Sykepleier natt ved Åråsveien BBS 3 etg.
Åråsveien BBS 3. etg., Lillestrøm kommune
Åråsveien 17B, 2007 Kjeller, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Sykepleier
Type ansettelse
Fast, deltid 70%
Arbeidstid
Turnus, natt
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 27. august
Er du sykepleier med et hjerte for demensomsorg?
Åråsveien bo- og omsorgssenter er en institusjon for mennesker med demens. Institusjonen består av 3 seksjoner og totalt 44 institusjonsplasser. Hver seksjon har egen seksjonsleder og Fagsykepleier. I tillegg har vi en Fag og kvalitet sykepleier og en aktivitetskoordinator på huset.
Vi er et sykehjem med differensierte tilbud, som skal dekke behov hos mennesker med demens gjennom ulike faser av sykdomsutviklingen.
Vi søker nå sykepleier i følgende stillinger: 70% Fast stilling på natt med arbeid hver 3 helg . Er det ønske om høyere stilling til 100% kan det kombineres med andre vakter f.eks kveld , men ikke flere netter.
På Åråsveien er det 3 avdelinger som består av 16 plasser fordelt på 2 enheter for mennesker med langtkommet demens. Og en forsterket avdeling med 14 plasser
Vi har Kalenderplan/Årsturnus på alle seksjoner som gir mulighet for en fleksibel arbeidsplan. Vi har også faste avdelingsmøter i turnus. Vi har jevnlige fagdager ved sykehjemmet og høyt fokus på kompetanseheving.
Velferdsteknologi ble implementert ved sykehjemmet i juni 24
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, forsvarlig medikamenthåndtering, legevisitt, samtaler med pårørende med mer.
- Kartlegge sykepleiebehov, iverksette og evaluere tiltak
- Utføre sykepleieoppgaver i samråd med gjeldende krav til kvalitet og lovverk
- Undervisning og veiledning av andre yrkesgrupper, kollegaer, brukere, pårørende, studenter og elever
- Sørge for at beboeren opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
- Sikre god kontakte med og oppfølging av pårørende
- Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
- Bruk av fagsystemet Gerica, og sikre dokumentasjon (utarbeide tiltaksplaner og daglig dokumentasjon)
- Bidra til utvikling og sikring av prosedyrer og rutiner
- Bidra til fagutvikling i avdelingen
Kvalifikasjoner
- Du har 3-årig sykepleieutdanning, og har norsk autorisasjon som sykepleier. Vi ber om at HPR-nr oppgis i søknadsteksten
- Det er ønskelig med erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
- Du er interessert i geriatri og demens / psykisk helse
- Du interesserer deg for fagutvikling og kvalitet i tjenesten
- Du har IKT-kunnskaper, og kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel.
- Du behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne. Krav om bestått Norskprøve B2, både skriftlig og muntlig.
- Du har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet
Personlige egenskaper
- Du er motivert, kreativ, nytenkende og løsningsorientert
- Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestre perioder med høyt arbeidstempo
- Du må ha evne til å avdekke og imøtekomme individuelle behov hos beboere
- Du må ha et stort engasjement for eldreomsorg
- Du har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med beboere, pårørende og kolleger
- Du evner å arbeide selvstendig og i team
- Du er løsnings- og handlingsorientert
- Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet
- Opplæring og veiledning
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- God pensjons- og forsikringsordning, inkludert ulykkesforsikring på fritid
Er du nyutdannet er du også velkommen til å søke stilling hos oss.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Kontaktinformasjon
Camilla Johansen, Seksjonsleder, +4795128783
Arbeidssted
Åråsveien 17B
2007 Kjeller
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillestrøm kommune
Referansenr.: 5002267039
Stillingsprosent: 70%
Fast
Søknadsfrist: 27.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Camilla Johansen
Seksjonsleder
+4795128783
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 95.000 innbyggere, og en beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen på Nedre Romerike. Vi baserer vår virksomhet på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
41401836-43ce-4bee-8c0c-a69e860da9a0
- Hentet fra
talentech
- Referanse
71f39687c7024f3cb052e6dffc0a3452