Vil du jobbe med rådgivning til bedriftskundene i banken?
Adecco Norge AS
Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 24. august
Vi ønsker å komme i kontakt med deg som tar initiativ, vekker tillit og som alltid prøver å finne den beste løsningen for kundene, uansett hva som dukker opp. Skikkelig fornøyde kunder gjør deg glad!
På vegne av en attraktiv bank i Trondheim, søker vi nå en dyktig og profesjonell medarbeider til et lengre engasjement på kundesenteret bedrift. Som kunderådgiver vil du være i kontakt med bedriftskunder, og du vil ha ansvar for yte kundeservice og rådgivning over telefon, mail og chat. Arbeidsoppgavene vil i hovedsak være å bistå bedriftskunder med spørsmål rundt dagligbank, og det kan være spørsmål knyttet til transaksjoner, endringer av brukere av bedriftskonto, spørsmål om nettbank m.m. Denne rollen vil gi deg spennende og faglige utfordringer, og du vil bli en del av et dyktig team.
Kompetanse og utdanning:
- Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis innen økonomiske/administrative fag
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Erfaring med inngående telefoni og kundeservice er en fordel
- Behersker digitale verktøy og systemer
Litt mer om hva vi ser etter:
Vi ser etter deg som er engasjert og glad i å være i kontakt med andre. Du er proaktiv og setter deg lett inn i bankens produkter, systemer og selvbetjeningsløsninger, og er dermed en kompetent rådgiver. Du trives med et høyt arbeidstempo, behersker å ha mange baller i luften samtidig, hvor du har kunden på øret mens du manøvrerer deg rundt i ulike datasystemer. Du er løsningsorientert, samarbeidsvillig og har orden i sakene. Selv om du vil være en del av et team, synes du det er helt greit å ta selvstendige avgjørelser når det kreves.
Oppstart, arbeidstid og sted:
Ønsket oppstart er så raskt som mulig, og gjerne i månedsskifte august/september. Engasjementet har en varighet på ett år i første omgang. Ordinær arbeidstid er mandag til fredag fra kl. 08:00 – 16:00, og arbeidssted er i Trondheim sentrum.
Synes du dette høres spennende ut? Da vil vi gjerne høre fra deg, og ber om at du sender oss din CV og en kortfattet søknadstekst. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende, og vi oppfordrer deg derfor til å legge inn en søknad så snart som mulig. Ta kontakt med HR-konsulent Mia Strand på mia.strand@adecco.no dersom du har spørsmål!
Kontaktperson for stillingen
Mia Strand
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Facebook
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3e11f9fb-6eef-4513-bec6-786a46d082d1
- Hentet fra
Adecco Group Norway AS
- Referanse
2363951