Spennende jobb som arbeidsveileder tilrettelagt arbeid hos Svelvik Produkter AS
SVELVIK PRODUKTER AS
Storgaten 97, 3060 Svelvik, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Arbeidsveileder tilrettelagt arbeid
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest søndag 27. april
Svelvik Produkter as søker etter deg som vil være med å gi våre arbeidstakere en god arbeidshverdag ved å følge opp både ansatte og produksjonen.
Dine primære arbeidsoppgaver vil være:
Ønskede kvalifikasjoner er:
Ønskede personlige egenskaper:
VI kan tilby:
Dersom du syntes dette høres spennende ut vil vi gjerne høre fra deg.
Benytt link i annonsen for å søke på stillingen.
Dine primære arbeidsoppgaver vil være:
- Planlegge og igangsette daglige oppgaver, tilpasset den enkeltes evner og opplæringsønsker
- Daglig oppfølging av arbeidstakere og produksjon, med spesielt ansvar for dokumentasjon og oppfølging av fem ansatte med tilretteleggingsbehov, tilhørende arbeidsoppgaver og oppfølging av opplæringsplaner
- Ha ansvar for et eget ansvarsområde tilknyttet servicegruppa og/eller logistikk-gruppa
- Bistå der det trengs på andre arbeidsområder
Ønskede kvalifikasjoner er:
- Fagbrev eller høyere utdanning er ønskelig
- Yrkeserfaring innen logistikkfaget, anleggsgartner eller annet håndverkerfag
- Logistikkerfaring og/eller bakgrunn som anleggsgartner/håndverker
- Truckfører-sertifikat vil være en fordel
- Sertifikat for bil. Minimum BE, gjerne C1
- Det kreves politiattest for å arbeide i vår sektor
Ønskede personlige egenskaper:
- God humør og glad i å jobbe med mennesker
- Løsningsfokusert praktiker som liker folk og ikke er redd for å gi tydelige og konkrete beskjeder
- Fleksibel. Tåle endring og omstrukturering av arbeidsdag på kort varsel
- Systematisk, metodisk, strukturert
- Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig på norsk
- Like fysiske arbeidsoppgaver, og trives med å jobbe både innendørs og utendørs. (80% av arbeidsdagen tilbringes på beina).
- Gode samarbeidsevner
- Selvledende, med evnen til selv å balansere mellom den operative rollen, oppfølging av oppdragsgivere og det faglige rapporteringsarbeidet
- God digital kompetanse
VI kan tilby:
- Spennende arbeid med svært motiverte kollegaer
- Mulighet til å utforme, strukturere og utarbeide systemer og arbeidsmetodikker
- Hyggelige og høyt kompetente medarbeidere på flere ulike fagfelt
- God pensjonsordning og konkurransedyktig lønn samt helse-/behandlingsforsikring
- Fem ukers ferie, samt fri i påskeuke, romjul og inneklemt fredag i forbindelse med Kr.Himmelfartsdag
- 37,5 timers arbeidsuke
- Arbeidstid fra kl 07.00-15.00 mandag-torsdag, fredag kl. 07.00-12.30
- Ett personalmøte i måneden fra kl. 14-17
Dersom du syntes dette høres spennende ut vil vi gjerne høre fra deg.
Benytt link i annonsen for å søke på stillingen.
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Svelvik produkter er en vekst bedrift som startet opp i 1992, og har frem til i dag vokst seg til å bli en moderne og spennende attføringsbedrift som tilbyr forskjellige arbeidsrettede tiltak for våre deltagere. Vi tar også i mot lærekandidater.
Bedriften produserer både egne varer og tjenester som leieproduksjon. Vi tilbyr også fyringsved, bilstell og hagearbeid. I forbindelse med kommunesammenslåingen har vi også utført flytting av arkiver i hele den nye kommunen.
Sektor
Privat
Nettsted