Front Office Supervisor
Quality Airport Hotel Gardermoen
2050 Jessheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 31. juli
På Quality Airport Hotel™ Gardermoen er ingen dag lik - takk og lov! I det ene øyeblikket sjekker du inn stamgjesten på forretningsreise, mens du i neste sier farvel til hockeylaget med gullmedaljen i kofferten. Eller kanskje du har fikset en overraskelse til barna som bor på hotellet for aller første gang?
Vi søker en Front Office Supervisor som kan spre glede og sørge for at våre gjester føler seg velkommen! Som Front Office Supervisor blir du en viktig del av vårt Service Crew – du møter gjestene med et varmt smil, sørger for at alt flyter sømløst i resepsjonen, og har ansvar for å lede teamet i det daglige arbeidet. Rollen innebærer en god kombinasjon av administrativt arbeid og aktiv tilstedeværelse i driften, med et tydelig ansvar for å motivere, veilede og støtte kollegaene dine slik at de kan yte sitt aller beste.
Stillingen rapporterer til Service Crew Manager.
Dette er en rolle for deg som har sterk sans for service og effektivitet – og som trives med å ta ansvar. Sammen med teamet ditt sørger du for at gjestene våre forlater hotellet med et stort smil!
Stillingen innebærer varierende arbeidstider, inkludert kvelder og helger.
Nysgjerrig på hva stillingen innebærer?- Du har ansvar for den daglige driften av resepsjonen, inkludert oppfølging av rutiner, bemanning, opplæring og varebestilling.
- Daglige Front Office-oppgaver fra innsjekk til utsjekk
- Du håndterer alt fra forespørsler, bookinger, betaling og fakturering - alt som sikrer en smidig gjesteopplevelse.
- Ivareta vårt gjesteløfte ved å levere en imøtekommende atmosfære og pålitelig service.
- Du jobber med mål om å nå gjeste- og merarbeidertilfredsheten i din avdeling.
- Du har ansvar for timeforbruk, planlegging og optimalisering på din avdeling.
- Du streber etter å nå oppsatte mål og ser på mersalg som en service til gjesten.
Du vil trives hvis du:
Som leder i Strawberry forventes det at du lever for kulturverdiene ved å motivere teamene og skape engasjerende arbeidsplasser der folk elsker å komme på jobb. Du bygger broer gjennom relasjoner, samarbeid og tillit. Du tar ansvar ved å ta beslutninger med selskapets beste interesser i tankene, sette klare mål og holde deg selv og andre ansvarlige for å oppnå resultater. Du leder an med visjon og hensikt, og gir drivkraft til potensialet ved å maksimere individuelle styrker for å hjelpe andre med å nå sitt fulle potensial.
Høres dette ut som deg?
- Du elsker virkelig å møte nye mennesker og skape positive opplevelser for gjestene.
- Du trives i et travelt og dynamisk miljø og kan håndtere nesten alt som dagen byr på.
- Du har et spesielt talent når det gjelder å finne riktig vei fremover.
- Du er en lagspiller og dine kollegaer ser på deg som tilgjengelig og støttende.
- Erfaring innen hotellbransjen, kundeservice eller resepsjon er et pluss.
- Du snakker norsk eller et annet skandinavisk språk og kan formulere deg godt skriftlig.
- Du liker å se at dine medarbeidere utvikles.
Hvorfor velge Quality Hotel™ & Strawberry?
Vi tilbyr mer enn bare en jobb – vi tilbyr en plass hvor du kan vokse, både personlig og profesjonelt. På Quality Hotel™ tror vi på generøs gjestfrihet, og det gjelder også vårt personale. Hos oss får du bla:
- Et dynamisk og pulserende arbeidsmiljø hvor ingen dag er lik.
- Muligheter for karriereutvikling og vekst innen Strawberry.
- Personalrabatter og friends & family-priser på våre 200+ hotell.
- Fire gratis hotellnetter hvert år.
- 25 % rabatt på mat og drikke i alle våre restauranter og barer.
- Fantastiske tilbud på opplevelser, reiser, shopping og mye mer.
Om Quality Hotel™
Quality Hotel™ er utformet for å være den perfekte destinasjonen for hvert øyeblikk – uansett om det handler om et familietreff, en konferanse eller bare en natt borte. Med vår innbydende atmosfære, pålitelige service og valuta for pengene, sørger vi for at hver gjest føler seg velkommen, komfortabel og avslappet. Vi har over 60 hotell spredt over Norden.
Om Strawberry
Strawberry er ikke et hvilket som helst selskap i hotellbransjen – Vi er en rebell med et varmt, bankende hjerte. Strawberry er en portal til en verden av mer enn 240 hotell, 120 restauranter og 20 spaanlegg, hvor vi skaper tusenvis av opplevelser hver dag. Strawberry bygger på våre kjerneverdier: energi, mot og begeisting. Vårt team, bestående av 20 000 kvalifiserte medarbeidere fra mer enn 166 land, er det som får oss til å vokse.
Forbered deg på å skape uforglemmelige gjesteøyeblikk sammen med oss!
Søk i dag for å bli en del av vårt team hvor vi sammen skal skape uforglemmelige gjesteopplevelser! Vi vurderer søknadene fortløpende, og aktuelle kandidater kan bli kalt inn til intervju i løpet av juni. Merk at det ikke avholdes intervjuer i juli grunnet ferieavvikling - resterende intervjuer vil bli gjennomført i august. Stillingen kan bli besatt før siste søknadsfrist, så ikke vent med å sende inn din søknad! Forventet oppstart 01.09.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3fac8926-ab6f-4bbd-8710-cda50cd09bec
- Hentet fra
workbuster
- Referanse
571cc6ec-4d80-4068-aad7-de58d8c5d3cc