Markedsrådgiver
Nav Lerkendal
Sorgenfriveien 13, 7031 Trondheim
Om jobben
Stillingstittel
Markedsrådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Vi har ledig to faste stillinger i 100% som markedsrådgiver ved Nav Lerkendal
Vi søker deg som drives av å skape muligheter for mennesker som står utenfor arbeidslivet og som klarer å oppnå gode resultater i samspillet med næringslivet.
Nav Lerkendal har nye, flotte lokaler på Sorgenfri i Trondheim. Kontoret har ca. 220 kommunalt og statlige ansatte som fordeler seg på åtte avdelinger. Stillingene vil være plassert i avdeling Marked og Kartlegging.
Hovedmålet for deg som markedsrådgiver, er å hjelpe flest mulige innbyggere ut i arbeid eller arbeidsrettet aktivitet gjennom tett kontakt med næringslivet i regionen. Du må ha evne til å balansere utadrettet markedsarbeid og samarbeid med Nav-veiledere og andre samarbeidspartnere. Dette er en spennende jobb med et viktig samfunnsoppdrag hvor målet er å få flere innbyggere ut i arbeid. Samtidig skal markedsrådgiveren bistå arbeidsgivere med å finne aktuelle kandidater til ledige stillinger som meldes inn til Nav.
Hvis dette er noe for deg, så send oss en søknad og fortell hvorfor du motiveres til å søke akkurat denne stillingen.
Arbeidsoppgaver
Som markedsrådgiver bidrar du til å utvide og styrke Nav-kontorets kompetanse på samarbeid med næringslivet samt å ivareta arbeidsgivernes behov for ulike tjenester. Viktige arbeidsoppgaver vil være:
- Tett kontakt med lokalt arbeidsmarked, bygge nettverk og skape relasjoner
- Utvikling og gjennomføring av små og store prosjekter i samarbeid med næringslivet.
- Planlegging og gjennomføring av ulike markedsaktiviteter, herunder jobbmesser, rekrutteringstreff, informasjonsmøter, frokostmøter og omstillingsprosesser mv.
- Utvikling av markedskompetansen og skape entusiasme for markedsarbeid internt ved Nav- kontoret, ved f.eks. informasjons- og opplæringsaktiviteter knyttet til rekruttering og kunnskap om arbeidsmarkedet
- Matching av kandidater og rekruttering til ledige stillinger
Kvalifikasjoner
- Minimum 3-årig utdannelse fra høyskole/universitet innen en eller flere av følgende studieretninger: Salg/Markedsføring/Pedagogikk/Helse/Sosialfag/Human Resources. Lang og relevant erfaring kan kompensere noe for utdanningskravet.
- Erfaring med ett eller flere av fagfeltene salg, markedsføring eller rekruttering
- Gode digitale ferdigheter
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Vi ønsker gjerne at du har:
- Kunnskap om arbeidsmarkedet og arbeidsmarkedets behov - gjerne lokalt i Trøndelag
- Opparbeidet nettverk fra næringslivet i regionen
Personlige egenskaper
- Evne til å jobbe selvstendig og målrettet mot konkrete tidsfrister
- Evne til å håndtere en hverdag med høyt arbeidspress
- Fleksibel ved endring i arbeidsoppgaver og metodikk
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- God relasjonskompetanse
- God inkluderingskompetanse
- Evne til å jobbe i team, samt jobbe i åpent landskap
- Godt humør og en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Nødvendig opplæring, veiledning og gode utviklingsmuligheter i et aktivt og engasjerende arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 09 - 14.30 og totalt 37,5 timers arbeidsuke inklusiv lunsj. Du får anledning til én time trening pr uke som er inkludert i arbeidstiden
- Du har rett på Offentlig tjenestepensjon fra Statens pensjonskasse, som er en av Norges sikreste pensjonsordninger. Du betaler 2% av din lønn som en del av premien. Arbeidsgiver betaler mellom 10 - 12% premie for ditt medlemskap. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du går av med pensjon og livet ut
- Gjennom medlemskapet i Statens pensjonskasse, får du tilgang til et av markedets beste boliglån og forsikringer
- Tilsetting i kode 1434 Rådgiver, lønn kr. kr 548 000 - 615 000
Kontaktinformasjon
Tommy Bergersen, Avdelingsleder, 91588105Arbeidssted
Sorgenfriveien 137031 Trondheim
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAVReferansenr.: 4913704330
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.02.2025
Om bedriften
Nav søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i Nav. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrift via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling
Sektor
Offentlig
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2850932
- Hentet fra
talentech
- Referanse
137b8e34c84d4e8d93b0fbef5148312c