Quality Analyst til Riga, Latvia!
Nordic Jobs Worldwide As
Latvia, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Quality Assurance Business Analyst
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Skift, dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
3
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Send søknad til
Snakker du norsk - og har erfaring som Quality Analyst, senior kundesupport eller innen Workforce Management i call-center-bransjen ? Vi søker nå etter ny Quality Analyst for vår klient i Riga til et FinTech-prosjekt!
Selskapet representerer den sammenkoblede verden og tilbyr innovative og kundesentrerte IT-løsninger, som gjør det mulig for bedrifter, medarbeidere og samfunnet å utvikle seg. Det er et selskap verdt milliarder USD, med profesjonelle i 90 land som hjelper 988 globale kunder, inkludert Fortune 500-selskaper. Deres digitale designopplevelser, innovasjonsplattformer og gjenbrukbare ressurser kobles sammen over ulike teknologier for å levere håndfast forretningsverdi og opplevelser til selsakpets interessenter. Selskapet har blitt anerkjent som et av Indias 50 beste selskaper å jobbe for i 2020 av Great Place to Work®️ Institute.
Roller og ansvar:-
Quality Analyst (QA) vil være ansvarlig for å sikre kvaliteten på samtaler, e-post og billetter. QA overvåker nødvendige utvalg av tale- og ikke-tale-baserte transaksjoner ved hjelp av et kvalitetsevalueringsskjema med forhåndsdefinerte kvalitetsparametere. QA publiserer også en omfattende rapport om den overordnede kvaliteten på prosjektet.
-
Tilfeldig og stratifisert utvalgsmetode vil bli brukt til å revidere samtaler og e-poster.
-
Gjennomføre coaching- og tilbakemeldingsøkter.
-
Felles overvåking av samtaler med respektive tildelte team og andre interessenter.
-
Gi prosessoppdateringer etter behov.
-
Holde teammøter for å diskutere kvalitetsscore og mulige forbedringsområder.
-
Gi tilbakemeldinger og kvalitetstips for å forbedre kundeopplevelsen.
-
Anerkjenne agenter med fremragende ytelsesnivå.
-
Håndtere den nederste kvartilen.
-
Utføre rotårsaksanalyse etter behov (klager, negativ respons på undersøkelser, etc.).
-
Delta i interne/eksterne kalibreringsøkter.
-
Drive initiativer for prosessforbedring.
-
Håndtere produksjonsaktiviteter -- besvare samtaler / chat / billetter ved volumtopper.
-
Flytende norsk i både skriftlig og muntlig for å forstå dokumentasjon og registrere nøyaktig i kundens systemer.
-
Gode engelsk kunnskaper
-
Gode kommunikasjonsevner.
-
Erfaring med kundeservice - minst 2 år fra call-center/telekommunikasjon (service i butikk etc telles ikke)
-
God forståelse av kvalitetskonsepter innen kundeservicetransaksjoner.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Nordic Jobs Worldwide er et profesjonelt nordisk rekrutteringsselskap som fokuserer på å koble kandidater fra Sverige, Finland, Norge og Danmark med bedrifter fra hele verden.
Nordic Jobs Worldwide er Nordens største rekrutteringsbyrå innen språkrekruttering, med kontorer i Oslo, Tallinn, Malaga, Malta, Suriname og Lisboa. Vi matcher de mest spennende jobbene med nordiske talenter over hele verden. Vi har hjulpet over 4000 mennesker med å finne drømmejobben sin med våre 450+ partnere i over 35 land.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2830208
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
37fd379d-31f7-4312-8722-bb9bb7bde95e