HR Business Partner – en spennende nøkkelrolle
Agilia AS
Engebrets Vei 3, 0275 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
HR Business Partner
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 24. august
Agilia AS er et dynamisk selskap i Vy-konsernet og er størst i landet på klargjøring av tog. Vi er lokalisert ved 22 baser sør for Trondheim, og våre største kunder er Vy Øst, Vy Vest og Go Ahead.
Vi søker nå en engasjert og strukturert HR Business Partner som vil få en sentral rolle i selskapet. Du vil jobbe tett med ledere på flere nivåer, få ansvar for HR-prosjekter, sikre gode prosesser, bidra til lederutvikling og kompetanseløft for medarbeidere, og god kvalitet på leveranser fra HR-avdelingen. Vår nye HR Business Partner vil samarbeide tett med HMS-leder, som vi nå rekrutterer til HR-teamet. Vi skal være en strategisk partner for ledere i selskapets videre utvikling og vekst.
Du vil rapportere til HR-direktør og blir del av utvidet ledergruppe.
Noe reisevirksomhet må påregnes.
Dine hovedoppgaver
- Støtte, coache og rådgi ledere i lederrollen og i oppfølging av medarbeidere
- Personaloppfølging og bistand i medarbeiderprosesser
- Planlegge og gjennomføre opplærings- og utviklingstiltak
- Rekrutteringsstøtte til ledere og stab
- Bidra til god internkommunikasjon
- Sørge for effektive og gode HR-prosesser
- Lede og delta i ulike HR-prosjekter, som kulturprosjekt
- Oppdatere leder- og personalhåndbøker
- Følge opp resultater fra årlig medarbeiderundersøkelse
- Bistå i selskapets bærekraftsarbeid
Hvem er du?
Du har relevant høyere utdanning innen HR, eksempelvis fra HR-studier, juss eller ledelse, og du har gjerne noen års erfaring fra en bred HR-rolle. Din digitale kompetanse er god, gjerne også fra HR-analyse, og det er en fordel om du har erfaring fra prosjektarbeid og kulturutvikling.
Hva vi tilbyr
- En spennende og variert hverdag med meningsfulle oppgaver
- Mulighet for å påvirke og utvikle HR-funksjon og selskap
- Bli del av et stort konsern med mulighet for nettverksbygging
- Meget gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert helseforsikring
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- Eget kontor i lyse lokaler på Skøyen, som er lett å komme til med offentlig kommunikasjon og sykkel
Dersom du mener du er rett person og har spørsmål, ring gjerne Cecilie for en prat.
Velkommen som søker!
Kontaktinformasjon
Cecilie Krüger Christiansen, Organisasjons- og HR-direktør, +47 90989745Arbeidssted
Engebrets Vei 30275 Oslo
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Agilia ASReferansenr.: 4997044618
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 24.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Cecilie Krüger Christiansen
Organisasjons- og HR-direktør
+47 90989745
Om bedriften
Agilia AS er et datterselskap i Vygruppen som leverer tjenester for klargjøring av tog. Vi er den største leverandøren i Norge, men tilbyr også tjenester utenfor jernbanesektoren. I dag har vi cirka 250 ansatte ved 22 lokasjoner sør for Trondheim. Det skal være hyggelig å reise med tog, og for de reisende er renhold viktig for tilfredsheten med togtilbudet. Agilias leveranser er en sentral del av tjenesten som togoperatørene leverer. Sammen med togoperatøren utvikler vi skreddersydde løsninger som gir avtalt kvalitet til riktig pris.
Vygruppen er et nordisk transportkonsern med ca. 11 600 medarbeidere og en årlig omsetning i overkant av 18 milliarder kroner. Vårt samfunnsoppdrag er å tilby attraktive, kollektive transportløsninger på en bærekraftig måte, og visjonen er «Vy gjør det enkelt å velge miljøvennlig». Det skal vi oppnå gjennom å gi kundene våre gode opplevelser hver dag, være bransjeledende på innovasjon, være effektive og pålitelige i alt vi gjør, og ha engasjerte og kundeorienterte medarbeidere. Vy har virksomhet innenfor tog, buss, gods og reiseliv i Norge og Sverige.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3f3a3faa-73d4-4ee8-a62b-59fd68b9d5d1
- Hentet fra
talentech
- Referanse
4743cccf580448c0bbd7df955d39af88