Vi søker butikksjef til vår butikk i Trondheim - UFF SECOND HAND
UFF Second Hand Shops
Dronningensgate, Nordre gate 14, 7011 Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Butikksjef
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Engelsk eller norsk
Antall stillinger
1
Er du en person med sterke lederegenskaper og har evnen til å holde hodet kaldt i en hektisk arbeidsdag? Da er det kanskje akkurat deg vi ser etter!
Som butikksjef er du ansvarlig for den daglige driften av butikken, inkludert varehåndtering, bestillinger, kundebehandling, innkjøp, logistikk og personalansvar. Du sørger også for at målene innen budsjett, kundetilfredshet og personalhåndtering blir nådd.
Vi søker en initiativrik lagspiller som aktivt jobber for å skape et godt arbeidsmiljø, og som er flink til å motivere og være en inspirasjon for de ansatte. Du må være selvgående, strukturert, positiv og ha sans for trender.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:· Gode norskkunnskaper og/eller engelskkunnskaper
· Erfaring fra lignende stillinger
· Gode lederegenskaper
· Relevant utdanning
· Førerkort klasse B
· Forståelse for klær og mote
· Yter god kundeservice
· Er en god selger
· Samarbeidsvillig
· God fysisk form
· Interesse for brukt og vintagetøy
· Jobber effektivt
· Forståelse for sosiale medier
· Har ikke støvallergi
Vi tilbyr:· Bonusordning
· Personalrabatt
· En spennende og dynamisk arbeidsplass
· Muligheten til å jobbe for noe meningsfylt
Send søknad og CV til shops@uffnorge.org
Har du spørsmål? Send gjerne en e-post.
Alle søknader vil bli behandlet gjennom vårt HR-modul drevet av kunstig intelligens for å sikre en rettferdig og effektiv rekrutteringsprosess.
I henhold til GDPR og norsk personvernlovgivning vil alle personopplysninger bli behandlet konfidensielt og kun brukt til rekrutteringsformål.
Are you someone with strong leadership skills and the ability to keep a cool head during a hectic workday? Then you might be exactly who we’re looking for!
As a store manager, you will be responsible for the daily operations of the shop, including handling goods, placing orders, customer service, purchasing, logistics, and personnel management. You will also ensure that goals related to budgets, customer satisfaction, and staff management are achieved.
We are looking for a proactive team player who actively works to create a positive work environment and is skilled at motivating and inspiring employees. You must be independent, structured, positive, and have an eye for trends.
Qualifications and Personal Attributes for the Position:· Good knowledge of Norwegian and/or English
· Experience in similar roles
· Strong leadership skills
· Relevant education
· Driver’s license class B
· Understanding of clothing and fashion
· Provides excellent customer service
· Strong sales abilities
· Cooperative and team-oriented
· Good physical condition
· Interest in second-hand and vintage clothing
· Works efficiently
· Understanding of social media
· No dust allergies
We Offer:· Bonus scheme
· Staff discount
· An exciting and dynamic workplace
· The opportunity to work for a meaningful cause
Send your application and CV to shops@uffnorge.org
If you have questions, feel free to send us an email.
All applications will be processed through our HR module powered by AI to ensure a fair and efficient recruitment process. In accordance with GDPR and Norwegian privacy regulations, all personal data will be treated confidentially and used solely for recruitment purposes.
Om bedriften
Om arbeidsgiveren
UFF består av to frittstående foreninger. U-landshjelp fra Folk til Folk, Norge (1979) driver bistandsarbeid og pengeinnsamling. Foreningen UFF-Butikkene i Norge (1987) driver tøyinnsamling og second hand-butikker for å realisere den gaveverdien som ligger i tøyet, som formålsfestet bevilges til bistandsforeningens arbeid. Disse er frittstående selvstendige medlemsorganisasjoner. U-landshjelp fra Folk til Folk, Norge og Foreningen UFF-Butikkene i Norge kan begge benytte navnet UFF. Foreningene er livssynsnøytrale, politisk uavhengige og baserer sitt arbeid på solidarisk humanisme
UFF i Norge ligger på topp i Europa hva gjelder produktivitet per ansatt i tøyinnsamling og second hand-butikker. Det er satset på enkle og rimelige løsninger som gjør at hver enkelt ansatt har mulighet til å være effektiv i løpet av sin arbeidsdag - uten fordyrende mellomledd og byråkrati.
Flere av UFFs medarbeidere har vært med lenge og har vært med på å bygge opp foreningenes arbeid. I de senere år har mange nye stillinger blitt opprettet, men av dem som har vært ansatt i mer enn 5 år (44,4 %) så er gjennomsnittlig ansettelsestid 15 år. Kvinneandelen i organisasjonen er på 65 %. Sykefraværet er lavt med ett gjennomsnitt på 1,2 % de siste 5 årene og det har aldri inntruffet noen arbeidsulykker.
Organisasjonsstrukturen er flat med korte kommunikasjonslinjer, medbestemmelse for de ansatte, fleksibel arbeidssituasjon og frihet under ansvar beskriver godt organisasjonene. UFF tilbyr ett meningsfylt arbeid, med tariffestet lønn og gode bonusordninger som mobiliserer til økt innsats - tøyinnsamlingsavdelingen har en overskuddsgrad på 50 %. UFF respekterer medarbeidernes rett til å slutte seg til foreninger og organisasjoner samt organisere seg i fagforbund og inngå kollektivavtaler innenfor gjeldende regelverk. Ansettelsesforhold reguleres per i dag gjennom tariffavtale mellom VIRKE og HK.
UFFs medarbeidere skal ikke diskrimineres på bakgrunn av religion, seksuell legning, politisk syn, samlivsform, økonomi, organisasjonstilhørighet, helse, etnisk bakgrunn o.l.
U-landshjelp fra Folk til Folk, Norge er medlem av bistandsnettverket Humana People to People (FAIHPP) og Global, og får sine regnskaper gjennomgått og godkjent av Innsamlingskontrollen (IK).
Foreningen UFF-Butikkene i Norge er medlem av Avfall Norge og Bedriftsforbundet.
Sektor
Privat
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3dfd6ce1-3bcc-4d60-b3b8-11cae012d0e2
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410813106