sentral jobb i virksomheten for å sikre at alt fungerer praktisk og teknisk. I tillegg vil administrasjonsassistenten yte lederstøtte til virksomhetsleder. De som ansettes vil i utgangspunktet dele en 80 % stilling mellom seg slik at man jobber to dager hver i uken mellom mandag og torsdag. Arbeidstiden vil fortrinnsvis være mellom kl 9 og 16.30.
Hos oss kan du vente deg en allsidig, selvstendig og spennende hverdag i en virksomhet i utvikling. Du vil inngå i et sterkt og inkluderende kollegafellesskap med både ansatte og frivillige. Vi er en faglig sterk og sammenknyttet personalgruppe med 14 jurister, administrasjonskonsulenter, fagleder og virksomhetsleder. Vårt kollegafellesskap består også av frivillige jurister og jusstudenter.
Arbeidsoppgaver- Sentralbord og klientkontakt
- Post- og dokumenthåndtering
- Forefallende administrative oppgaver
- IT-administrative oppgaver
- Støttefunksjon for lederteam i Rettshjelp Øst
- Har relevant utdannelse og/eller erfaring med arbeidsoppgavene
- Trives med administrative oppgaver
- Har gode kommunikative evner, samt evner til å møte mennesker i en vanskelig livssituasjon
- Tåle et tidvis høyt arbeidstempo
- Er nøyaktig, tålmodig og pliktoppfyllende
- Er løsningsorientert, selvstendig og proaktiv
- Trives i rollen som tilrettelegger
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi kan tilby- En spennende og utfordrende stilling
- Engasjerte medarbeidere og et godt arbeidsfellesskap
- Sentrale og luftige lokaler
- En meningsfull og lærerik arbeidsplass
- Lønn etter avtale
Den som ansettes må kunne identifisere seg med Kirkens Bymisjons verdigrunnlag og målsettinger.
Ved spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med fungerende virksomhetsleder Jørgen Markus Jørgensen.
Søknadsfrist: 17.08.2025
Tiltredelse: Snarlig tiltredelse og varighet frem til 01.03.2026.
Alle søknader må sendes inn elektronisk gjennom rekrutteringsportalen.
(Ønsker ikke kontakt med telefonselgere).
Kirkens Bymisjon - Om ossLink til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
43159198-8cef-4e20-8390-da1c2c36cff9
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3530941_243137_no