Vil du være med og forme fremtidens Selbu?
Selbu Vekst AS
Nestansringen 4, 7580 Selbu
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 1. juli
To roller, ett mål:
Å utvikle Selbu som en enda bedre kommune å bo i, besøke og skape arbeidsplasser i.
Vi søker en energisk og engasjert person med et sterkt ønske om å bidra til positiv samfunnsutvikling i Selbu. I denne kombinerte stillingen får du mulighet til å påvirke både strategi og gjennomføring -- og blir en viktig pådriver for videre vekst og utvikling i kommunen.
Stillingen kombinerer to roller:-
Utviklingsrådgiver i Selbu Vekst AS
-
Daglig leder i Selbu Næringsselskap KF
100 % fast stilling i Selbu Vekst AS. Arbeidstid og oppgaver fordeles mellom de to selskapene/stillingene.
Arbeidsoppgaver
Selbu Vekst ASSom utviklingsrådgiver i Selbu Vekst får du jobbe både strategisk og praktisk med utviklingsarbeid som betyr noe -- for både folk, næringsliv og lokalsamfunn. Du blir en synlig aktør i lokalmiljøet, og en viktig bindeledd mellom kommune, næringsliv og frivilligheten.
-
Omdømmebygging av Selbu som bo-, nærings- og besøkskommune
-
Overordnet arbeid knyttet til sentrumsutvikling og utvikling av næringsarealer
-
Planlegging, gjennomføring og oppfølging av utviklingsprosjekter i tråd med selskapets mål og strategier
-
Rådgivning og støtte til nyetablerere og gründere
Som daglig leder har du ansvar for drift, forvaltning og videreutvikling av selskapets eiendommer. Samtidig er du tett på næringslivet i Selbu -- du følger med på hvilke bedrifter som vokser, hva som trengs for at nye aktører skal etablere seg, og hvordan næringsselskapet kan bidra.
-
Daglig ledelse av selskapet
-
Oppfølging av eksisterende kunder og leietakere
-
Forvaltning av selskapets eiendommer
-
Arbeid med potensielle nye leietakere og næringsprosjekter
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Vi legger stor vekt på personlig egnethet og motivasjon for stillingen.
Vi ser etter deg som
-
er en god menneskekjenner med sterke kommunikasjons- og samarbeidsevner
-
er god til å bygge relasjoner og fremstår som en tydelig og tillitvekkende rollemodell
-
er selvstendig og selvgående, men samtidig god til å lytte og finne løsninger sammen med andre
-
er engasjerende, positiv, initiativrik -- og tørr å utfordre til nytenkning
-
har evne til å gjennomføre igangsatte prosjekter
-
trives med utadrettet arbeid og møter folk der de er
Det er en fordel om du har
-
Høyere utdanning innen relevant fagområde -- relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
-
Innsikt i samfunnsmessige forhold som påvirker lokalt næringsliv og samfunn
-
Erfaring og/eller forståelse for markedsføring
-
Kunnskap og/eller interesse for forvaltning av næringseiendom og utvikling av eiendomsprosjekter
-
Lokalkunnskap om Selbu og nærområdene
-
Kjennskap til offentlig forvaltning og relevant regelverk, spesielt offentlige anskaffelser
Krav
-
Førerkort klasse B og disponibel egen bil
-
Fleksibilitet med tanke på arbeidstid
Vi tilbyr
-
Spennende og varierte arbeidsoppgaver i en nøkkelrolle
-
Godt arbeidsmiljø med tillit, åpenhet, stor takhøyde og engasjement
-
Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
-
Lønn etter avtale
-
En av Norges beste pensjonsordning gjennom KLP (offentlig tjenestepensjon)
-- inkludert Alderspensjon, AFP, uføre- og etterlattepensjon -
Fleksibel arbeidstid
Søknadsfrist: 01.07.2025
**Er du interessert?**Vi oppfordrer deg til å ta kontakt dersom du vil høre mer om stillingen. I første omgang ønsker vi en kort søknad, gjerne med CV. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet for videre dialog.
Søknad sendes til:
Monica Sundal, daglig leder i Selbu Vekst AS
📞 419 32 640
✉️ monica@selbuvekst.no
Om bedriften
Selbu Vekst AS er et lokalt utviklingsselskap eid av Selbu kommune. Selskapets oppdrag er å styrke Selbus attraktivitet som bo-, besøk- og arbeidskommune. Vi engasjerer oss i smått og stort, og gjennomfører prosjekter som støtter opp under målene i Selbu kommunes samfunnsplan. Selbu Vekst er en liten organisasjon med 1,5 årsverk, men jobber tett med kommuneadministrasjonen, politikere, næringsliv og frivilligheten for å skape utvikling av Selbusamfunnet.
Selbu Næringsselskap KF er heleid av Selbu kommune. Selskapet har som formål å oppføre, eie og forvalte grunn og lokaler for næringsutvikling i Selbu. Det fungerer som et næringspolitisk virkemiddel for å skape flere arbeidsplasser, og er særlig rettet mot bedrifter med ambisjoner og ønske om vekst.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3fa185ec-fdb7-4e45-86dd-7721756be5ef
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410955569