Er du vårt neste ledertalent?
Stiftelsen Norsk Luftambulanse
Storgata 33, Oslo, Norge, 0184 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 22. juni
I jobben som regional feltkoordinator vil du få ansvar for rekruttering, opplæring, oppfølging og planlegging av all aktivitet innad i ditt innsamlingsteam. Du vil i ha personal- og resultatansvar for de ansatte i ditt team. Reising er en viktig del av jobben. Innsamlingsarbeidet foregår enten på stands, messer og events, eller igjennom dør-til-dør aktivitet på ettermiddag og kveld. Både helg- og kveldsjobbing kan forekomme. Erfaring fra innsamling og/eller salg er en stor fordel. Arbeidstid vil variere, og det er fleksibilitet i stillingen, men kjernetiden er fra kl 9-15.
Hvem er vi?Ulykker og plutselig sykdom skjer ofte langt fra nærmeste sykehus. Siden 1977 har Stiftelsen Norsk Luftambulanse jobbet for en stadig bedre pasientbehandling utenfor sykehus, og for å bringe den beste behandlingen raskest mulig ut til pasienten. Stiftelsen Norsk Luftambulanse er hovedsakelig finansiert av private givere og vi jobber kontinuerlig med å tiltrekke oss enda flere givere. Innsamlings-avdelingen driver med direkte salg for å finne nye private givere via dør til dør -verving og stands.
Stiftelsen Norsk Luftambulanse ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen og nytte den enkeltes kompetanse. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av for eksempel alder, kjønn, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi vil gjerne ha søknad fra deg som har stått utenfor arbeid eller utdanning i en periode og fyller kvalifikasjonskravene til stillingen.
Som koordinator har du ansvar for:- Rekruttering av feltververe til teamene i din region
- Opplæring, motivasjon og oppfølging av feltververne
- Planlegging av all aktivitet i eget geografisk område, inkludert transport, reiser og overnatting
- Ansvar for utstyr, transport og logistikk
- Innsamlingsansvar for nye støttemedlemmer i din region
- Utdanning innen salg, HR og/eller ledelse er en fordel
- Erfaring fra salg er en fordel, men ikke en forutsetning
- Gode resultater i tidligere stillinger
- Lederevner og gode kommunikasjonsferdigheter. Flytende norsk er et krav.
- Kvalitetsbevisst og opptatt av å ta vare på de ansatte i teamet
- Strukturert, systematisk og nøyaktig
- Trives godt med teamarbeid
- Fleksibel og serviceinnstilt
- Førerkort kl B
- 100% stilling i en meningsfylt jobb
- Årslønn: 652 000 kr
- Gode muligheter til egenutvikling og kompetanseheving
- Opplæring innen salg, ledelse, markedsføring og organisasjonsarbeid i en av Norges største ideelle organisasjoner
- Gode kolleger i et fint arbeidsmiljø der alt vi gjør handler om å redde liv og helser
- Alle reiseutgifter dekket
Ønsket oppstart 18.08.2025 - eller etter avtale.
Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt med leder for feltverving, Jon Magne Kleiven på telefon 900 34 583 eller på e-post: jon.magne.kleiven[AT]norskluftambulanse.no.
Vi ser frem til å høre fra deg!Om bedriften
Stiftelsen Norsk Luftambulanse er en ideell organisasjon som jobber for å flytte avansert livreddende medisinsk behandling ut til pasienten. I over 40 år har vi talt pasientenes sak og sørget for nye løsninger. Over 300 000 støttemedlemmer og bedrifter er med på folkedugnaden om å utvikle luftambulansetjenesten til å bli enda bedre.
Vi har Europas største forskningsavdeling innen akuttmedisin med 30 doktorgradsstipendiater. Samtidig jobber vi med å samle inn penger til videreutvikling av luftambulansetjenesten i Norge og holde kontakt med våre støttemedlemmer og støttebedrifter. I stiftelsen jobber det både leger, sykepleiere, IT-folk, kommunikasjonsrådgivere, markedsførere, økonomer, pedagoger, mange dyktige ledere og andre med ulike administrative oppgaver.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3cfad1af-9d84-42a4-97d4-c46bdb0db7b9
- Hentet fra
FINN
- Referanse
411225242