Sykepleier i Hjemmetjenesten PRO Jessheim Vest
PRO Jessheim Vest, Ullensaker kommune
Ringvegen 69-81, 2066 Jessheim
Om jobben
Stillingstittel
Sykepleier
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Turnus
Antall stillinger
4
Hjemmetjenesten PRO Jessheim Vest består av hjemmesykepleie, praktisk bistand, tilvisningsboliger og omsorgsplasser.
Avdelingen er lokalisert på Gjestad bo- og aktivitetssenter, som ligger et steinkast unna Jessheim sentrum.
Hjemmetjenesten gir tjenester til hjemmeboende brukere som bor i sine private hjem i vårt distrikt, i tilvisningsboliger, og ved omsorgsplassene tilknyttet vår enhet.
Hjemmetjenesten arbeider med kontinuerlig kvalitet- og forbedringsarbeid. Avdelingens mål er å gi rett tjeneste til rett tid med rett ressurs, ha høy fagkompetanse i avdeling og å være en god arbeidsplass. På vår arbeidsplass vil din rolle være å ha sykepleierfaglig ansvar, yte profesjonell helsehjelp, sikre forsvarlig pleie- og omsorgstjenester til våre brukere, ivareta systematisk pasientsikkerhetsarbeid og delta i avdelingens internkontroll.
Blir du vår nye kollega, vil du i opplæringsperioden få en fadder å gå sammen med. Sykepleierkoordinator med ansvar for mottak av nyansatte vil sikre at avdelingens nyansatt-program gjennomføres i samarbeid med deg i din opplæringsperiode.
Vi søker 4 nye sykepleiere på laget. Flere av disse stillingene er nyopprettede stillinger for i år.
Stillingene er i utgangspunktet 100 % stillinger med arbeid annenhver og tredje hver helg. Vi ønsker å være fleksible, så dersom du har behov for å jobbe gradert og/eller ønsker å jobbe/forsøke å jobbe hver 4. helg med langvakter, vil vi legge til rette for det.
Turnusrotasjon er ikke låst, så ved endringer/nye behov for deg eller avdelingen, ser vi sammen på eventuelle nye løsninger, i et samarbeid med deg, avdelingsleder og plasstillitsvalgt.
Stillingene er ledige omgående.
Dersom du er sykepleierstudent som er ferdig utdannet sommeren 2025, er du velkommen til å søke.
Det planlegges intervjuer 2.,3., 5., 9. og 12.9. Dersom du ønsker å søke stilling hos oss, er det fint om du skriver til oss når det evt. passer for deg å komme på intervju
Arbeidsoppgaver
- Tilrettelegge og koordinere tjenesten sammen med brukeren, sikre at brukermedvirkningen ivaretas
- Utføre direkte sykepleie, i tråd med gjeldende krav til kvalitet, lovverk, kommunale retningslinjer og faglig god praksis
- Holde deg oppdatert innenfor eget fagområde og delta i faglig utviklings- og kvalitetsarbeid
- Bruke teknologi og digitale løsninger som understøtter brukernes og pårørendes ressurser, mestringsmuligheter og medvirkning
- Være primær-, sekundær- og pårørendekontakt
- Ha ansvarsvakt på kveld, helg og høytid
- Veilede, undervise og informere brukere og deres pårørende, samt studenter og kollegaer ved behov
- Lede, koordinere og ta ansvar for tverrfaglig samarbeid, f. eks. IP koordinator-oppgaver
- Bistå andre avdelinger/enheter ved behov for sykepleierkompetanse
- Være en pådriver i helsefremmende og forebyggende arbeid, delta i forbedrings-/endringsarbeid
- Ansvar sammen med dine kollegaer for å utvikle et godt arbeidsmiljø
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Førerkort kl. B
- Sterk og trygg fagperson, med evne til å jobbe selvstendig og i team
- Kunne håndtere hektiske perioder, gjøre prioriteringer der det trengs, og være trygg i delegeringsarbeidet
- God norskkunnskaper skriftlig og muntlig, tilsvarende B2 eller høyere
- God kommunikasjons- og formidlingsevne skriftlig og muntlig
- God evne til raskt å sette deg inn i nye datasystemer, digitale endringer og ulik velferdsteknologi
- Ønskelig med erfaring innen primærhelsetjenesten
- Erfaring fra hjemmetjenesten er en fordel, men ikke et krav
- Være aktiv i det faglige utviklingsarbeidet i avdelingen
- Godkjent politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges ved ansettelse
Personlige egenskaper
- Har et stort fokus på brukeropplevelsen, - medvirkningen og - mestringen i ditt arbeid
- Faglig engasjert og profesjonell i din utførelse
- Møter brukere, deres pårørende og kolleger med respekt og tillit
- Er høflig, empatisk, kreativ, motivert, og nysgjerrig
- Bidrar til et godt og fullt forsvarlig arbeidsmiljø og er en god kollega på arbeidsplassen vår
- Har bevisste og gode samarbeidsevner som gjenspeiles i ønske og atferd om å lykkes sammen for å utvikle gode tjenester
- Bidrar i det kontinuerlige forbedringsarbeidet
Vi tilbyr
- Fast stilling opptil 100 % i 2-delt turnus med arbeid enten hver andre eller hver tredje helg. Dersom ønskelig, kan man jobbe hver fjerde helg med langvakter. Turnusrotasjon kan ved behov også endres fremover i samarbeid med deg, avdelingsleder og plasstillitsvalgt.
- En spennende og lærerik arbeidsplass hvor vi spiller hverandre gode. Fagdager, internundervisning og kurs.
- Fag-kvalitetsrådgiver tilknyttet avdelingen.
- Godt trepartssamarbeid i avdelingen som jobber systematisk med å sikre et fullt ut forsvarlig arbeidsmiljø for deg og dine kolleger.
- Lønn: Stillingen er plassert i stillingskode SKO 7174, i gruppe 4.2.1, med årslønn i 100 % stilling fra kr 485.400 til kr 569.100 (etter ansiennitet) + kr 30.000 i rekrutteringstillegg (i 100 % stilling).
Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kolleger. Vi har faglige oppdateringer gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner.
Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.
Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 første ledd, fremvises. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.
Kopier av vitnemål og attester lastes opp i søkeportalen som vedlegg i den elektroniske søknaden.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.
Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk bakgrunn.
Kontaktinformasjon
Tonje Karine Bråthen, Avdelingsleder, 48892406, tonje.karine.brathen@ullensaker.kommune.noArbeidssted
Ringvegen 69-812066 Jessheim
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Ullensaker kommuneReferansenr.: 4840220107
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 22.09.2024
Om bedriften
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2705748
- Hentet fra
talentech
- Referanse
c5809e8b5b384aef9fc1b06c6c87130a