Administrasjonsmedarbeider (vikariat, med mulighet for fast ansettelse)
Hop On As
Akershusstranda 15, 0150 Oslo
Om jobben
Har du lyst til å jobbe i en gründerbedrift i vekst - og trives med å være bindeleddet mellom kundene våre, driften og administrasjonen?
- Stillingstittel
- Administrasjonsmedarbeider
- Oppstart
- Etter avtale
- Type ansettelse
- Vikariat, heltid 100%
- Arbeidstid
- Skift, dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest mandag 22. desember
Send søknad til
Hva vi ser etter
-
Erfaring med kundeservice, gjerne fra reiseliv, service- eller kontorrolle
-
Erfaring/interesse for sosiale medier
-
Strukturert, initiativrik og setter deg raskt inn i nye systemer
-
God økonomi- og IT-forståelse
-
Flytende norsk, skriftlig og muntlig, samt gode engelskkunnskaper
-
Teamspiller, men også komfortabel med selvstendig arbeid
-
Fleksibel og løsningsorientert - du gir deg ikke før kunden har fått hjelp og rutinen fungerer!
Dette er en "alt-mulig-stilling" i en liten, effektiv gründerbedrift. Arbeidsoppgaver og prioriteringer endres hyppig - vi søker deg som alltid tar utfordringer med ro, smil og offensiv innstilling.
Arbeidsoppgaver
Stillingen er et vikariat med tiltredelse etter avtale og varer til ut september, med mulighet for fast ansettelse for rett kandidat.Vi vokser raskt og trenger en engasjert og løsningsorientert administrasjonsmedarbeider som kan være limet i hverdagen, både for kunder, leverandører og interne kollegaer.
-
Hovedansvarlig for håndtering av kundehenvendelser og oppfølging av kundeservice-e-post
-
Koordinere og følge opp kontakt mot alle kundeserviceleverandører og eksterne partnere
-
Sikre at alle kundesaker blir løst effektivt og profesjonelt
-
Ha ansvar for selskapets sosiale medier (SoMe): produksjon, publisering og oppfølging
-
Være kontaktledd mot vår kassesystem-leverandør, følge opp problemer og forbedringer
-
Ha oversikt over oppgjør og avstemminger fra alle avdelinger
-
Daglig støtte og assistanse til daglig leder, drift og økonomi ved behov
-
Administrative rutineoppgaver: post, arkiv, koordinere interne bestillinger, leverandørkontakt
-
Enkle økonomioppgaver
-
Oppfølging av små prosjekter og ad hoc-oppgaver
Vi tilbyr
-
Du blir sentral i den daglige driften og har stor variasjon i arbeidsdagene dine
-
Nært samarbeid med daglig leder, driftsteam og økonomi
-
Fleksibel rolle i et lite miljø hvor alles innsats teller ekstra mye
-
Kontor midt i Oslo sentrum med sjøutsikt
-
Mulighet for å påvirke og utvikle rutiner i en dynamisk bedrift
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Hop On AS er en norsk-basert operatør med hovedkontor i Oslo, og med tilstedeværelse i Norge og Danmark. Selskapet arrangerer fleksible sightseeing- og byopplevelser via våre hop-on hop-off-busser, som lar gjestene velge sin egen rute og oppdagelsestempo gjennom flere byer. Våre ruter dekker ikoniske attraksjoner, kulturelle høydepunkter og naturskjønne områder -- alt tilrettelagt for smidig utforskning.
I tillegg til bussturene tilbyr vi ulike pakker der billett til museer, båtturer og andre opplevelser kan kombineres for en skreddersydd bydag.
Hos Hop On AS tror vi på verdien av mangfold, og staben vår består av medarbeidere fra en rekke nasjonaliteter, noe som gir både et inkluderende arbeidsmiljø og god service på flere språk. Vi tilbyr guidede turer på flere språk og legger stor vekt på inkluderende gjestfrihet -- både for byens innbyggere og tilreisende.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
3b2b7467-b831-4d96-9fb5-77df9bcbad19
- Sist endret
12. november 2025
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
3b2b7467-b831-4d96-9fb5-77df9bcbad19
Lignende annonser
Administrasjons og faktura medarbeider.
Arbeidsgiver
Manpower
Sted
Tranby
Backoffice med ansvar – kontormedarbeider søkes!
Arbeidsgiver
Network Negotiations AS
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Nettbil
Sted
Oslo