Er du vår nye operative leder?
SAR AS
Limhaugveien 2, 8803 Sandnessjøen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Operativ Leder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 22. juni
SAR søker en strukturert og engasjert operativ leder til vår avdeling i Sandnessjøen. Du blir en nøkkelperson i den daglige driften og får ansvar for både folk, prosesser og kvalitet. Stillingen byr på varierte oppgaver, høyt tempo og gode muligheter for utvikling, i et selskap som jobber for å gjøre avfall om til verdier.
Stillingen rapporterer til avdelingsleder og inngår i den lokale ledergruppen.
Arbeidsoppgaver:-
Ivareta daglig drift, logistikk og driftsrapporteringer
-
Personalansvar med oppfølging av ansatte
-
Sikre etterlevelse av HMS&K-arbeid, selskapets prosedyrer og standarder
-
Følge opp oppdragsutførelse og ha kvalitetskontroll
-
Ansvar for bilpark, utstyr og planlegging av vedlikeholdsintervaller
-
Holde tett kontakt med våre kunder, leverandører og samarbeidspartnere
-
Økonomioppfølging innen eget område
-
Bidra med salg og markedsføring i lokalmarkedet
-
Støtte til avdelingssjef i øvrige pålagte arbeidsoppgaver
-
Stedfortreder for avdelingssjef
-
Bistå i drift ved behov
-
Relevant fagbrev eller utdanning på bachelornivå. Fortrinnsvis innen logistikk, gjenvinningsfag eller transportfag. Lengre relevant erfaring kan kompensere for manglende formalkompetanse.
-
Ledererfaring. Det ønskelig med minimum 3 års erfaring
-
Førerkort klasse C er en fordel
-
Erfaring fra arbeid med logistikk er en fordel
-
God digital forståelse og kjennskap til ERP-system
-
Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
-
Tydelig og tilstedeværende leder som tar ansvar
-
Løsningsorientert og handlekraftig, også under press
-
Motiverer til samarbeid og sikrer at mål nås
-
Tilpasningsdyktig og jobber selvstendig
-
Bygger gode relasjoner og håndterer krevende situasjoner profesjonelt
-
En sentral rolle i et kompetent fagmiljø, men utviklingsmuligheter og ansvar
-
Variert og meningsfullt arbeid i en spennende bransje
-
Godt arbeidsmiljø og støttende kolleger
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
-
Konkurransedyktige betingelser
Om bedriften
SAR ble etablert i 1987 og er et selskap i kontinuerlig utvikling. Vi er en global avfallshåndteringspartner og tjenesteleverandør som tilbyr komplette avfallsløsninger og håndterer alle type avfall fra offshore- og landbasert industri. Vår tilstedeværelse gjør at vi kan behandle store mengder avfall med korte ledetider, og vår fleksibilitet gjør at vi kan tilby ad hoc-løsninger for våre kunder. SAR tilbyr kundene en totalløsning for Waste Chain Management (WCM®) for behandling og håndtering av alle typer avfall. Vi gjør avfall til gjenbrukbare ressurser, og skaper en sirkulær økonomi som er i tråd med FNs mål nr. 12 "Ansvarlig forbruk og produksjon."
Som totalleverandør av Waste Chain Management ®-tjenester tilbyr SAR et bredt spekter av støttesystemer og avfallstjenester, inkludert behandling, håndtering, rengjøring, fjerning og avhending av avfall. Vårt erfarne team av rådgivere hjelper også våre kunder og partnere med å sette opp forbedringsprogrammer og tilbyr kurs, opplæringsaktiviteter og andre konsulenttjenester innenfor WCM®. I tillegg til fysisk håndtering av avfall, tilbyr SAR utstyrssalg og utleietjenester, interne behandlingsanlegg og stedlig prosjekt personell med offshore-opplæring langs hele norskekysten. SAR sin misjon er å skape avfall om til verdier #Turning Waste to Value.
Sektor
Privat
Nettsted