Avtaleforvalter
Divisjon støttetjenester og administrative kjøp, Sykehusinnkjøp HF
Abels gt. 5, 7030 Trondheim, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Avtaleforvalter / Rådgiver - avtaleforvaltning
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Vi er på jakt etter en engasjert, strukturert og løsningsorientert medarbeider, med interesse for og kunnskap om avtaleforvaltning.
Vi ønsker å ansette 1 person i 100 % stilling ved vårt kontor i Trondheim. Vår nye medarbeider bør ha god rolleforståelse, trives med å ta og få ansvar, samt ha en faglig og profesjonell arbeidsform. Personlige egenskaper tillegges stor vekt.
Det er viktig at du har evne til å lede og gjennomføre avtaleforvaltning selvstendig, og ta grep der du ser det er nødvendig. Samtidig er det viktig for oss at du har øyne for kompetansedeling internt i foretaket, har godt humør og trives i en organisasjon i endring.
Om stillingenStillingen er plassert i avdeling avtaleforvaltning i divisjon for Støttetjenester og administrative kjøp, som omfatter avtaler innen innkjøpskategoriene: Bygg og eiendomsdrift, Administrasjon og HR .
Som avtaleforvalter vil du inngå i en nasjonal avdeling bestående av avtaleforvaltere i hele Norge, og ha et ansvar for å følge opp en portefølje av inngåtte avtaler, hovedsakelig lokale og regionale avtaler i helseregion Midt-Norge. Arbeidsoppgavene består blant annet av implementering og oppfølgning av avtaler, håndtering av avvik og oppfølging av leverandører, samt vedlikehold og oppdateringer av avtaleinformasjon til sykehusenes systemer. Du vil arbeide tett med prosjektledere, brukermiljøer på sykehusene, eksterne interessenter og leverandører.
Hvem er vi?
Sykehusinnkjøp HF er en av Norges største virksomheter innen offentlige anskaffelser. Sykehusinnkjøp HF har ca. 330 medarbeidere i hele landet. Som en ledende offentlig innkjøpsvirksomhet, vil dette gi ytterligere muligheter for vekst og faglig utvikling gjennom samarbeid og erfaringsutveksling med kollegaer rundt omkring i landet.
Vår visjon er: Sykehusinnkjøp HF leverer den beste avtalen for helseforetakene. Hver gang!
Våre verdier er: nytenkende, kunnskapsrik, engasjert og profesjonell.
Sykehusinnkjøp HF, divisjon støttetjenester og administrative kjøp, består i dag av ca. 70 medarbeidere. Vi har et godt arbeidsmiljø som vi håper du vil bli en del av.
Arbeidsoppgaver
- Forvaltning av avtaler innen egne kategoriområder
- Oppfølging av eksisterende avtaleportefølje og implementering av nye avtaler
- Tett kontakt og dialog med helseforetakene og brukere av avtalene
- Bidra til aktiv kontraktsoppfølgning og leverandørutvikling
- Bidra til å videreutvikle rutiner og verktøy for avtaleforvaltning
- Bistå med forvaltning av avtaler innen andre kategorier og andre arbeidsoppgaver etter behov
Kvalifikasjoner
- Ønskelig med høyere utdanning innen relevante fagområder og studieretninger, eks. innkjøp, juss, økonomi, sivilingeniør eller administrasjon og forvaltning
- Kunnskap og erfaring innen forvaltning av avtaler og kontraktsstyring er en fordel
- God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
- Erfaring med oppfølgning av tjenesteavtaler er en fordel
- Erfaring fra helserettet virksomhet vil kunne være en fordel
- Erfaring med bygg og eiendomsdrift vil kunne være en fordel
- Må kunne bruke office applikasjoner, herunder Excel mm.
Personlige egenskaper
- Gode samarbeidsevner og evne til god nettverksbygging internt og eksternt
- Analytisk, strukturert og nøyaktig
- Evner å arbeide selvstendig og i team, samt jobbe i et tverrfaglig miljø
- Positiv og løsningsorientert
- Bidragsyter til et godt og positivt arbeidsmiljø
- Tydelig kommunikator
- Personlig egnethet tillegges stor vekt
Vi tilbyr
- Et ledende fagmiljø der faglig kunnskap, kvalitet og etikk er i fokus
- Utfordrende og utviklende oppgaver i et selskap i vekst og endring
- Betingelser etter avtale og kvalifikasjoner
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksitidsavtale
- Trening i arbeidstiden
- Ordning for hjemmekontor
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.
Kontaktinformasjon
Harald Johnsen, Divisjonsdirektør, 97968880Christian Simonsen, Avdelingsleder, +47 41663504
Arbeidssted
Abels gt. 57030 Trondheim
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehusinnkjøp HFReferansenr.: 4962657195
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 18.05.2025
Om bedriften
Sykehusinnkjøp HF er et nasjonalt foretak som leverer anskaffelses- og innkjøpsrelaterte tjenester til norske sykehus. De fire regionale helseforetakene eier foretaket og er samtidig våre oppdragsgivere. Hovedkontoret vårt er i Vadsø, og vi har kontorer i hele landet. Sykehusinnkjøp HF har operativt ansvar for innkjøp i hele spesialisthelsetjenesten. Vi skal være profesjonell, spesialisert og tilgjengelig for brukerne. Vi skal også fremme innovasjon og være en pådriver for etisk handel og miljøvennlige innkjøp. Se www.sykehusinnkjop.no for mer informasjon om oss.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3f3d629a-1879-4f6e-bb35-fd0e24df3520
- Hentet fra
talentech
- Referanse
00658f8fda69428d9bb2b34ded8bbd6e